0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa
NOWOŚĆ

Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji (Miękka)

(daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
52,00 zł
49,04 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,96 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Odbiór w księgarni partnerskiej
3,95 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Paczkomaty InPost9,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Kurier11,75 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji

„Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ten wątek indywidualny - wpływa na kondycję organizacji, obniżając wartość pozostającego w jego gestii kapitału ludzkiego. Wywołuje to dalsze konsekwencje - w funkcjonowaniu organizacji na rynku, jej konkurencyjnej pozycji, jej wizerunku i empoloyer brandzie. (...)

Przedstawiona do recenzji książka ma szereg walorów stanowiących o jej wartości. Z punktu widzenia poznawczego prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyrażana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Tu Autorzy mają ogromną zasługę w przybliżeniu i wyjaśnieniu omawianego zjawiska. Z punktu widzenia metodologicznego w książce zaprezentowano sposób badania relacji pomiędzy atakami cyberdyskredytacyjnymi a pozycją konkurencyjną organizacji. W warstwie praktycznej - zawarte w książce propozycje pozwalają na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji. Atutem pracy jest przystępnie napisana treść: bogactwo zagadnień, próby ich porządkowana, terminologia zupełnie różnych dyscyplin naukowych (psychologia, zarządzanie, socjologia) stanowiły bowiem realne wyzwanie. (...)

Bez wątpienia mogę powiedzieć, że monografia stanowi kompendium wiedzy o cyberdyskredytacji pracowników traktowanych jako kapitał współczesnych organizacji. Kompendium o charakterze nowatorskim z zamiarem usatysfakcjonowania czytelnika poszukującego wiedzy i/lub rozwiązań praktycznych w omawianym zakresie".
Z recenzji dr hab. Alicji Miś, prof. UEK

Inne autora

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

37,63 zł 43,00 zł
Do koszyka

Organizacja pracy w hotelarstwie Hotelarstwo Tom 2 Kwalifikacja T.12 Podręcznik Część 2

Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa. Przedstawia zagadnienia z zakresu kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).Obejmuje tematy dotyczące otoczenia obiektu hotelowego, pi...
78,03 zł 89,00 zł
Do koszyka

Delegowanie pracowników Nowe przepisy

Delegowanie pracowników w ramach świadczenia usług to trudny temat ze względu na konieczność stosowania w praktyce różnych systemów prawnych państw Unii Europejskiej, EOG i Szwajcarii oraz usuwania kolizji między systemami prawnym...
25,42 zł 29,90 zł
Do koszyka

Posługa uzdrawiania wobec zagrożeń duchowych

Niniejsza praca jest pierwszym, całościowym, naukowym opracowaniem nowatorskiego tematu (…) tworzy dzieło imponujące. [Analiza] jest przeprowadzona w świetle nauczania Kościoła po Soborze Watykańskim II i dostępnej literatury teologicznej, fragm...
16,96 zł 19,95 zł
Do koszyka

Wizerunek Polski i Polaków w chicagowskim „Dzienniku Związkowym”

Publikacja poświęcona jest wizerunkowi Polski i Polaków, jaki promuje wśród swoich czytelników chicagowski „Dziennik Związkowy” - najstarsza polskojęzyczna gazeta codzienna wydawana w Stanach Zjednoczonych. Na podstawie...
41,87 zł 48,00 zł
Do koszyka

Koncepcje organizacji i metody zarządzania

W książce opisano wybrane koncepcje organizacji i metody zarządzania, w tym również te rzadko charakteryzowane w polskojęzycznej literaturze przedmiotu. Zostały one zaprezentowane z uwzględnieniem empirycznych i teoretycznych dokonań przedstawic...
21,55 zł 30,00 zł
Do koszyka

System organizacji teatrów w Europie

W tomie znajdziemy odpowiedź na zasadnicze trzy pytania: jak w poszczególnych krajach funkcjonują teatry, w jakich formach organizacyjnych i instytucjonalnych prowadzą swą działalność, jak są finansowane i nadzorowane, wreszcie jaki posiadają st...
11,13 zł 15,90 zł
Do koszyka

Zatrudnianie pracowników sezonowych w gospodarstwie rolnym

Na bazie jakiej umowy zatrudnić pracownika sezonowego? Zatrudniać samemu, czy może lepiej uniknąć wielu formalności i skorzystać z usług agencji pracy tymczasowej? Jakie obowiązki wiążą się z zatrudnianiem pracowników sezonowych? Odpowiedzi na t...
14,34 zł 16,00 zł
Do koszyka

Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

Zbiór zawiera pięć zestawów zadań testowych oraz dziesięć zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Każdy zestaw zadań testowych zawiera 40 z...
37,08 zł 46,90 zł
Do koszyka

Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania

Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformułowano na podstawie badań, w ramach których ponad pół tysiąca respondentów czytało teksty czt...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.