0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kreatywność językowa w przekazach internetowych (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
  • Wydanie: Łódź, 1, 2019

  • Redakcja naukowa: Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Burska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

19,95 zł
16,96 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,99 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Kreatywność językowa w przekazach internetowych

Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Zebrane tu prace dotyczą szeroko pojętej cyberkultury w wymiarze językowym, tekstowym i genologicznym. Poprzedzono je artykułem wprowadzającym w problem kreatywności, wskazującym na różne sposoby jej rozumienia we współczesnym dyskursie językoznawczym. Inspiracją do wydania publikacji było przekonanie, że internet to medium bardzo zróżnicowane pod względem komunikacyjnym, będące nośnikiem stylów, treści i form przekazu wkomponowanych w rozmaitą przestrzeń dyskursywną.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauki humanistyczne
  • Redakcja: Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Burska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8142-462-2
  • ISBN druku: 978-83-8142-461-5
  • Liczba stron: 204
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7

Bartłomiej Cieśla (Uniwersytet Łódzki), Kreatywność jako przedmiot badań językoznawczych 	9

Kreatywność językowa w internetowych gatunkach mowy

1. Raissa Ellis (Uniwersytet Warszawski), Badanie ironii w komunikacji internetowej – szanse i zagrożenia	27
Justyna Majchrowska (Uniwersytet Rzeszowski), Komentarze użytkowników portalu Pudelek.pl, czyli o kreatywności leksykalnej i graficznej w komunikacji internetowej	39
Magdalena Nowakowska (Uniwersytet Łódzki), Potoczność jako źródło kreatywności językowej na blogach programistycznych	53

Kreatywność językowa w socjolektach

Sylwia Folgert (Uniwersytet Gdański), Derywaty słowotwórcze od nazw ras psów i kotów w socjolekcie miłośników zwierząt domowych 	71
Katarzyna Furmaniak (Uniwersytet Gdański), Świat według „fikcjoholika”. Neologizmy tworzone przez internetowych miłośników (pop)kultury	85
Małgorzata Klauze (Uniwersytet im. A. Mickiewicza), Przejawy kreatywności językowej w komponowaniu określeń wyglądu psów w socjolekcie miłośników psów	99
Martyna Szczepaniak (Uniwersytet Jagielloński), Kreatywność języka fandomu	115

Rola kreatywności językowej w glottodydaktyce i przekładoznawstwie

Justyna Groblińska (Uniwersytet Łódzki), Kreatywne komunikaty internetowe w nauczaniu języka włoskiego jako obcego – próba diagnozy  	133
Aleksandra Tokarek (Uniwersytet Łódzki), Kreatywność w adaptacji językowej anglicyzmów w dziedzinie kosmetyki	147

Rola środków graficznych w komunikacji internetowej

Alicja Kiełczewska (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej), Od emotikonów po GIF-y – ewolucja przyjęzykowych wykładników komunikacji internetowej	157
Weronika Kortas (Uniwersytet Mikołaja Kopernika), #Hasztag musi być!	167
Adrianna Walkowska (Uniwersytet Łódzki), „Jaronizmy” jako przykład językowo-graficznej kreatywności w internecie	181
Magdalena Wołoszyn (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej), Słowo i obraz – kody różne czy komplementarne? (na przykładzie memów internetowych) 	193

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

55,89 zł 89,00 zł
Do koszyka

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym

Książka „Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym” to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być one nie tylko sku...
36,05 zł 39,90 zł
Do koszyka

Kreatywność językowa w przestrzeni publicznej

Publikacja jest kontynuacją rozważań podjętych w dwóch poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej: Kreatywność językowa w komunikowaniu (się) i Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej. W przygotowaniu znajduje się kole...
35,70 zł
Do koszyka

Perswazja językowa w różnych dyskursach Tom 3

Oddajemy do rąk Czytelnika kolejny, trzeci tom z cyklu Perswazja językowa w różnych dyskursach, powstały pod auspicjami Katedry Pragmatyki Komunikacji i Akwizycji Języka Instytutu Rusycystyki i Studiów Wschodnich Uniwersytetu Gdańskiego o...
33,15 zł 39,00 zł
Do koszyka

ECDL Moduł 7 Przeglądanie stron internetowych i komunikacja

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence - ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń. W Polsce licencji na sz...
19,71 zł 21,90 zł
Do koszyka

Aukcje internetowe... i co dalej?

Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę? Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Internet i gry internetowe

"Książka (…) jest bardzo wartościowym, znaczącym opracowaniem, zawierającym kompendium wiedzy z obszaru socjologii, psychologii i psychopatologii na temat korzystania z osiągnięć współczesnej technologii. Każdy, kto interesuje się historią i myśli o ro...
42,82 zł 49,20 zł
Do koszyka

Pracownia aplikacji internetowych E.14 Technik informatyk

Publikacja przeznaczona do praktycznej nauki zawodów technik informatyk w zakresie kwalifikacji E.14 (Tworzenie aplikacji internetowych i baz danych oraz administrowanie bazami). Została opracowana z myślą o wykorzystaniu podczas zajęć praktyczn...
25,50 zł 30,00 zł
Do koszyka

KREATYWNOŚĆ. Techniki twórczego myślenia i Stymulator 6/14

„Potrafimy działać w sposób twórczy dzięki zrozumieniu sposobu w jaki myślimy o danym zagadnieniu.” K. Rogers W treści tego audiobooka Marek Stączek omawia 5 tematów. Pierwszy rozdział to odpowiedź na pytanie: „Ja...
28,41 zł 29,90 zł
Do koszyka

Poprawność językowa w praktyce

Oddajemy do rąk Czytelników zbiór ćwiczeń poświęconych poprawności językowej - książkę pomyślaną z jednej strony jako dydaktyczna pomoc dla nauczycieli podejmujących na lekcjach wskazaną problematykę, z drugiej zaś - jako niewielkich rozm...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.