0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing

Znaleziono:  846 pozycji
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
- 32 %

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Autor: Eric Worre
Wydawca: Helion
Otwórz się na nowe możliwości zawodoweTwoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejs...
 
23,66 zł 34,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 12 %

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej orga...
 
43,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 32 %

Transformersi Superbohaterowie pol...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
27,13 zł 39,90 zł
Do koszyka
- 32 %

Transformersi Superbohaterowie polskiej reklamy 80 - 90

Wydawca: Znak
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Leôncia, bohaterowie Beverly Hills 90210 próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działk...
 
27,13 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 12 %

Znakowanie prezentacja reklama żywności

Komentarz do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto zajmuje się znakowaniem, prezentacją i reklamą środków spożywczych. Komentuje przepisy podstawowego w tym zakresie aktu prawnego: rozporz...
 
175,58 zł 199,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 32 %

Logo Design Love Tworzenie genialnych logotypów

Autor: Airey David
Wydawca: Helion
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?Gdzie szukać twórczych inspiracji?Jak negocjować z klientami?...
 
38,63 zł 57,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 32 %

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawca: Helion
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Face...
 
27,14 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 32 %

Psychologia Sprzedaży droga do sprawczości niezależności i pieniędzy

Wydawca: Helion
Nowe, ekskluzywne wydanie z audiobookiem!Sprzedaż jest wszędzie. Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie — za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sp...
 
40,01 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 32 %

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting

Wydawca: Helion
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, ...
 
23,66 zł 34,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 28 %

Multi level marketing w działaniu

Najlepsze praktyki marketingu sieciowego

Autor: Randy Gage
Wydawca: Studio Emka
Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego to wspaniały poradnik zarówno dla nowicjuszy w branży, którzy mają nadzieję na zbudowanie dochodowego bizne...
 
27,93 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Marketing produktu politycznego - ...

Książka (kartonowa foliowana)
OUTLET
21,00 zł 42,00 zł
Do koszyka
- 50 %

Marketing produktu politycznego - Outlet

Analiza porównawcza

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego p...
OUTLET  
21,00 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Reklama - Outlet, Krótkie Wprowadz...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
OUTLET
14,95 zł 29,90 zł
Do koszyka
- 50 %

Reklama - Outlet

Krótkie Wprowadzenie 15

> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania r...
OUTLET  
14,95 zł 29,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Badania marketingowe - Outlet

Podstawy metodyczne

Wydawca: PWE
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświad...
OUTLET  
34,95 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy - Outlet

Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Wydawca: Poltext
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć ...
OUTLET  
17,45 zł 34,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Powrót do rzeczywistości - Outlet

Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję

Autor: Guy Kawasaki
Wydawca: Wolters Kluwer
Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek? Jaką długość powinien mieć biznes plan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich treści nie należy w ni...
OUTLET  
39,50 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Copywriting internetowy - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
19,50 zł 39,00 zł
Do koszyka
- 50 %

Copywriting internetowy - Outlet

Autor: Maciej Dutko
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci?...
OUTLET  
19,50 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Współtworzenie wartości w marketingu - Outlet

Przykład szkolnictwa wyższego

Wydawca: C.H. Beck
Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. J...
OUTLET  
49,50 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 12 %

The Contagious Commandments

Książka (twarda z obwolutą)
48,03 zł 54,43 zł
Do koszyka
- 12 %

The Contagious Commandments

Contagion may alarm doctors but marketers thrive on it. Some concepts are so compelling you have to share them. But what makes an idea so infectious you can't keep it to yourself? And how can brand...
 
48,03 zł 54,43 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu - Outlet

Wydawca: CeDeWu
Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragn...
OUTLET  
29,00 zł 58,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zagrożenia zdrowia publicznego, Cz...

Książka (miękka)
PRZEDSPRZEDAŻ
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka

Zagrożenia zdrowia publicznego

Część 5. Vademecum promotora zdrowia

Wydawca: Wolters Kluwer
W kolejnej części publikacji Zagrożenia zdrowia publicznego szczególną uwagę poświęcono działalności promotora zdrowia, którego podstawowym celem jest aktywizowanie społeczności na rz...
PRZEDSPRZEDAŻ  
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 12 %

Who Can You Trust?

Książka (miękka)
41,65 zł 47,21 zł
Do koszyka
- 12 %

Who Can You Trust?

Wydawca: Penguin Books
"If you can't trust those in charge, who can you trust? From government to business, banks to media, trust in institutions is at an all-time low. But this isn't the age of distrust - far from ...
 
41,65 zł 47,21 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 35 %

Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych

"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory...
 
22,64 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Modele satysfakcji klienta - Outlet

Wydawca: Difin
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. M...
OUTLET  
22,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym - Outlet

Autor: Robert Bęben
Wydawca: Difin
Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdują...
OUTLET  
21,00 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Product placement - Outlet

Planowanie, kreacja i pomiar skuteczności

Wydawca: Wolters Kluwer
Product placement to przedstawienie produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fab...
OUTLET  
34,50 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Lobbing jako proces komunikacji - Outlet

Wydawca: Astrum
„Lobbing jako proces komunikacji” - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmow...
OUTLET  
14,50 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono:  846 pozycji
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.