Drodzy Klienci!
Informujemy, że z dniem 31.03.2020 r. Księgarnia Internetowa Lideria.pl kończy działalność i od tego dnia możliwość składania zamówień zostanie zablokowana.
Zamknięcie sklepu nie wpływa na zakres zobowiązań Ravelo sp. z o.o., administratora Sklepu, wynikających z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży oraz uprawnień z tytułu rękojmi. Ravelo sp. z o.o. pozostaje administratorem danych użytkowników Lideria.pl.

Jednocześnie informujemy, że interesującą Państwa ofertę można znaleźć na www.ravelo.pl.




Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.

„Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów” to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
– oczarować klientów jakością obsługi,
– kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
– postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
– zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
– radzić sobie z kłopotliwymi klientami.

Performance Research Associates – od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów firmy należą m.in. PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline, Motorola.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Gospodarka
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Marketing
    1. Książki »
    2. Podręczniki »
    3. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788363391959
  • EAN: 9788363391959
  • Liczba stron: 216
  • Waga: 0.33kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne z kategorii

Inni Klienci oglądali również

36,05 zł 39,90 zł
Produkt niedostępny

Organizowanie i monitorowanie procesów transportowych A.31

Podręcznik wyczerpuje efekty kształcenia zawarte w kwalifikacji A.31.1 wyodrębnionej w zawodzie technik logistyk. Treści omówione w książce obejmują zagadnienia związane z transportem i podstawami spedycji, do których można zaliczyć infor...
78,21 zł 79,00 zł
Produkt niedostępny

Prawo administracyjne materialne

Książka stanowi kompleksowe opracowanie współczesnych zagadnień materialnego prawa administracyjnego.W oparciu o aktualne rozwiązania prawne omówiono m.in.:– regulacje administracyjnoprawne stanowiące o: obywatelstwie po...
48,51 zł 49,00 zł
Produkt niedostępny

Dynamiczne zdolności polskich przedsiębiorstw

Dynamiczne zdolności polskich przedsiębiorstw to publikacja z zakresu współczesnych teorii zarządzania, zarządzania strategicznego, zarządzania zmianą i zarządzania innowacyjnością przedsiębiorstwa. W książce omówiono: Istotę i naturę...
45,79 zł 58,00 zł
Do koszyka

It Doesn’t Have to Be Crazy at Work

Jason Fried and David Heinemeier Hansson, the authors of the New York Times bestseller Rework, are back with a manifesto to combat all your modern workplace worries and fears.It Doesn’t Have to Be Crazy at Work is a direct successor t...
30,78 zł 45,00 zł
Produkt niedostępny

Jak wydać i skutecznie wypromować książkę?

Napisałaś książkę i zastanawiasz się co dalej? Co zrobić, by trafiła na półki księgarni i do rąk czytelników? A może marzysz też o życiu z pisania? Właśnie dla Ciebie jest poradnik "Jak wydać i skutecznie wypromować książkę"
17,54 zł 19,00 zł
Produkt niedostępny

Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.31 Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów

Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu z kwalifikacji AU.31. Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów; typ szkoły: technikum; 320 zadań testowych i 8 zadań praktycznychZbi&...
49,30 zł 51,00 zł
Produkt niedostępny

Finanse przedsiębiorstw w przykładach i zadaniach

Publikacja „Finanse przedsiębiorstw w przykładach i zadaniach" przeznaczona jest zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego. Dzięki dużej ilości przykładów i zadań do samodzielnego rozwiązania stan...
45,79 zł 58,00 zł
Produkt niedostępny

On Fire

The fight for a green world is the fight of our lives. And with On Fire, Naomi Klein gives us the ammunition to do it. In frank, personal terms, she shows us how the only way forward out of a polluted world of our own making is only through...
54,51 zł 79,00 zł
Produkt niedostępny

Analiza zdarzeń na rynkach akcji

Na rynki kapitałowe na całym świecie codziennie trafia wiele informacji. Część z nich dotyczy emitenta, inne – jego bliższego i dalszego otoczenia. Wszystkie te informacje wpływają na wartość firmy-emitenta, co znajduje odzwierciedlenie w cenach ...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.