0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
POBIERZ FRAGMENT
Wybierz format pliku:
Pobierz
NOWOŚĆ

Kwartalnik Pedagogiczny 2019/3 (253) (ePrasa)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2019

  • Seria / cykl: Kwartalnik Pedagogiczny

  • Redakcja naukowa: Adam Fijałkowski

  • Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

16,00 zł
13,60 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,40 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Kwartalnik Pedagogiczny 2019/3 (253)

Autorzy artykułów opublikowanych w numerze piszą m. in. o: kształceniu rozumienia tekstu pisanego u dzieci w wieku wczesnoszkolnym, edukacji włączającej uczniów z niepełnosprawnością, gotowości integracyjnej i aprobacie społecznej uczniów liceów, reintegracji społecznej osób bezdomnych, usamodzielnieniu niesprawnych intelektualnie wychowanków specjalnych ośrodków wychowawczych. W dziale „Materiały i sprawozdania z badań” znajdują się teksty poświęcone problemom, z jakimi zmagają się nauczyciele dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz funkcjonowaniu w społeczeństwie dzieci i osób dorosłych z niepełnosprawnościami.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Edukacja, pedagogika, szkolnictwo
  • Redakcja: Adam Fijałkowski
  • Język wydania: polski
  • ISSN: 2657-6007
  • Liczba stron: 262
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
A R T Y K U Ł Y
Tomasz Leś – Współzależność i asymetria w relacjach pedagogiki z filozofią 9
Barbara Murawska – Kształcenie rozumienia tekstu pisanego u dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Wybrane zagadnienia 31
Zenon Gajdzica – Wybrane aspekty czasu w dwóch koncepcjach edukacji włączającej uczniów z niepełnosprawnością 42
Maria Chodkowska, Zdzisław Kazanowski – Gotowość do akceptacji rówieśników z niepełnosprawnością intelektualną we wspólnej przestrzeni edukacyjnej 56
Zdzisław Kazanowski, Piotr Alfred Gindrich – Gotowość integracyjna a aprobata społeczna uczniów liceum w kontekście wybranych zmiennych demograficznych 75
Agnieszka Kowalska – Inkluzyjna edukacja ustawiczna w procesie reintegracji społecznej osób bezdomnych 91
Ewa Skrzetuska – Refleksja nauczyciela podstawą działań włączających w edukacji 106
Monika Skura – „Społeczeństwo dla wszystkich”, czy tylko „szkoła dla wszystkich” – opinie nauczycieli szkoły specjalnej, integracyjnej i ogólnodostępnej 119
Anida Szafrańska – Usamodzielnienie niepełnosprawnych intelektualnie wychowanków specjalnych ośrodków wychowawczych 139

C O L L O Q U I A
Paula Guerra, Piotr Zańko – Educational contexts of cultural resistance in Poland and Portugal. An introduction to research 155
Katarzyna Brzosko-Barratt – Designing a pre-service CLIL teacher education program 173

M A T E R I A Ł Y I S P R A W O Z D A N I A Z B A D A Ń
Beata Antoszewska, Małgorzata Moszyńska – Doświadczenia nauczycieli szkół przyszpitalnych w paradygmacie inkluzji ucznia ze specjalnymi potrzebami
edukacyjnymi 194
Aleksandra Berkowska, Anna Kowalewska, Joanna Mazur – Uczestnictwo w zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych w zależności od stanu zdrowia uczniów oraz wybranych
czynników kontekstowych 207

Kamila Miler-Zdanowska – Sytuacja społeczna i relacje rówieśnicze ucznia z niepełnosprawnością wzroku 223
Ewelina Młynarczyk-Karabin – Nowe technologie a funkcjonowanie osób z niepełnosprawnością w społeczeństwie 239

R E C E N Z J A
Adam Fijałkowski – Joachim Bahlcke, Kalwinizm i Jednota braci czeskich w Europie Środkowej i Środkowo-Wschodniej. Studia na temat społecznego i kulturowego znaczenia wyznania reformowanego w okresie wczesnonowożytnym, pod red. Romana Mnicha 252
Noty o Autorach 255

A R T I C L E S
Tomasz Leś – Interdependence and asymmetry in the relationships between pedagogy and philosophy 9
Barbara Murawska – Early primary literacy development. Selected issues 31
Zenon Gajdzica – Selected aspects of time in two concepts of inclusive education of learners with disabilities 42
Maria Chodkowska, Zdzisław Kazanowski – Readiness to accept peers with intellectual disabilities in a common learning space 56
Zdzisław Kazanowski, Piotr Alfred Gindrich – Inclusive readiness, social desirability and the importance of some demographic variables regarding a sample of high
school students 75
Agnieszka Kowalska – Inclusive adult education in the process of social reintegration of homeless people 91
Ewa Skrzetuska – Teachers’ reflection as a basis for inclusive activities in education 106
Monika Skura – “Society for all” or just “school for all” – the opinions of teachers from special, integration and regular schools 119
Anida Szafrańska – Empowerment of intellectually disabled students of special educational centres 139

C O L L O Q U I A
Paula Guerra, Piotr Zańko – Educational contexts of cultural resistance in Poland and Portugal. An introduction to research 155
Katarzyna Brzosko-Barratt – Designing a pre-service CLIL teacher education program 173

M A T E R I A L S A N D R E S E A R C H R E P O R T S
Beata Antoszewska, Małgorzata Moszyńska – Experiences of hospital school teachers’ in the paradigm of inclusion of students with special educational needs 194
Aleksandra Berkowska, Anna Kowalewska, Joanna Mazur – Participation in classes and extracurricular activities depending on students’ health and selected contextual
factors 207

Kamila Miler-Zdanowska – Social situation and peer relations of students with visual impairment 223
Ewelina Młynarczyk-Karabin – New technologies and the functioning of people with disabilities in society 239

R E V I E W
Adam Fijałkowski – Joachim Bahlcke, Kalwinizm i Jednota braci czeskich w Europie Środkowej i Środkowo-Wschodniej. Studia na temat społecznego i kulturowego znaczenia wyznania reformowanego w okresie wczesnonowożytnym, (ed.) Roman Mnich 252
Contributors to this issue 255
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
O Autorach
Brak informacji
(pdf)
O czasopiśmie
Brak informacji

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

33,60 zł 49,00 zł
Do koszyka

Irena 1/3 - Getto

Jest to historia zwykłej kobiety, która zrobił coś niezwykłego, w nienormalnych warunkach, podczas straszliwego okresu.W 1939 roku wojska nazistowskich Niemiec zaatakowały Polskę. W Warszawie, Żydzi z całego miasta zostali zapędzeni ...
67,08 zł 99,99 zł
Do koszyka

Y Ostatni z mężczyzn Tom 3

"Trzeci tom wyróżnionej trzema Nagrodami Eisnera postapokaliptycznej opowieści słynnego scenarzysty Briana Vaughana. W roku 2002 z nieznanej przyczyny wymierają wszystkie ssaki płci męskiej, w tym samce rodzaju ludzkiego. Mimo że kobiety w ...
43,77 zł 49,20 zł
Do koszyka

Pracownia mechatroniki Kwalifikacja E.3 Technik mechatronik

Publikacja jest przeznaczona do praktycznej nauki zawodów technik elektryk, elektryk i elektromechanik w zakresie kwalifikacji E.3 (Montaż urządzeń i systemów mechatronicznych). Została opracowana z myślą o wykorzystaniu podczas zajęć pra...
17,96 zł 18,90 zł
Do koszyka

Elementarz XXI wieku 3 Edukacja matematyczna Ćwiczenia Część 1

Ćwiczenia matematyczne do klasy 3 z serii „Elementarz XXI wieku" kształcą najważniejsze umiejętności matematyczne dziecka w myśl zasady „nauczanie przez działanie".Utrwalają, doskonalą i rozwijają umiejętności matematy...
32,09 zł 50,00 zł
Do koszyka

Broń pancerna III Rzeszy Tom 3

Książka zawiera opisy 21 typów i kilkunastu wersji najważniejszych czołgów przeciwlotniczych i samobieżnych haubic, armat i moździerzy III Rzeszy używanych podczas II wojny światowej. Przedstawiono historię rozwoju pojazdów, wszyst...
21,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Puzzle Układam i opowiadam Łódeczki 2-3 lata

Jeden zaczytany mors, dwa niedźwiedzie przy popołudniowej filiżance herbaty, trzy ciekawskie szopy... A ile jest żółwi? I co robią lisy? Policzcie do 10, poznajcie nazwy egzotycznych zwierząt i opowiedzcie razem o niezwykłych morskich przygodach...
45,90 zł 54,00 zł
Do koszyka

Four Corners 3 Workbook

Four Corners is an integrated four-skills English course for adults and young adults. Four Corners Workbook, Level 3 has eight-page units that can be used in class or for homework. Each unit provides students with additional vocabulary, grammar, fun...
24,32 zł 29,32 zł
Do koszyka

Piórnik szkolny GIMBOO z wyposażeniem 3 komory mix kolorów

piórnik szkolny z kolekcji GIMBOO 2019 posiada 3 komory zestaw zawiera wyposażenie składające się z 40 elementów dostępny w różnych wzorach kolor: mix kolorów
48,40 zł 80,00 zł
Do koszyka

ADR od A do Z nie tylko dla kierowców 2019 - 2021

Autorzy są doradcami ADR od 2003 roku, czyli od samego początku istnienia tego zawodu, a jako inspektorzy ITD przeprowadzili w ciągu ostatnich kilkunastu lat ok. 2500 kontroli pojazdów przewożących towary niebezpieczne.Książka zawiera &nda...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.