0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

ksiązka gratis

Marketing

Znaleziono:  1069 pozycji
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Od najnowszych
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
- 36 %

Punkt przełomowy O małych przyczyn...

Książka (twarda)
PRZEDSPRZEDAŻ
31,94 zł 49,90 zł
Do koszyka
- 36 %

Punkt przełomowy O małych przyczynach wielkich zmian

Wydawca: Znak
Punkt przełomowy to magiczny moment, w którym idee, zachowania i produkty wychodzą poza wąskie grono kilku osób i zamieniają się w modę.Jakim cudem zapomniany model but&oa...
PRZEDSPRZEDAŻ  
31,94 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 36 %

Błysk! Potęga przeczucia

Książka (twarda)
PRZEDSPRZEDAŻ
31,94 zł 49,90 zł
Do koszyka
- 36 %

Błysk! Potęga przeczucia

Wydawca: Znak
Większość decyzji podejmujemy w ciągu dwóch sekund. Ta książka opowiada o tym, co dzieje się w tej krótkiej chwili.Kiedy nie warto wierzyć badaniom fokusowym?Dlaczeg...
PRZEDSPRZEDAŻ  
31,94 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Wystrzegaj się Futury

Książka (miękka)
PRZEDSPRZEDAŻ
38,00 zł 40,00 zł
Do koszyka

Wystrzegaj się Futury

Wydawca: Karakter
Bogato ilustrowana historia jednego z najbardziej popularnych fontów – używanego przez globalne korporacje, firmy przygotowujące kampanie polityków (od Richarda Nixona po Hillar...
PRZEDSPRZEDAŻ  
38,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chc...
PRZEDSPRZEDAŻ  
42,66 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Komunikacja marketingowa - Outlet

Istota, uwarunkowania, efekty

Wydawca: Nieoczywiste
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kszt...
OUTLET  
34,50 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Pomiar marketingu i sprzedaży - Outlet

business-to-business

Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ...
OUTLET  
39,50 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Pomiar marketingu i sprzedaży - Outlet

business-to-business

Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ...
OUTLET  
39,50 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Aktywność promocyjna polskich miast - Outlet

Istota, determinanty, doświadczenie

Wydawca: edu-Libri
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a ta...
OUTLET  
37,50 zł 75,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 18 %

Ponadczasowy hit

O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu

Autor: Ryan Holiday
Wydawca: Helion
Jak to możliwe, że film Skazani na Shawshank nie osiągnął sukcesu w momencie premiery, lecz z czasem zarobił 100 milionów dolarów i stał się obrazem kultowym?Jak to możliw...
 
36,95 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

E-marketing - Outlet

Strategia, planowanie, praktyka

Wydawca: Poltext
MarketingCyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketin...
OUTLET  
34,95 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Biznes w internecie

Wydawca: Wolters Kluwer
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze b...
- 50 %

Obszary badań wizerunku - Outlet

Redaktor: Alicja Waszkiewicz
Wydawca: Aspra
Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część t...
OUTLET  
12,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Public relations Społeczne wyzwania - Outlet

Wydawca: Aspra
Spoczywa na nas obowiązek zapewnienia bogatszego dostępu do źródeł informacji o public relations, które stało się nieodłączną częścią komunikacji społecznej na całym świecie. PR jest ...
OUTLET  
24,50 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich - Outlet

Wybrane aspekty

Wydawca: Aspra
Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja market...
OUTLET  
24,50 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Marketing polityczny a public relations - Outlet

Różnice, podobieństwa, kontrowersje

Wydawca: Aspra
Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pomysł na przygotowanie publikacji o związ...
OUTLET  
17,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Tworzenie przekazu reklamowego Kwalifikacja A.27.1. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy - Outlet

Szkoły ponadgimnazjalne

Wydawca: WSiP
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii re...
OUTLET  
21,50 zł 43,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Zarządzanie kryzysem w social media - Outlet

Wydawca: Helion
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, kt&oac...
OUTLET  
19,95 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania - Outlet

Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Autor: Joe Vitale
Wydawca: Helion
Obsesja posiadania Twojego produktu to jedyny właściwy stan umysłu klienta.Wywołaj go!Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje...
OUTLET  
19,95 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Marketing narracyjny - Outlet

Jak budować historie, które się sprzedają

Wydawca: Helion
Powiedz mi coś o sobie!Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę d...
OUTLET  
19,50 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

W sieci korzyści Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych - Outlet

Wydawca: Helion
Przekuj wirtualne kontakty w realne korzyści!Media społecznościowe to dziś integralna część naszego życia. Tweetujemy o premierach kinowych, dzielimy się fotkami z wakacji, udostępniamy swoje...
OUTLET  
19,95 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Twoja e-platforma - Outlet

Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku

Autor: Michael Hyatt
Wydawca: Helion
Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów?Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu, pisarzy, mówców, sprzedawców, polityków i wsz...
OUTLET  
19,95 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Jak cię widzą, tak cię piszą - Outlet

Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Wydawca: Helion
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci Blogi i tweet...
OUTLET  
19,95 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek - Outlet

Wydawca: Helion
Co tysiąc głów, to nie jedna.Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacy...
OUTLET  
18,50 zł 37,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Strategiczny brand marketing - Outlet

Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

Wydawca: Helion
Marka, czyli wszystko co maszAutor tej książki napisał ją, bo prosili o to współpracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Intensywnie chłonął wi...
OUTLET  
22,45 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 50 %

Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - Outlet

Autor: Al. RiesLaura Ries
Wydawca: Helion
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mob...
OUTLET  
19,95 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono:  1069 pozycji
Przeglądaj: 
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Od najnowszych
Wyświetl:
  • 25
  • 40
  • 60
25
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.