0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa

Kreatywność językowa w reklamie (Miękka)

Podręcznik nie tylko dla specjalistów

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Kreatywność językowa w reklamie

Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.
Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.

Inne autora

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

33,15 zł 39,00 zł
Do koszyka

Komunikacja językowa w internecie

Opracowanie dotyczące funkcjonowania języka w sieci, z odniesieniem do innych mediów: telefonu, radia i telewizji. Książka omawia związki języka z technologią, typ komunikacji elektronicznej oraz najistotniejsze cechy języka internetowego: słown...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Kreatywność. Mózg w dobie innowacji

Życie w starożytnym Egipcie nie zmieniło się zbytnio od powstania pirami¬dy Cheopsa do czasów panowania Ramzesa Wielkiego, czyli przez jakieś 1300 lat. W naszych czasach zaś spora część wiedzy nabytej na studiach przed dziesięcioma laty dz...
76,29 zł 119,00 zł
Do koszyka

Polsko-angielsko-rosyjski słownik marketingu reklamy zarządzania

Polsko-angielsko-rosyjski słownik marketingu reklamy zarządzanie zawiera 30 000 polskich haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania przetłumaczonych na język angielski i rosyjski - ...
36,05 zł 39,90 zł
Do koszyka

Kreatywność językowa w przestrzeni publicznej

Publikacja jest kontynuacją rozważań podjętych w dwóch poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej: Kreatywność językowa w komunikowaniu (się) i Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej. W przygotowaniu znajduje się kole...
7,10 zł 8,65 zł
Do koszyka

Kreatywność Przygody Fenka

Jaka okropna pogoda – przez cały dzień pada! Fenek i Maks bardzo się nudzą. A czy Wy lubicie deszcz? Zerknijcie do książeczki, aby dowiedzieć się, jaki sposób na nudę znaleźli chłopcy i co takiego możecie stworzyć sami w domu, wykorzystują...
107,53 zł 119,00 zł
Do koszyka

Oświadczenie żywieniowe i zdrowotne w oznakowaniu prezentacji i reklamie żywności Komentarz

Publikacja jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem na temat zasad stosowania oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych odnoszących się do żywności, tj. wszelkich komunikatów informujących konsumentów o właściwościach odżywczy...
29,48 zł 32,75 zł
Do koszyka

Kompetencja językowa uczniów z lekką nipełnosprawnością intelektualną

Autorka podjęła się trudnego i pracochłonnego zadania analizowania języka dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną, uwzględniając umiejętności leksykalne, gramatyczne i narracyjne w tej grupie klinicznej na dwóch podgrupach wiekowych 8 i...
20,79 zł 23,10 zł
Do koszyka

Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji

Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Community college w XXI wieku. Kreatywność w edukacji zawodowej i innowacyjność w zarządzaniu ? odpowiedzi na nowe wyzwania

W swojej najnowszej publikacji pt. „Community College” Andrzej Murzyn podejmuje się badawczego opracowania jednych z najpopularniejszych instytucji edukacyjnych w USA. Community Collages to ważne w USA i Kanadzie systemy pozwalającym na dostęp do na...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.