0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa
NOWOŚĆ

Jak zarabiać na blogu. Praktyczny kurs dla blogerów (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
  • Wydanie: 2019

  • Autor: Barbara Celińska

  • Wydawca: Wymownia

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

47,97 zł
43,17 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,80 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Jak zarabiać na blogu. Praktyczny kurs dla blogerów

Prowadzisz blog? Zastanawiasz się, czy może on być źródłem dochodu? Chciałbyś zarabiać na blogu dzięki skutecznej współpracy z firmami? Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK!”, ten kurs jest stworzony właśnie dla Ciebie! „Jak zarabiać na blogu” to praktyczny kurs, który sprawi, że Twój blog stanie się atrakcyjny dla reklamodawców – firm, które będą chciały płacić Ci za promowanie produktów i usług. Spełnia on szereg funkcji: KURS WYJAŚNIA: Jakimi kryteriami kierują się przedsiębiorcy wybierając blogi i blogerów, z którymi zamierzają podjąć współpracę. Czym jest grupa docelowa danego przedsiębiorcy i dlaczego jako bloger powinieneś się z nią liczyć. Jakie treści bloga przyciągają uwagę reklamodawców i jak je wyeksponować. W jaki sposób stworzyć ofertę dla firm. DZIĘKI KURSOWI: Ukształtujesz swój blog w taki sposób, że żaden reklamodawca nie przejdzie obok niego obojętnie. Przeanalizujesz wizerunek siebie jako blogera i dowiesz się, jakie elementy prezentacji Twojej osoby są najistotniejsze z punktu widzenia reklamodawcy. Zrozumiesz powody, dla których wizerunek powinien być szyty na miarę i dlaczego nie powinieneś ograniczać się do wzorowania na innych blogerach. Zdobędziesz praktyczne narzędzia, dzięki którym treści na Twoim blogu będą spełniały oczekiwania reklamodawców. Nauczysz się kreować swój wizerunek w sieci. Pozyskasz nie tylko nowych czytelników, ale też nowe szanse zarobkowania. Wybierzesz firmy do przyszłej współpracy. Stworzysz własną ofertę dla firm lub skorzystasz z gotowego, zawartego w kursie, wzoru. Podejmiesz współpracę z firmami i będziesz rozszerzać ją, dodając nowe marki. Kurs pomoże Ci przeanalizować oczekiwania reklamodawców i samodzielnie zrobić audyt własnego bloga. Ty i Twój blog zyskacie zupełnie nowy wizerunek i wzbudzicie zaufanie osób, od których zależy Wasz dochód – przedsiębiorców. Blog jest wizytówką twórcy, ale staje się także wizytówką przedsiębiorcy, który decyduje się promować na nim swoją markę. Nikt nie zaryzykuje współpracy z blogerem, którego działania mogą nadszarpnąć reputację firmy, wzbudzić niezadowolenie i brak zaufania klientów – blog będzie im się kojarzyć z daną marką. Właśnie dlatego przed kliknięciem w magiczny przycisk „wstaw” warto zastanowić się dwa razy, pamiętając, że naszymi odbiorcami mogą być potencjalni reklamodawcy, którzy nie ograniczą się do lektury zakładki „O mnie ”, ale skrupulatnie i krytycznie prześledzą nasze publikacje, z drobiazgową surowością wyszukując choćby najmniejsze potknięcia i gafy. Prowadzenie bloga z myślą o zdobyciu ich przychylności nie jest łatwe – jest jednak wykonalne. Pamiętaj jednak, że prowadzenie bloga z myślą o zdobyciu ich przychylności jest wykonalne. I osiągniesz ten sukces. O CZYM JEST KURS? Z uwagi na to, o czym przeczytałeś powyżej, weźmiesz udział w kursie, który pomoże Ci zarabiać na prowadzeniu bloga. O czym jest kurs? Mówiąc najogólniej, kurs jest o tym, jak poprawić lub od początku ukształtować swój wizerunek, by zrobić dobre wrażenie nie na czytelniku, ale na potencjalnym reklamodawcy. Dzięki temu otrzymasz szansę zarabiania na blogu. Ten aspekt jest przez blogerów bardzo często pomijany. Nasza autoprezentacja musi być przystępna i ciekawa dla czytelników, ale nie może odstraszać firm. Kurs pozwoli Ci wyłonić elementy najistotniejsze dla kreowania własnego wizerunku poprzez blog. By osiągnąć sukces, będziesz musiał zrobić kilka kroków. Przejście przez wszystkie etapy kursu sprawi, że poczujesz się pewnie w kontakcie z potencjalnymi reklamodawcami. UWAGA PREZENT! Kurs zawiera prezent. Znajduje się w nim link prowadzący na stronę wydawnictwa Wymownia. Ze strony tej pobrać można dodatkowe bezpłatne ebooki.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Poradniki
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-955032-4-5
  • Liczba stron: 21
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Słowa kluczowe: blogi blogowanie

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Neurologia Praktyczna 1/2014

Dwumiesięcznik skierowany do neurologówi lekarzy praktyki ogólnej, zainteresowanych bliższym poznaniem zagadnień z zakresu neurologii. Na jego treść składają się tłumaczone w pełnej wersji bieżące artykuły z czołowych światowych i europej...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Neurologia Praktyczna 5/2015

Dwumiesięcznik skierowany do neurologówi lekarzy praktyki ogólnej, zainteresowanych bliższym poznaniem zagadnień z zakresu neurologii. Na jego treść składają się tłumaczone w pełnej wersji bieżące artykuły z czołowych światowych i europej...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Dermatologia Praktyczna 1/2016

Pełne artykułów polskich i zagranicznych forum dermatologiczne. Na łamach czasopisma publikowane są artykuły dotyczące praktycznego wykorzystania najnowszych osiągnięć w dziedzinie dermatologii, omówienia artykułów z renomowanych c...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka

Praktyczna kosmetologia krok po kroku

„Praktyczna kosmetologia krok po kroku. Makijaż medyczny” to pierwsza na polskim rynku specjalistyczna publikacja zawodowa skierowana do kosmetologów zajmujących się makijażem medycznym, jak i innych osób zajmujących się tą dz...
40,56 zł 59,90 zł
Do koszyka

Rosyjski Niet probliem! Mobilny kurs językowy (poziom zaawansowany B2-C1)

Naucz się rosyjskiego na poziomie zaawansowanym (B2-C1), aby bez wysiłku rozumieć różnorodne teksty i wypowiedzi oraz płynnie i spontanicznie wypowiadać się na dowolne tematy. Rosyjski. Niet probliem! Mobilny kurs językowy zapewni Ci...
30,09 zł 36,75 zł
Do koszyka

Praktyczny słownik wyrazów obcych z przykładami

Hasła z różnych dziedzin wiedzy i aktywności ludzkiejPodstawowa terminologia z zakresu kultury chrześcijańskiej, judaistycznej, buddyjskiej, islamskiejWybrane pojęcia, maksymy i sentencje łacińskie, angielskie, włoskie
27,71 zł 39,90 zł
Do koszyka

Potęga Rozumu Kurs kreatywnego myślenia

XXI wiek stawia przed nami mnóstwo wyzwań, którym musimy stawić czoła. Szkoła, praca i życie codzienne, to ciągłe zmagania z trudnymi sytuacjami. Potęga Rozumu pokazuje metody kreatywnego podejścia do napotykanych problem&oacu...
33,52 zł 42,90 zł
Do koszyka

Szybki kurs niemieckiego

Kurs językowy z nagraniami dla osób, które w szybkim tempie chcą opanować podstawy języka obcego. Koncepcja nauki w jeden miesiąc sprawia, że przy regularnej nauce w zaledwie 30 dni można opanować podstawowe zwroty, zasady gramatyczne &nd...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Skarga do WSA. Praktyczne wskazówki przykłady kazusy orzecznictwo

Boisz się prawa administracyjnego? Nie wiesz jak pisać skargi do sądu administracyjnego? Jakie zarzuty podnosić, jak je formułować? Masz obawy przed kolokwium z prawa administracyjnego lub egzaminem końcowym z części administracyjnej? Publikacja sędzie...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.