0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

gratis gratis

Marketing

Znaleziono:  713 pozycji
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
- 35 %

Reklama Google AdWords w praktyce

Książka (miękka ze skrzydełkami)
22,68 zł 34,90 zł
Do koszyka
- 35 %

Reklama Google AdWords w praktyce

Autor: Dawid Wydra
Wydawca: Edgard
Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje!Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia...
 
22,68 zł 34,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Public Relations Wizerunek Reputacja Tożsamość

Wydawca: Poltext
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą p...
 
39,51 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marketing, Wprowadzenie

Książka (twarda)
103,20 zł 129,00 zł
Do koszyka

Marketing

Wprowadzenie

Wydawca: Gab
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
 
103,20 zł 129,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje - Outlet

Wydawca: Ekonomik
Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie".
OUTLET  
4,20 zł 8,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 10 %

Public relations we współczesnym świecie:

między służbą organizacji i społeczeństwu

Redaktor: Jerzy Olędzki
Wydawca: Aspra
Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji j...
 
35,05 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 24 %

Badania jakościowe metody i zastosowania

Wydawca: CeDeWu
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane ...
 
42,02 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa - Outlet

Studia przypadków

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjaw...
OUTLET  
17,45 zł 34,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 24 %

Badania rynku, Jak pozyskiwać naji...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
28,87 zł 38,00 zł
Do koszyka
- 24 %

Badania rynku

Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe

Autor: Dietmar Pfaff
Wydawca: BC Edukacja
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązan...
 
28,87 zł 38,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Marketing usług turystycznych Turystyka Tom 3 Podręcznik Kwalifikacja T.14 - Outlet

Technik obsługi turystycznej. Szkoła ponadgimnazjalna

Wydawca: WSiP
Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów prom...
OUTLET  
21,50 zł 43,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Reklama i jej ograniczenia - Outlet

Standardy europejskie a prawo polskie

Wydawca: Poltext
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym...
OUTLET  
22,45 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik - Outlet

Szkoły ponadgimnazjalne

Wydawca: Ekonomik
Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowychWszystkie zagadnienia zosta...
OUTLET  
12,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 24 %

Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Wstęp do gender marketingu

Wydawca: CeDeWu
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej ko...
 
32,09 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawca: Helion
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Face...
 
29,93 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego - Outlet

„Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym r...
OUTLET  
29,00 zł 58,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Blogi w procesie komunikacji marketingowej - Outlet

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadnicz...
OUTLET  
22,45 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 24 %

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawca: CeDeWu
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, ...
 
25,98 zł 34,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Zarządzanie wartością klienta - Outlet

Autor: V. Kumar
Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiel...
OUTLET  
29,50 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eTex

Wydawca: Pearson
For courses in Consumer Behavior.This package includes MyMarketingLab (TM) Beyond Consumer Behavior: How Buying Habits Shape IdentitySolomon's Consumer Behavior: Buying, Having, and Being deepens t...
 
272,58 zł 309,75 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Komunikacja marketingowa

Istota, uwarunkowania, efekty

Wydawca: Gab
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kszt...
 
55,20 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 30 %

Moje przygody z marketingiem

Książka (kartonowa foliowana)
27,93 zł 39,90 zł
Do koszyka
- 30 %

Moje przygody z marketingiem

Autor: Philip Kotler
Wydawca: MT Biznes
Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w co...
 
27,93 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Reklama jako sztuka powtórzeń - Outlet

Wydawca: Novae Res
Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską p...
OUTLET  
19,50 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 20 %

Rewolucja z Marketing Automation

Jak wykorzystać potencjał Big Data

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że z...
 
55,20 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English - Outlet

Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch

Autor: Piotr Kapusta
Wydawca: Dr Lex
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,Ökonomie, Medien, Ma...
OUTLET  
59,50 zł 119,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 10 %

Tożsamość wizualna polskich województw miast i powiatów

Identyfikacja, prezentacja, znaczenie

Wydawca: Adam Marszałek
Autorzy opracowania zapragnęli sprawdzić, czy równie sprawnie, jak odczytujemy obrazy, potrafimy je tworzyć, zawierając w nich komunikaty na temat tożsamości różnych miejsc w naszym k...
 
58,97 zł 65,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 36 %

Po co jest PR?

Książka (miękka)
21,69 zł 34,00 zł
Do koszyka
- 36 %

Po co jest PR?

Wydawca: Słowa i Myśli
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmow...
 
21,69 zł 34,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono:  713 pozycji
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.