0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

ksiązka gratis

Komunikacja społeczna

Znaleziono:  1560 pozycji
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Od najnowszych
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
- 50 %

Nowe media w trzecim sektorze - Outlet

Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań

Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu...
OUTLET  
22,05 zł 44,10 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Internet ludzi - Outlet

Organizacja jutra

Wydawca: Nieoczywiste
Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako „okres zmiany i pośpiechu”. Zmienia się świat, w którym funkcjonujemy. Sztuczna inteligencja, wi...
OUTLET  
24,50 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Wpływ słowa i obrazu na wizerunek ...

Książka (miękka)
PRZEDSPRZEDAŻ
42,66 zł 44,90 zł
Do koszyka

Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej

Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wi...
PRZEDSPRZEDAŻ  
42,66 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Wpływ słowa i obrazu na wizerunek ...

Książka (miękka)
PRZEDSPRZEDAŻ
42,66 zł 44,90 zł
Do koszyka

Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej

Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wi...
PRZEDSPRZEDAŻ  
42,66 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Moja pasja Moja rodzina - Outlet

Książka (twarda z obwolutą)
OUTLET
24,95 zł 49,90 zł
Do koszyka
- 50 %

Moja pasja Moja rodzina - Outlet

Wydawca: GWP
Polskie wydanie bestsellera „New York Timesa”! Czy można połączyć karierę zawodową, małżeństwo, plany rodzinne i rozwój osobisty? Jak być kobietą spełnioną na wszystkich polach? ...
OUTLET  
24,95 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Profesjonalizm dziennikarski Kuby Wojewódzkiego

Kuba Wojewódzki – dziennikarz telewizyjny, radiowy i prasowy, publicysta, felietonista, satyryk i showman. Nazywany Królem TVN. Jego ekscentryczna osobowość, cięty język i ostre...

Komunikacja polityczna

Jak wygrać wybory?

Wydawca: LTW
Książka ta jest podręcznikiem do nowoczesnych kampanii, w których kluczowe znaczenie mają badania, strategia i komunikacja, a nie tylko to, co widoczne dla wyborców: ulotki, plakaty c...
 
13,21 zł 13,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Zachować dla przyszłości - Outlet

Sprawy szkolnictwa, oświaty i opieki w przekazie prasowym XX i pierwszych lat XXI wieku

W publikacji zaprezentowano wyniki badań dotyczących czasopiśmiennictwa XX i początków XXI wieku. Autorzy - historycy wychowania, historycy, prasoznawcy, literaturoznawcy, bibliolodzy - na p...
OUTLET  
23,95 zł 47,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 20 %

Snapchat Story

Sukces twórcy Snapchata i rewolucja w social mediach

Wydawca: Znak
Pierwsza książka o sukcesie SNAPCHATA i jego twórcy, Evanie SPIEGLU.Od pomysłu rzuconego na studenckiej imprezie po wielomiliardowy biznes, który na zawsze zmienił oblicze komun...
 
39,79 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 11 %

Modele współczesnego dziennikarstwa

Współczesne dziennikarstwo przechodzi przemiany na wielu płaszczyznach, wymuszając na ludziach mediów dostosowywanie się do nowych modeli realizacji zawodów dziennikarskich. Ks...
 
31,01 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Media studenckie a wizerunek uczelni - Outlet

Wydawca: Aspra
„Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak dotąd tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretyczny...
OUTLET  
19,50 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Gry w komunikacji - Outlet

Wydawca: Aspra
Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Grywalizacja czy democratainment to funkcjonując...
OUTLET  
19,50 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Strukturalna budowa utworu - Outlet

Dzieło literackie w filozofii, naukach humanistycznych, literaturoznawstwie i prawie autorskim

Wydawca: Aspra
Tom 15. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Przedmiotem rozważań, a zarazem spoiwem, łączą...
OUTLET  
29,50 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Obszary badań wizerunku - Outlet

Redaktor: Alicja Waszkiewicz
Wydawca: Aspra
Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część t...
OUTLET  
12,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii - Outlet

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
OUTLET  
19,50 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Komunikowanie masowe i polityka medialna w epoce globalizacji i cyfryzacji - Outlet

Aspekty międzynarodowe

Wydawca: Aspra
Tom 19. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Termin "globalizacja" budzi dzisiaj mieszan...
OUTLET  
19,50 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Metodologie badań medioznawczych - Outlet

26

Redaktor: Tomasz Gackowski
Wydawca: Aspra
Publikacja mierzy się z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka są nauki o mediach, stawiając sobie za cel określenie jej tożsamości metodologicznej oraz źródeł. Jest to zadanie ...
OUTLET  
19,50 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Zawód dziennikarza wobec współczesnych wyzwań - Outlet

Wydawca: Aspra
Recenzowana publikacja składa się z szeregu artykułów dotyczących wykonywanej współcześnie profesji dziennikarskiej. Tematyka zawartych w książce opracowań dotyka budzących wspó...
OUTLET  
22,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Wywiad telewizyjny - Outlet

Cechy twórcze a norma gatunkowa

Wydawca: Aspra
Tom 20. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Książka zwraca uwagę na niedoceniane dotąd...
OUTLET  
17,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Od telewizji masowej do Netfliksa - Outlet

Telewizja w Stanach Zjednoczonych w epoce cyfrowej

Wydawca: Aspra
Amerykańskie media wyznaczają kierunki rozwoju, powielane bądź adaptowane, Alicja Jaskiernia we wszystkich systemach medialnych – europejskich, azjatyckich i afrykańskich. Dotyczy to zar&oacu...
OUTLET  
24,50 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

The political propaganda in the American and Soviet feature films 1939-1970 - Outlet

Wydawca: Aspra
Within this book we would like to propose a general overview of the American and Soviet cinematography during Second World War and the first decades od the Cold War (namely starting from the year 1...
OUTLET  
10,00 zł 20,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku - Outlet

Wydawca: Aspra
Książka jest panoramicznym obrazem współczesnych polskich mediów działających na Wyspach Brytyjskich. Oparta na dostępnych źródłach i szczegółowych badaniach medió...
OUTLET  
29,50 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Manipulacja w mediach Media o manipulacji - Outlet

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 – Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 &ndash...
OUTLET  
22,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Narracje w życiu - Outlet

O grupie i o jednostce

Redaktor: Jacek Wasilewski
Wydawca: Aspra
Tom 29. Serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Twórcy opiniowanej monografii podjęli się zadania zar...
OUTLET  
22,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13 - Outlet

13

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 – Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 &ndash...
OUTLET  
22,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono:  1560 pozycji
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Od najnowszych
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.