0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing

Znaleziono:  1118 pozycji
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Od najnowszych
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
- 36 %

Lekcje

Moja droga do dobrego życia

Wydawca: Literackie
Bestseller „New York Timesa” Supermodelka i filantropka Gisele Bündchen dzieli się swoją osobistą historią, przemyśleniami i prywatnymi fotografiami, opisują...
PRZEDSPRZEDAŻ  
28,74 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 28 %

Sztuka projektowania tekstów., Jak...

Książka (miękka)
PRZEDSPRZEDAŻ
35,23 zł 49,00 zł
Do koszyka
- 28 %

Sztuka projektowania tekstów.

Jak tworzyć treści, które podbiją internet

Wydawca: Helion
Naucz się zasad jak profesjonalista, aby móc je łamać jak artystaPablo PicassoDobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje.Najpierw trzeba ...
PRZEDSPRZEDAŻ  
35,23 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Next Billion Users, Digital Life B...

Książka (twarda z obwolutą)
114,33 zł 125,00 zł
Do koszyka

Next Billion Users

Digital Life Beyond the West

Autor: Payal Arora
"New-media pundits obsess over online privacy and security, cyberbullying, and revenge porn, but do these things really matter in most of the world? ""The Next Billion Users"&qu...
 
114,33 zł 125,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Customer engagement

Management practices in the consumer goods and services sector

Wydawca: Difin
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioura...

Marketing mobilny

Redaktor: Agnieszka Dejnaka
Wydawca: Difin
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią interneto...

Reklama a postawy prozdrowotne

ujęcie ekonomiczno-prawne

Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede ws...
- 50 %

Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet - Outlet

Wstęp do gender marketingu

Wydawca: CeDeWu
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej ko...
OUTLET  
21,00 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 17 %

Challenge Accepted!

Wydawca: Muza
Znają ją wszyscy, którzy mają profil na Instagramie. Szturmem podbiła Internet, publikując na swoim koncie ironiczne parodie zdjęć celebrytów. Beyonce, Celine Dion, Justin Bieber czy rodzina Kardas...
 
33,12 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 11 %

Mity PR-u

Czy nie ma złej sławy?

Autor: Leigh Rich
"Nad pytaniem: „Czym jest PR?” zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opin...
 
52,26 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Makromarketing

Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Wydawca: PWE
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu....
 
63,92 zł 79,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Marketing miedzynarodowy - Outlet

Wydawca: CeDeWu
Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty „Gino Rossi ”? Oczywiście z Włoch …Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków „Kubuś” ma s...
OUTLET  
19,50 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

The Ultimate Marketing & PR Book

Książka (miękka)
64,78 zł 70,83 zł
Do koszyka

The Ultimate Marketing & PR Book

THE ULTIMATE MARKETING & PR BOOK gives you everything you need to be a better marketer. It is a dynamic collection of essential skills covering the topics that will help you make a seismic impa...
 
64,78 zł 70,83 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 19 %

Narodziny marketingu z ducha ekonomii

To publikacja, która w nowatorski sposób ujmuje zjawisko marketingu. Ze względu na całościowy charakter zawartych w niej rozważań książka stanowi wkład w zupełnie nową dziedzinę wiedz...
 
31,52 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 14 %

Programy telewizyjne o książkach na kanałach polskich stacji w latach 2003-2018. Opis i dokumentacja

Wydawca: UMCS
Prezentowana publikacja jest pierwszym na rodzimym rynku wydawniczym opracowaniem poświęconym w całości programom telewizyjnym o książkach. Czytelnik znajdzie tu dokumentację, informacje i dane dot...
 
28,80 zł 33,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 17 %

Marketing polityczny

Jak wygrać wybory?

Wydawca: Roster
Praktyczny poradnik dla kandydatów biorących udział w wyborach samorządowych i parlamentarnych.Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik or...
 
33,06 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego

W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na ...
- 50 %

Tożsamość wizualna polskich województw miast i powiatów - Outlet

Identyfikacja, prezentacja, znaczenie

Wydawca: Adam Marszałek
Autorzy opracowania zapragnęli sprawdzić, czy równie sprawnie, jak odczytujemy obrazy, potrafimy je tworzyć, zawierając w nich komunikaty na temat tożsamości różnych miejsc w naszym k...
OUTLET  
28,00 zł 56,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 21 %

Alianse marketingowe

Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Redaktor: Andrzej Sznajder
Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę alians&oa...
 
54,70 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Badania marketingowe - Outlet

Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka&r...
OUTLET  
49,50 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 17 %

Zarządzanie komunikacją marketingową

Integracja – nowe media – outsourcing

Wydawca: Poltext
Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają działania realizowane w kooperacji z agenc...
 
45,57 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 14 %

Techniki sprzedaży osobistej

Wydawca: CeDeWu
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpo­średnimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą.Zakres...
 
33,44 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 14 %

Promocja usług

Wydawca: CeDeWu
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z u...
 
36,86 zł 43,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Społeczność wokół marki

Geneza. Koncepcja. Badania

Autor: Monika Skorek
Wydawca: PWE
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirow...
 
47,04 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Infografika

Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści

Wydawca: Helion
Siła obrazuJedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy pr...
 
33,75 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Marketing na rynku międzynarodowym - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia:* w jaki sposób prowadzone są badania market...
OUTLET  
29,50 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono:  1118 pozycji
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Od najnowszych
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.