0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa

Kreatywność językowa w komunikacji internetowej (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
  • Wydanie: Łódź, 1, 2019

  • Redakcja naukowa: Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Burska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

19,95 zł
16,96 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,99 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Kreatywność językowa w komunikacji internetowej

Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych ( Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauki humanistyczne
  • Redakcja: Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Burska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8142-464-6
  • ISBN druku: 978-83-8142-463-9
  • Liczba stron: 210
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 	7

CZĘŚĆ I. Gatunki internetowe	9
Natalia Boczek – Nazwy blogów kulinarnych jako przejaw kreatywności językowej w internecie 	11
Beata Kacperska – Przejawy kreatywności w prywatno-publicznych rozmowach ze sportowcami (na podstawie wideobloga „Igłą szyte”) 	21
Marta Banaszek – Kolokacje w języku polskich i włoskich forów internetowych dla mam małych dzieci jako przykład kreatywności językowej 	31
Aleksandra Kujawiak – Kreatywność językowa a nazwy blogów parentingowych 	45
Elwira Olejniczak – Kreatywne ujęcia sesji egzaminacyjnej w memach internetowych 	55
Małgorzata Syrek – Kreatywność językowa użytkowników jeździeckich forów internetowych 	71

CZĘŚĆ II. Portale społecznościowe i nowe narzędzia komunikacji w internecie	83
Anita Brzyszcz – Kreatywność leksykalna w zakresie tworzenia form feminatywnych przez użytkowniczki portalu Facebook komentujące najpopularniejsze feministyczne fanpage’e 	85
Justyna Jedlikowska – O kreatywnym wykorzystaniu narzędzi internetowych w badaniu tekstów 	99
Anna Kiryjow-Radzka – „LOL xd” – PR uczelni w mediach społecznościowych 	109
Dawid Kobylański – Portal Facebook jako miejsce funkcjonowania współczesnego folkloru 	121
Dominika Kobylska – Wirtualna biblioteczka jako miejsce spotkań miłośników literatury 	131
Michalina Pokorska – „Super Choda zdrowia doda” – o kreatywności językowej wpisów zamieszczanych przez Ewę Chodakowską na portalu społecznościowym Facebook 	139
Magdalena Wójtowicz – Facebook jako współczesne narzędzie komunikacji i kreatywności językowej 	151

CZĘŚĆ III. Marketing w internecie	163
Katarzyna Burska – Prezentowanie kolorów na stronach internetowych firm kosmetycznych (na przykładzie lakierów hybrydowych Semilac) 	165
Beata Jędrzejczak – Nawiązania „internetowe” w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne 	189
Ines Załęska – Reklama na wagę złota, czyli o marketingowych trikach supermarketów 	199

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

19,71 zł 21,90 zł
Do koszyka

Jak samodzielnie założyć sklep internetowy

Jak założyć i prowadzić dochodowy sklep internetowy? Dzięki tej książce: 1. Poznasz 5 sposobów na wybranie najlepszej dla siebie branży sklepu. 2. Poznasz wszystkie z 13 niezbędnych elementów biznesu, związanego z prowadzeniem sklepu inte...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0

Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0. Autorzy książki przedstawiają najistotniejs...
12,56 zł 19,90 zł
Do koszyka

Komunikacja bez problemów Język francuski

Seria zawiera najważniejsze słówka i zwroty przydatne w czasie podróży za granicę. Hotel, restauracja, sklep czy bank to miejsca, które z pewnością odwiedzisz, a dzięki serii Komunikacja bez problemów z łatwością załatwisz t...
22,14 zł 24,60 zł
Do koszyka

Wartościowanie w internetowych komentarzach do artykułów prasowych dotyczących stosunków niemiecko-polskich

Publikacja jest interdyscyplinarną, osadzoną w językoznawstwie pracą nad zagadnieniem wartościowania w języku i przy jego pomocy. Jej celem jest przedstawienie strategii wyrażania etnicznych sądów wartościujących na przykładzie stosunków ...
33,15 zł 39,00 zł
Do koszyka

Copywriting internetowy

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odb...
36,65 zł 39,90 zł
Do koszyka

Słowa klucze w rządowej komunikacji politycznej

Książka Michała Bukowskiego zachęca do kontynuowania badań (i stosowania nowoczesnej analizy zawartości) w celu poszerzenia wiedzy na tematy istotne dla wszystkich, którzy patrzą na świat całościowo, holistycznie. W istocie nie da się poważnie p...
22,10 zł 26,00 zł
Do koszyka

Język – dydaktyka – komunikacja

Niniejsza monografia składa się z dwóch części. Pierwsza z nich zatytułowana jest Perspektywa komunikacyjna wobec dydaktyki języków nierodzimych jako zjawiska społecznego, natomiast druga nosi tytuł Perspektywa komunikacyjna a wybrane zja...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Internet i gry internetowe

"Książka (…) jest bardzo wartościowym, znaczącym opracowaniem, zawierającym kompendium wiedzy z obszaru socjologii, psychologii i psychopatologii na temat korzystania z osiągnięć współczesnej technologii. Każdy, kto interesuje się historią i myśli o ro...
29,25 zł 39,00 zł
Do koszyka

Potęga dobrej komunikacji w zespole

"Dlaczego uważam umiejętność zadawania pytań za tak istotną w budowaniu relacji? Ponieważ w dzisiejszym świecie, który cechuje się coraz większą złożonością, zróżnicowaniem kulturowym, jak również ogromną liczbą wzajemnych pow...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.