0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
  • Wydanie: 1, 2016

  • Autor: Marcin Kowalik

  • Wydawca: Wydawnictwo e-bookowo

  • Formaty:
    Epub Mobi PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

50,00 zł
35,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,00 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google

Google i inne wyszukiwarki jest dla większości z nas podstawowym źródłem informacji. Nic więc dziwnego, że marketing w wyszukiwarkach właśnie stanowi sporą część budżetów reklamowych wielu podmiotów tworzących rynek ubezpieczeń. Zarówno ubezpieczyciele, pośrednicy w postaci multi-agencji, jak i sami agenci ubezpieczeniowi powinni posiadać podstawowe umiejętności pozyskiwania klientów z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarkach właśnie. W tym inspirującym dokumencie autor pokazuje na 5 przykładach, jak w nowoczesny sposób podejść do działań marketingowych dla produktów ubezpieczeniowych w wyszukiwarkach

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Poradniki
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7859-637-0
  • Liczba stron: 19
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

30,75 zł 44,90 zł
Do koszyka

Moje przygody z marketingiem

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest au...
84,55 zł 89,00 zł
Do koszyka

Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

„Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów” to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych o...
45,60 zł 48,00 zł
Do koszyka

Marketing medialny

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i...
24,70 zł 26,00 zł
Do koszyka

Ekonomika. Część 3. Marketing. Podręcznik

Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 ...
37,05 zł 39,00 zł
Do koszyka

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk mar...
32,90 zł 47,00 zł
Do koszyka

Szkolenie Network Marketing Master Mind

Ten osobisty audio coaching z polskim kreatorem liderów MLM to najlepsza inwestycja w swoje kompetencje do niezależności finansowej. Zadaj sobie pytanie: - Dlaczego warto do Ciebie dołączyć? - Co tak naprawdę reprezentujesz? - Jakie problemy chc...
46,95 zł 59,00 zł
Do koszyka

Technologie mobilne w marketingu

W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii ...
16,32 zł 19,20 zł
Do koszyka

Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway

„Dokonany solidny opis firmy Amway opiera się na prawidłowym założeniu Autorki tekstu, iż należy połączyć w udaną analityczną całość niektóre koncepcje zwane teoretycznymi z empirycznymi danymi. Stąd wybór takich problemów, j...
55,44 zł 69,30 zł
Do koszyka

Ochrona klienta na rynku ubezpieczeniowym

Książka Aldony Piotrowskiej stanowi ciekawe opracowanie trudnego zagadnienia. Zawarte w niej twierdzenia są właściwie uzasadnione, ale jednocześnie prowokują do dyskusji. Szczególnie cenne są przedstawione w pracy uwagi de lege ferenda wskazując...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.