0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa

Marketing

Znaleziono:  734 pozycje
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
- 32 %

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Autor: Eric Worre
Wydawca: Helion
Otwórz się na nowe możliwości zawodoweTwoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejs...
 
23,56 zł 34,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 32 %

Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy

Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Wydawca: Poltext
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć ...
 
23,66 zł 34,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 22 %

Komunikowanie polityczne i publiczne

To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym.Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesj...
 
45,73 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Public Relations Wizerunek Reputacja Tożsamość

Wydawca: Poltext
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą p...
 
39,51 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 35 %

Kremlowska szkoła negocjacji

Jak osiagnąć sukces w biznesie kontrolując każdy etap rokowań.

Autor: Igor Ryżow
Wydawca: Fronda
"Jak wyjść zwycięsko ze wszystkich sporów i negocjacji – w pożądanym przez Ciebie kierunku? Jak uchronić się przed presją i manipulacją i w jaki sposób trafnie odczyt...
 
25,82 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawca: BL Info
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak ab...
 
35,11 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Znakowanie prezentacja reklama żywności

Komentarz do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto zajmuje się znakowaniem, prezentacją i reklamą środków spożywczych. Komentuje przepisy podstawowego w tym zakresie aktu prawnego: rozporz...
 
179,10 zł 199,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 12 %

WTF?: What's the Future and Why It's Up to Us

Autor: Tim O'Reilly
Wydawca: Penguin Books
‘The man who can really make a whole industry happen.’ Eric Schmidt, Executive Chairman of Google‘A punchy and provocative book . . . WTF? is an insightful and heartfe...
 
45,40 zł 51,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 48 %

Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi - Outlet

Poznaj zasady skutecznego marketingu. Ucz się od najlepszych!

Autor: Richard Hall
Wydawca: Edgard
Seria: Samo sedno
Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim style...
OUTLET  
20,75 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 48 %

Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2 - Outlet

Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie...
OUTLET  
18,20 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Komunikacje w rozmowie 3

Manifest

Wydawca: Libron
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publik...
 
32,56 zł 37,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Reklama, Krótkie Wprowadzenie 15

Książka (miękka ze skrzydełkami)
PRZEDSPRZEDAŻ
26,31 zł 29,90 zł
Do koszyka

Reklama

Krótkie Wprowadzenie 15

> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania r...
PRZEDSPRZEDAŻ  
26,31 zł 29,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 48 %

Zarządzanie reklamą - Outlet

Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na st...
OUTLET  
20,75 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 48 %

Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych - Outlet

Wydawca: edu-Libri
Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jak...
OUTLET  
30,68 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 48 %

Marketing społeczny w krwiodawstwie - Outlet

Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew

Wydawca: CeDeWu
Powszechna opinia o wysokiej wartości moralnej honorowego krwiodawstwa i jego pożyteczności dla społeczeństwa nie przekłada się na spektakularny napływ krwiodawców do punktów pobrań.<...
OUTLET  
30,68 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 48 %

Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet - Outlet

Wstęp do gender marketingu

Wydawca: CeDeWu
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami kons...
OUTLET  
19,76 zł 38,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 32 %

Chciejosztuczki, Książka zakazana ...

Książka (twarda)
PRZEDSPRZEDAŻ
21,71 zł 32,00 zł
Do koszyka
- 32 %

Chciejosztuczki

Książka zakazana przez Chciejokorp

Wydawca: Dreams
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku zn...
PRZEDSPRZEDAŻ  
21,71 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 30 %

Logo Design Love Tworzenie genialnych logotypów

Autor: Airey David
Wydawca: Helion
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?Gdzie szukać twórczych inspiracji?Jak negocjować z klientami?...
 
39,85 zł 57,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 48 %

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy - Outlet

Wydawca: Astrum
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. ...
OUTLET  
15,08 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 32 %

CONTENT Elementarna cząstka marketingu

Wydawca: Znak
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest...
 
33,88 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 13 %

Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

Zbiór zawiera pięć zestawów zadań testowych oraz dziesięć zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampani...
 
13,87 zł 16,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 48 %

Marketing doświadczeń - Outlet

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyr&...
OUTLET  
25,48 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 48 %

Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje - Outlet

Wydawca: Ekonomik
Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie".
OUTLET  
4,37 zł 8,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Public relations we współczesnym świecie:

między służbą organizacji i społeczeństwu

Redaktor: Jerzy Olędzki
Wydawca: Aspra
Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji j...
 
36,70 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 20 %

Badania jakościowe metody i zastosowania

Wydawca: CeDeWu
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane ...
 
44,00 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono:  734 pozycje
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.