0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa

Marketing

Znaleziono:  912 pozycji
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Od najnowszych
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25

Wystrzegaj się Futury

Książka (miękka)
PRZEDSPRZEDAŻ
35,20 zł 40,00 zł
Do koszyka

Wystrzegaj się Futury

Wydawca: Karakter
Bogato ilustrowana historia jednego z najbardziej popularnych fontów – używanego przez globalne korporacje, firmy przygotowujące kampanie polityków (od Richarda Nixona po Hillar...
PRZEDSPRZEDAŻ  
35,20 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 36 %

Marketing Mody

Strategia i promocja

Wydawca: Arkady
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w...
PRZEDSPRZEDAŻ  
44,16 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Zarządzanie marketingiem - Outlet

Wydawca: C.H. Beck
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania mar...
OUTLET  
17,00 zł 34,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Marketing usług hotelarskich - Outlet

Technikum, Szkoła policealna

Wydawca: Difin
Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Treści zawarte w podręc...
OUTLET  
12,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo

Wydawca: Maternus Media
Praca stanowi opis rozgłośni radiowej z punktu widzenia działalności rynkowej w postaci przedsiębiorstwa, które zgodnie z wymogami prawa musi przyjąć określoną formę organizacyjno-prawną. Ut...
 
12,74 zł 18,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych

Autor: Maria Johann
Wydawca: Difin
Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakc...
 
43,12 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Promując Polskę

Dyplomacja, gospodarka, turystyka, sport, kultura

Wydawca: Adam Marszałek
Dr ADAM ZABOROWSKI – mgr inż. geodeta, dyplomata, dr nauk historycznych, menedżer w dziedzinie turystyki. W czasie około 45-letniej k...
 
39,42 zł 44,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Porozmawiajmy jak dorośli

Jak walczyłem z europejskimi elitami

Niektórzy wchodzą w politykę w garniturze. Warufakis wjechał w nią na motorze w czarnej ramonesce. Polityczna gra na przetrzymanie, ciosy w plecy i zakulisowe gierki. S...
ZAPOWIEDŹ  
Niedostępny
Zobacz więcej
- 50 %

Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje - Outlet

Wydawca: Ekonomik
Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy pr...
OUTLET  
14,70 zł 29,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Marketing Podręcznik - Outlet

Szkoły ponagdimnazjalne

Wydawca: Ekonomik
W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, któ...
OUTLET  
9,45 zł 18,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności

Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzają szereg zupełnie nowych możliwości dla innowacyjnych działań marketingowych. Działania te wpisują się w szeroki nurt marketingu sensory...

Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kr...
 
20,30 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Wydawca: Nieoczywiste
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się:- od czego zacząć przygotowywanie planu marketingo...
- 21 %

Sprzedać książkę po okładce

Techniki perswazji na okładkach książek literackich wydawanych w Polsce.Jak sprzedać książkę? Można zacząć od sprzedaży czytelnikowi jej okładki. O tym właśnie traktuje publikacja Przem...
 
30,65 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Metody zarządzania marketingowego

Wydawca: Difin
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów ba...
 
51,04 zł 58,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce

Wydawca: CeDeWu
Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i...
 
42,53 zł 44,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marketing Zeszyt ćwiczeń Ekonomika Część 3

Technikum, Szkoła policealna

Zeszyt ćwiczeń część 3 jest dostosowany do podręcznika Ekonomika cz. 3, Marketing, który został dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania i wpis...
 
8,36 zł 9,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Marka Konsument Badacz - Outlet

Spotkania na rynku

Wydawca: Wolters Kluwer
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjn...
OUTLET  
29,50 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Kapitał marki w mediach społecznościowych

Perspektywa konsumenta

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisk...
ZAPOWIEDŹ  
Niedostępny
Zobacz więcej
- 12 %

Facebook Marketing For Dummies

Add Facebook to your marketing plan—and watch your sales growWith 2 billion monthly active users across the world, Facebook has evolved into a community of consumers, creating a p...
 
80,00 zł 90,67 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 12 %

The Storytelling Edge

Książka (twarda z obwolutą)
84,44 zł 95,71 zł
Do koszyka
- 12 %

The Storytelling Edge

"A terrific and timely book that makes a compelling case for fundamentally rethinking how your business communicates. Recommended!"—Jay Baer, founder of Convince & Convert...
 
84,44 zł 95,71 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Inbound PR The PR Agencys Manual to Transforming Your Business with Inbound

Wydawca: Wiley
Inbound PR is the handbook that can transform your agency’s business. Today’s customer is fundamentally different, and traditional PR strategies are falling by the wayside. Nobody wants...

The Persuasion Code

How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime

Wydawca: Wiley
Most of your attempts to persuade are doomed to fail because the brains of your audience automatically reject messages that disrupt their attention. This book makes the complex science of persuasio...
- 20 %

Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce

Wydawca: CeDeWu
Rzeczywistość gospodarcza każdego dnia przynosi liczne dane, które w zależności od ludzkiej wrażliwości przekształcane są w informację, ułatwiającą podejmowanie decyzji. Nadal jednak w niewi...
 
41,59 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 20 %

Marketing usług zdrowotnych

od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

Wydawca: CeDeWu
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać ...
 
46,95 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono:  912 pozycji
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Od najnowszych
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.