0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa

Badania marketingowe (Miękka)

Nowe metody badań i zastosowania

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
60,00 zł
57,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,00 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Odbiór w księgarni partnerskiej
3,95 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Paczkomaty InPost11,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Kurier11,75 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

Badania marketingowe

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Marketing
    1. Książki »
    2. Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788380859142
  • EAN: 9788380859142
  • Liczba stron: 226
  • Waga: 0.36kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Badania społeczne w praktyce

Podręcznik dla studentów socjologii i nauk społecznych - pokazuje, jak przygotować i prowadzić badania społeczne, wprowadza w teorię i paradygmaty badań społecznych, przedstawia problemy etyczne i społeczny kontekst badań.
24,29 zł 25,20 zł
Do koszyka

Socjolingwistyczne badania w teorii i praktyce Tom 2

Odpowiadając na wyzwania czasu, kiedy to wszystkie procesy społeczne jednocześnie skomplikowały się i uległy przyśpieszeniu, wywołując tym samym określone reakcje w werbalnym zachowaniu człowieka i społeczeństwa, współczesne badania socjolingwis...
39,42 zł 49,35 zł
Do koszyka

Badanie widowni filmowej

Największą zaletą antologii jest to, że może ona stanowić świetną metodologiczną podstawę i inspirację do kolejnych badań nad publicznością (nie tylko) filmową. Naukowiec, który będzie chciał podjąć się eksploracji fenomenu recepcji medió...
42,39 zł 59,00 zł
Do koszyka

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.Z tej książki dowiesz się:– od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,– jakie informacje powinien zawierać pl...
36,55 zł 43,00 zł
Do koszyka

Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

Rozdział pierwszy poświęcono studiom dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiębiorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykę planowania marketingowego. W rozdziale trzecim ...
23,55 zł 27,70 zł
Do koszyka

Statystyki pozycyjne w procedurach estymacji i ich zastosowania w badaniach ekonomicznych

Monografia poświęcona jest parametrycznym i nieparametrycznym procedurom estymacji wykorzystującym statystyki pozycyjne. Opracowane metody mają istotne znaczenie w sytuacjach, gdy klasyczne parametry i ich estymatory nie mogą być stosowane. Opisano cha...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Turystyka w badaniach ekonomicznych

Praca jest przeglądem zainteresowań badawczych i zrealizowanych badań dotyczących szerszego spektrum ekonomicznych problemów turystyki.Nie ma charakteru monograficznego.Jest przeznaczona dla czytelnika, który zna podstawy ekon...
42,39 zł 59,00 zł
Do koszyka

Mity marketingowe

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sob...
21,96 zł 25,83 zł
Do koszyka

Badania fokusowe. Problemy metodologiczne i etyczne

Celem książki jest choćby częściowe uzupełnienie braków w zakresie badań metodą zogniskowanego wywiadu grupowego. Wprawdzie tytuł sugeruje, że jest ona poświęcona w sposób symetryczny zarówno metodologii, jak i etyce badań fokusowy...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.