0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa

Kultura profesjonalna menedżerów firm strukturalnych (Miękka)

Teoria, badania, praktyka

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
45,00 zł
44,99 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 0,01 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Odbiór w księgarni partnerskiej
3,95 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Paczkomaty InPost9,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Kurier11,75 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

Kultura profesjonalna menedżerów firm strukturalnych

Prezentowana Czytelnikowi książka składa się ze wstępu, czterech rozdziałów, zakończenia, bibliografii oraz załączników. Rozdział pierwszy zawiera teoretyczne podstawy badań kultury profesjonalnej, w tym: teorie profesji, profesjonalizacji i profesjonalizmu, teorię agencyjną, teorie ról oraz sieci społecznych, transakcyjną teorię wymiany, teorię ryzyka oraz teorię zaufania, a także podsumowanie metodą SWOT. Rozdział drugi obejmuje metodologiczne podstawy badań, w tym cel i przedmiot, problemy i hipotezy badawcze, a także metody, techniki i narzędzia badawcze oraz zmienne i ich wartości. W rozdziale trzecim zostały zaprezentowane otoczenie kulturowe przedsiębiorstwa OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o., analiza sektora firm działających w MLM z uwzględnieniem problematyki związanej z naukami społecznymi (istnieją bowiem opracowania z perspektywy nauk ekonomicznych, m.in. A. Warzęchy oraz A. Vogelgesang), a także zarys diagnozy stanu obecnego przedsiębiorstwa OVB w odniesieniu do organizacyjno-technicznych elementów oceny kultury organizacyjnej, takich jak: infrastruktura firmy, strategia, system planowania oraz struktura organizacyjna i procedury. Zostały w nim także uwzględnione elementy otoczenia politycznego, ekonomicznego, społecznego i technologicznego firmy. Ze względu na fakt, że badane przedsiębiorstwo jest ściśle związane z sektorem usług finansowych, aspekty społeczne były szczególnie brane pod uwagę. W rozdziale czwartym zostały przedstawione wyniki badań empirycznych oraz takie elementy personalne kultury organizacyjnej, jak: wartości, normy, przekonania, motywy, postawy i zachowania, zwyczaje, obyczaje, kulturowe wzorce zachowań, elementy wynikowe, tj. efektywność funkcjonowania, rozwój zawodowy, stosunki interpersonalne i sprawność komunikowania. W zakończeniu zaprezentowano wnioski z przeprowadzonych badań.

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

34,93 zł 49,90 zł
Do koszyka

Kierowca w firmie, wydanie grudzień 2015 r.

E-BOOK ZAWIERA NASTĘPUJĄCE TEMATY: O tym się mówi 1.Zatrzymanie prawa jazdy zaskarżone do Trybunału Konstytucyjnego 2.Zmiany do licencji można złożyć przez Internet 3.Stawki minimalne podatku od środków transportowych obowiązujące w 2016 ...
17,60 zł 22,00 zł
Do koszyka

Profesjologia. Nauka o profesjonalnym rozwoju człowieka

Rozdział 1 zawiera charakterystyczne cechy profesjologii i ich analizę. Rozdział 2 zawiera najważniejsze informacje o pracy ludzkiej jako podstawowym warunku istnienia i profesjonalnego rozwoju człowieka. Rozdział 3 zawiera podstawowe informacje o prof...
8,40 zł 12,00 zł
Do koszyka

Odradzanie się kultury słowiańskiej w Polsce

Po latach zapomnienia rodzima słowiańska wiara przeżywa swój renesans. Nie jest to jednak tendencja wyłącznie polska, gdyż wzrost zainteresowania religiami pogańskimi (etnicznymi) i neopogańskimi odnotowywany jest w wielu krajach europejskich. W...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Kultura i komunikowanie

„Leach był zawsze młotem na ortodoksję” – tak Adam Kuper w swojej historii antropologii opisuje postać jednego z najbardziej znanych, a zarazem najbardziej kontrowersyjnych, antropologów brytyjskich. Związany z Uniwersytetem w ...
47,82 zł 60,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej

Wokół relacji pomiędzy kulturą a mechanizmami rynkowymi narosło wiele mitów. Najogólniej rzecz ujmując można wyróżnić dwa przeciwstawne ujęcia problemu: rynkowe i antyrynkowe.Zwolennicy pierwszej opcji są przekonani, ż...
58,41 zł 59,00 zł
Do koszyka

Fundusze UE 2007-2013 dla mikro małych i średnich firm

Najczęściej wymienianą przez właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw przyczyną zniechęcającą do starań o pomoc jest (według badań PARP) to, że "trudno uzyskać informację gdzie i o jaką pomoc można się starać", następną jest "brak w...
29,90 zł
Do koszyka

Content Marketing. Twoja firma widoczna w internecie

Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz włas...
31,67 zł 31,99 zł
Do koszyka

Obsesja piękna. Jak kultura popularna krzywdzi dziewczynki i kobiety

Żyjemy w świecie, w którym wmawia się kobietom, że ich największą wartością jest piękny wygląd. Wizerunek kreowany przez koncerny kosmetyczne, kliniki urody, puszczany jest w świat dzięki reklamom, programom rozrywkowym i kolorowym magazynom. Ni...
18,06 zł 22,50 zł
Do koszyka

Biblia Wybrane fragmenty wraz z nawiązującymi tekstami kultury

Wypisy ze Starego i Nowego Testamentu zostały opracowane z myślą o uczniach szkół podstawowych i średnich. Publikacja zawiera zarówno wszystkie fragmenty polecane przez MEN do analizy szkolnej w klasach IV–VI szkoły podstawowej: stw...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.