0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
NOWOŚĆ

Lean w biurze i usługach (Książka)

Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym.

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
49,90 zł
43,24 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 6,66 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Odbiór w księgarni partnerskiej
3,95 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Paczkomaty InPost11,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Kurier11,75 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

Lean w biurze i usługach

Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja stała się bardziej efektywna i wydajna? Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień, jak: praca standaryzowana, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne. W książce znajdziemy omówienie podstawowych narzędzi Lean, m.in. takich jak metoda 5S czy poka-yoke – techniki zapobiegania błędom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych. Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć osoby wprowadzające Lean, i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean. W biurach i usługach, dzieje się dziś większość światowego biznesu. Niestety, to właśnie procesy biurowe i usługowe mają w sobie zazwyczaj najwięcej bałaganu, pomyłek, przestojów i różnego typu marnotrawstw. O ile nauczyliśmy się skutecznie podnosić jakość i skuteczność procesów produkcji, o tyle w kwestii efektywnej organizacji biura i usług, wiele firm wciąż raczkuje. Książka, którą trzymasz w ręce, to przewodnik zapraszający do spojrzenia na procesy usługowe z nieco innej perspektywy. Takiej, która pozwala odkryć ukryte w tych procesach marnotrawstwa i zamienić je na korzyści. Tym, którzy obawiają się, że jest to trudne i skomplikowane, niech jako motto podczas lektury posłuży pierwsze zdanie z tej książki: „W szczupłym myśleniu, chodzi o zdrowy rozsądek…”. KamiL Torczewski, Prezes Zarządu, Akademia Białego Kruka sp. z o.o. Drew Locher jest obecnie dyrektorem zarządzającym w Change Management Associates (CMA). CMA świadczy różnorodne usługi konsultingowe, doradzając firmom w sprawach doskonalenia oraz rozwoju organizacyjnego. Zapewnia wsparcie we wdrażaniu systemów zarządzania jakością, aby polepszyć wyniki swoich klientów. Locher zajmuje się wdrażaniem innowacyjnych strategii zarządzania w wielu firmach już od roku 1986. W latach 1986–1990 opracowywał i wdrażał programy doskonalenia w General Electric. W roku 1990 opuścił GE, aby założyć CMA. Jest to spółka zrzeszająca ludzi mających podobną wizję zarządzania organizacją i jej doskonalenia. Jej członkowie poświęcają się wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, aby pomóc swoim klientom. Podejście CMA skupia się na praktycznych zastosowaniach – „ucz się podczas działania” to slogan dobrze podsumowujący ten styl pracy. W roku 1997 spółka CMA we współpracy z Amerykańskim Narodowym Instytutem Standardów i Technologii pracowała nad stworzeniem „Uniwersytetu Lean”. Locher jest autorem książki The Complete Lean Enterprise – Value Stream Mapping for Office and Administrative Process, wyróżnionej nagrodą Shingo, przyznawaną m.in. publikacjom opisującym najlepsze praktyki zarządzania wykorzystujące techniki i narzędzia szczupłego myślenia.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Organizacja i zarządzanie
    1. Książki »
    2. Podręczniki
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9788380878556
  • Liczba stron: 254
  • Wymiary: 16.0x23.5cm
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne autora

Inne z kategorii

Inni Klienci oglądali również

26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Biuro przesyłek niedoręczonych

"Są listy, których nie można zostawić bez odpowiedzi Do Biura Przesyłek Niedoręczonych trafiają listy i paczki, które nigdy nie dotarły do adresatów. Zuzanna zaczyna tam pracować, bo ją samą też prześladuje pewien niewysłany w...
30,60 zł 36,00 zł
Do koszyka

Słowotwórstwo na usługach reklamy. Mechanizmy tekstowe

Przedmiotem analizy w niniejszej książce są mechanizmy perswazji słowotwórczej w tekstach reklamowych, przy czym teksty reklam traktowane są jako źródło przykładów zjawisk i faktów słowotwórczych o funkcji perswazyjne...
31,49 zł 49,00 zł
Do koszyka

Metoda Lean Startup

Bestseller na liście "New York Timesa" Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu...
52,05 zł 57,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijając...
17,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Pieśń dla Pana na osiem akordów. Teologia na usługach miłości

Wdzięczność jest naturalną reakcją człowieka na Boże obdarowanie łaską życia, wiary, rodziny i przyjaciół. Szukając wyrazu dla swej wdzięczności, pragnie on podzielić się z innymi własną radością. Próbując wyrazić Bożą dobroć, jeszcze bar...
32,98 zł 42,00 zł
Do koszyka

Czarne historie Biuro

Współpracownicy działają ci na nerwy? Szef przesadza z nadgodzinami? Kierownik cię nie docenia? A praktykant umiera z nudów?Coś musi się tu zmienić! Nieważne czy obsługujesz firmową drukarkę, siedzisz za biurkiem, czy planujes...
24,73 zł 37,99 zł
Do koszyka

Biuro Podróży Samotnych Serc Kierunek Chile

Georgia i Ben otrzymują zaskakującą propozycję: występ w reality show, w którym mogą wygrać duże pieniądze i zareklamować swoje Biuro Podróży Samotnych Serc. Muszą tylko jechać do Chile i – drobiazg! - pokonać kilka par uczestnicząc...
45,43 zł 64,90 zł
Do koszyka

Twoje Biuro Rachunkowe, wydanie maj 2015 r.

E-BOOK ZAWIERA NASTĘPUJĄCE TEMATY: Aktualności 1.Już obowiązują zmienione stopy procentowe ubezpieczenia wypadkowego 2.Nowe przepisy pozwolą Twojemu klientowi zaoszczędzić na kosztach pracowniczych 3.Znamy już ostateczny kształt nowelizacji ustawy o VA...
36,14 zł 40,00 zł
Do koszyka

Biuro zarządzania procesami w teorii i w praktyce gospodarczej

Książka ma na celu zaprezentowanie funkcjonowania biur zarządzania procesami we współczesnych organizacjach, zarówno z perspektywy teoretycznej, jak i praktycznej. Dokonano usystematyzowania wiedzy z zakresu biur zarządzania procesami, om...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.