0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa
NOWOŚĆ

Customer engagement (Miękka)

Management practices in the consumer goods and services sector

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
55,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Odbiór w księgarni partnerskiej
3,95 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Paczkomaty InPost9,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Kurier11,75 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

Customer engagement

Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer buyers, final consumers, or consumer end-users, either initiated by companies or the customers themselves. The authors reveal both the current practices of firms as well as their plans for customer engagement, and answer the following research questions:
1. How should the customer engagement phenomenon be defined from a managerial point of view?
2. What are the forms of customer engagement which need to be managed in business practice?
3. What are the basics of customer engagement management?
4. What are the external conditions for customer engagement management ?
5. What is the intensity of customer engagement in business practice?
6. What are the consequences of customer engagement for firms?
7. What are the firms’ efforts in managing customer engagement?

The current book advances the understanding of customer engagement as an object of management endeavours by companies in the business practice of the consumer goods and services sector and is therefore insightful for marketing academics, practitioners and students.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Gospodarka
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Marketing
    1. Książki »
    2. Podręczniki »
    3. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9788380858619
  • EAN: 9788380858619
  • Liczba stron: 170
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

47,04 zł 59,00 zł
Do koszyka

Zrozumieć przemiany gospodarcze

W książce autor prezentuje nowe podejście do zrozumienia procesu zmian zachodzących w gospodarkach. Przedstawia czynniki, które pomagają wyjaśnić istotne zmiany rzeczywistości gospodarczej. Wskazuje zasadnicze zależności pomiędzy nimi, by odpowi...
25,90 zł 36,75 zł
Do koszyka

English for Customer Care with CD

To doskonała pomoc dla osób zatrudnionych przy bezpośredniej obsłudze klientów anglojęzycznych. Nabyta dzięki niemu wiedza przyda się zarówno podczas rozmowy telefonicznej w Call Center przy obsłudze infolinii, jak i przy wymianie ...
54,88 zł 68,60 zł
Do koszyka

Asfalty drogowe

Zwięzły i przejrzysty wykład z zakresu asfaltów drogowych stosowanych w drogownictwie, z uwzględnieniem asfaltów modyfikowanych polimerami oraz innymi substancjami, stosowanych zarówno na gorąco, jak i na zimno. W podręczniku zawar...
35,58 zł 45,00 zł
Do koszyka

Studium porównawcze systemów zabezpieczenia społecznego pracowników administracji publicznej

Autor przedstawia aktualny stan ubezpieczeń społecznych pracowników administracji publicznej w wybranych państwach członkowskich UE i odnosi do nich ubezpieczenie społeczne pracowników instytucji Unii Europejskiej (Parlamentu Europejskieg...
27,62 zł 27,90 zł
Do koszyka

English for Customer Care + mp3 do pobrania

To doskonała pomoc dla osób zatrudnionych przy bezpośredniej obsłudze klientów anglojęzycznych. Nabyta dzięki niemu wiedza przyda się zarówno podczas rozmowy telefonicznej w Call Center przy obsłudze infolinii, jak i przy wymianie ...
51,45 zł 59,00 zł
Do koszyka

Konstytucyjne organy władzy RP w latach 1989-2011

Oddawana do rąk Czytelnika książka ma ambicję wpisania się w nurt wydawnictw syntetyzujących i porządkujących deskrypcję i eksplanację polskich przemian ustrojowych ostatnich dwóch dekad. Tych na księgarskim rynku nie brakuje. Transformacja ustr...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Metrologia wielkości geometrycznych

W książce przedstawiono obecny stan wiedzy w dziedzinie przyrządów i technik pomiarowych stosowanych w metrologii długości i kąta. Dużo uwagi poświęcono powszechnie stosowanej współrzędnościowej technice pomiarowej, pomiarom chropowatości...
25,48 zł 39,00 zł
Do koszyka

Prawa człowieka

Prezentowane przez autorów analizy zwracają uwagę na wiele szczegółowych kwestii prawnych, etycznych i filozoficznych, a przyjęta perspektywa namysłu i proponowanych rozwiązań opiera się na godności osoby ludzkiej. Skoncentrowani na jej i...
61,11 zł 69,00 zł
Do koszyka

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Ce...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.