Formy płatności




1. Płatność przy odbiorze - gotówką

Zamówienie zostanie opłacone gotówka podczas odbioru u listonosza, kuriera czy na poczcie. Nie wszyscy dostawcy lub nie wszystkie miejsca odbioru oferują możliwość zapłaty przy odbiorze. Zawsze informujemy o tym w koszyku podczas składania zamówienia oraz wyboru sposobu dostarczenia paczki.


2. Płatność elektroniczna poprzez PayU

PayU oferuje szybkie i bezpieczne płatności elektroniczne. Klient może opłacić zamówienie kartą płatniczą lub szybkim przelewem z konta swojego banku. Pieniądze błyskawicznie trafiają na konto sklepu, a zamówienie kierowane jest do realizacji - wystarczy, że sklep otrzyma informację o poprawnie przeprowadzonej płatności.

Poprzez PayU zamówienie mogą opłacić:
- właściciele kart Visa i MasterCard;
- posiadacze kont w jednym z wymienionych banków: mBank (mTransfer / Multitransfer); PKO (Płacę z iPKO); ING (Płać z ING); Bank Zachodni WBK (Przelew 24); Bank Pekao (PKO 24 Przelew); Inteligo (Płacę z Inteligo); Millenium; Alior Bank; T. Usługi Bankowe; Bank BPH; Bank Nordea; Przelew Online CreditAgricole Bank; Płacę z CitiBankowy; Eurobank; Deutsche Bank; Przelew MeritumBank; PBS Bank; IdeaPayLink; BOŚ Bank.

Informacje na temat bezpieczeństwa płatności elektronicznych znajdziesz na stronie Dane osobowe i bezpieczeństwo transakcji.


3. Przelew w formie przedpłaty


Przelew w formie przedpłaty jest możliwy tylko dla klientów instytucjonalnych, po wcześniejszym uzgodnieniu warunków płatności z Działem Obsługi Klienta.
Prosimy o kontakt z DOK pod numerem telefonu: +48 22 695 45 86 lub adresem e-mail: info@lideria.pl.

DOK pracuje od poniedziałku do piątku w godz.: 9.00-17.00.

Księgarnia internetowa Lideria.pl - prowadzona przez: Ravelo Sp. z o.o., ul. Daimlera 2, 02-460 Warszawa. Wpis do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000442101.