Książki biznesowe

Wszystkie kategorie

Bestsellery - Biznes

Nowości - Biznes

"Książki biznesowe" to kategoria, w której zgromadzone są wszelkie publikacje dotyczące szeroko pojętego biznesu. To idealne propozycje dla wszystkich przedsiębiorców, osób prowadzących działalność gospodarczą, chcących rozwijać swoje umiejętności biznesowe, a także interesujących się tą dziedziną. Znajdujące się tu publikacje dotykają różnych kwestii i problemów oraz dotyczą różnych płaszczyzn biznesu, dlatego każdy czytelnik powinien znaleźć coś, co go usatysfakcjonuje.


Wśród publikacji należących do książek biznesowych zainteresowani mogą odnaleźć te dotyczące najnowszych rozwiązań tego rodzaju. Nie brakuje więc pozycji odnoszących się do social mediów, takich jak: "Strategia komunikacji w social mediach" Norberta Oruby, pomagających lepiej zrozumieć, jak działają takie narzędzia czy "Biznes społecznościowy. MLM" Katarzyny Trawińskiej.


Książki biznesowe to także pozycje skupiające się na konkretnych kwestiach, takie jak m.in. "Biznes w Chinach. Jak odnieść sukces w chińskim świecie" pod redakcją Radosława Pyffela czy "Droga Toyoty" Jeffreya K. Likera. To również szereg poradników, pomocnych wtedy, gdy ktoś stara się zadbać o własny biznes. Do takich publikacji można zaliczyć między innymi "Sekrety negocjacji dla biznesmenów" Rogera Dawsona, "Firma bez strachu. Jak zbudować kulturę organizacyjną, w której bezpiecznie jest wyrażać pomysły, zadawać pytania i przyznawać się do błędów" Amy C. Edmondson czy "Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w Internecie" Klaudyny Maciąg.