0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa

Marketing

Znaleziono:  768 pozycji
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
- 32 %

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Autor: Eric Worre
Wydawca: Helion
Otwórz się na nowe możliwości zawodoweTwoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejs...
 
23,67 zł 34,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 12 %

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej orga...
 
44,03 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 33 %

Bądź pro!

7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Autor: Eric Worre
Wydawca: Helion
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieci...
 
19,57 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 34 %

Twoja firma w Google

czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords

Wydawca: Poltext
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom...
 
23,20 zł 34,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 32 %

Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy

Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Wydawca: Poltext
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć ...
 
23,66 zł 34,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Komunikowanie polityczne i publiczne

To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym.Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesj...
 
47,20 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marketing w działalności gospodarczej A.26.1

Wydawca: Difin
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z...
 
37,55 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marketing Podręcznik akademicki - Outlet

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem...
OUTLET  
41,08 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Relacje inwestorskie - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
20,28 zł 39,00 zł
Do koszyka

Relacje inwestorskie - Outlet

Relacje inwestorskie to wzajemnie korzystny proces dwustronnej komunikacji spółki z inwestorami i ich środowiskiem opiniotwórczym. Główne cele tej działalności to informowanie ...
OUTLET  
20,28 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zarządzanie marką obszaru recepcji...

Książka (miękka)
PRZEDSPRZEDAŻ
66,88 zł 76,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne

Wydawca: CeDeWu
Inspiracją do napisania niniejszej książki było stwierdzenie N. Morgana i A. Pritchard (2000), według których walka o klienta na współczesnym rynku turystycznym nie rozgrywa się już w...
PRZEDSPRZEDAŻ  
66,88 zł 76,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marketing smaku - Outlet

Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Wydawca: Esteri
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich res...
OUTLET  
50,96 zł 98,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Relacje inwestorskie

Ewolucja - Fukcjonowanie - Wyzwania

Seria: FFF
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schema...
 
43,20 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Sprzedaż produktów i usług reklamo...

Książka (miękka)
PRZEDSPRZEDAŻ
12,94 zł 14,70 zł
Do koszyka

Sprzedaż produktów i usług reklamowych ćwiczenia

Wydawca: Ekonomik
Książka zawiera 219 ćwiczeń, różnorodnych pod względem formy i stopnia trudności. Jest dokładnie dostosowana do treści i układu podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Zaw...
PRZEDSPRZEDAŻ  
12,94 zł 14,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej

E-mail marketing oswojony, Teoria,...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
30,41 zł 38,99 zł
Do koszyka

E-mail marketing oswojony

Teoria, praktyka, prawda

Wydawca: Helion
Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za sku...
 
30,41 zł 38,99 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Opodatkowanie akcji marketingowych

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową ...
 
125,10 zł 139,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Łódzkie neony - Outlet

Zapomniane perły wzornictwa PRL-u

Wydawca: Księży Młyn
Zdobił czy szpecił? Informował czy reklamował? Zachęcał do kupna konkretnego towaru czy dbał, by nazwa firmy zachowała się w pamięci pokoleń? Na pewno – przyciągał wzrok. Neon, bo o nim...
OUTLET  
31,15 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

MLM Marketing wielopoziomowy - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
20,75 zł 39,90 zł
Do koszyka

MLM Marketing wielopoziomowy - Outlet

Autor: John Kalench
Wydawca: Studio Emka
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutor&oac...
OUTLET  
20,75 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Narzędzia Google dla e-commerce

Książka (miękka ze skrzydełkami)
31,12 zł 39,90 zł
Do koszyka

Narzędzia Google dla e-commerce

Wydawca: Helion
Google'owa skrzynka narzędziowaGoogle - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, k...
 
31,12 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Prawo reklamy - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
30,68 zł 59,00 zł
Do koszyka

Prawo reklamy - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom ...
OUTLET  
30,68 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 24 %

Program lojalnościowy

Od zbierania punktów do grywalizacji

Wydawca: edu-Libri
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study mo...
 
37,03 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zarządzanie marketingiem

Wydawca: C.H. Beck
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania mar...

Marketing biur podróży

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Książka ta jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zas...

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

Wydawca: Difin
Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne...
 
52,00 zł 65,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marka modowa.

Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Wydawca: PWE
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe zwią...
 
47,92 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Współtworzenie wartości w marketingu

Przykład szkolnictwa wyższego

Wydawca: C.H. Beck
Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. J...
 
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono:  768 pozycji
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.