0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
gratis

Facebook Marketing For Dummies (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Facebook Marketing For Dummies

Add Facebook to your marketing plan—and watch your sales grow

With 2 billion monthly active users across the world, Facebook has evolved into a community of consumers, creating a primary resource for marketers. This presents a demand for knowledge about how to strategically plan, execute, and analyze a successful Facebook marketing campaign. Now, the trusted Facebook Marketing For Dummies has been fully updated to cover the newest tools and features important to marketers and Facebook page owners.

If you’re a marketer looking to effectively add Facebook to your overall marketing mix, consider this book the mecca of Facebook marketing. Inside, you'll discover the psychology of the Facebook user, establish a social media presence, increase your brand awareness, integrate Facebook marketing with other marketing strategies, learn to target a specific audience, and much more.

Develop a desirable community
Sell products and services
Use Facebook events to drive sales
Get new business tips and avoid common mistakes

Whether you're a novice or a pro, you’re no stranger to the power of Facebook. And this book makes Facebook marketing that much more exciting and easy!

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

73,74 zł 89,00 zł
Do koszyka

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym

Książka „Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym” to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być one nie tylko sku...
24,73 zł 34,90 zł
Do koszyka

Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing

Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz...
28,98 zł 39,00 zł
Do koszyka

Jak zostać mistrzem marketingu

Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe zasady na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Marketing polityczny

Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawi...
30,00 zł 45,00 zł
Do koszyka

Marketing miłości w 44 wariacjach

Książka zawiera miłosne kartki do czytania i wysyłania nie tylko w czwartki dla:zakochanych/ odkochanych/smutnych/ radosnych/zabieganych/ zamyślonych/zakręconych/ zapracowanych.
53,96 zł 59,00 zł
Do koszyka

Marketing dla studentów kierunków technicznych

W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,- elementy marketing-mix,- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketi...
104,54 zł 149,00 zł
Do koszyka

Słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie polsko-rosyjski rosyjsko-polski

Zestaw 3 słowników:Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu ...
56,91 zł 59,90 zł
Do koszyka

E-marketing

Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy ...
35,25 zł 47,00 zł
Do koszyka

Marketing w erze technologii cyfrowych

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca d...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.