Jak zmienić zamówienie?



Jeżeli chcesz zmienić swoje zamówienie, prosimy o:
- kontakt telefoniczny z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 42 680-44-87 (pon-pt 9-17);
- ewentualnie o kontakt mailowy info@lideria.pl.


Większość zamówień, zaraz po potwierdzeniu, jest od razu kierowana do pakowania w magazynie. Może się więc okazać, że zmiana Twojego zamówienia jest już niemożliwa.

Oczywiście nasz Dział Obsługi Klienta będzie starał się zrobić wszystko, co tylko możliwe, aby wprowadzić zmiany w zamówieniu na których Ci zależy, ale w wyjątkowych sytuacjach na modyfikację zamówienia może być po prostu za późno. Dotyczy to zwłaszcza zamówień, których status realizacji w profilu klienta to "w realizacji", "w pakowaniu" czy "wysłane" oraz zamówień opłaconych elektronicznie poprzez PayU.

Pamiętaj, że przysługuje Ci prawo zwrotu niechcianego towaru, a zwrot odbywa się na koszt naszego sklepu (więcej informacji na stronie Zwroty i reklamacje). Możesz także bez żadnych konsekwencji odmówć przyjęcia całej paczki.

Księgarnia internetowa Lideria.pl - prowadzona przez: Ravelo Sp. z o.o., ul. Daimlera 2, 02-460 Warszawa. Wpis do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000442101.