0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa
POBIERZ FRAGMENT
Wybierz format pliku:
Pobierz
NOWOŚĆ

Listening and Acouological Education (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2019

  • Autor: Małgorzata Przanowska

  • Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

27,20 zł
23,12 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,08 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Listening and Acouological Education

The book is devoted to the analysis of the complex phenomenon of listening, with its own specific dynamics. Listening, understood as a way of being in the world, requires an acouological education, in which the logic of creative participation calls for a being with others that is responsible, inspiring, tasteful and that overcomes “reductionisms” in a translational way. The publication is intended for those interested in the phenomenon of listening, the philosophy of education, contemporary pedagogy, philosophical hermeneutics, as well as the philosophy of music. It could become a source a inspiration for counselling, relations (also in the therapeutic dimension) and communication scholars and professionals. Książka jest poświęcona analizie wieloaspektowego, posiadającego swoistą dynamikę, fenomenu słuchania. Rozumiane jako sposób bycia w świecie słuchanie wymaga kształtowania akuologicznego (acouological education), w którym logika twórczego uczestnictwa zaprasza do odpowiedzialnego, translacyjnie przekraczającego „redukcjonizmy”, inspirującego i pełnego smaku bycia z innymi. Publikacja przeznaczona dla osób zainteresowanych fenomenem słuchania, filozofią edukacji, współczesną pedagogiką, hermeneutyką filozoficzną, a także filozofią muzyki. Może stać się inspiracją dla środowisk zajmujących się poradnictwem, relacjami (również w wymiarze terapeutycznym) oraz komunikacją.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Edukacja, pedagogika, szkolnictwo
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-235-3743-4
  • ISBN druku: 978-83-235-3735-9
  • Liczba stron: 306
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Introduction. Intertwining of threads: Resounding contexts 7
PART I
THE PHENOMENOLOGICAL HERMENEUTICS OF LISTENING
1. The hermeneutic conversation and the piercing dialectics resounding in listening (overture fi gures: Hans-Georg Gadamer and Jean-Luc Nancy) 39
1.1. Conversations and things 39
1.2. Audibility of things and voice-mousikē 44
1.3. Dialectic versus sophistic speaking and listening . 49
1.4. Listening and freedom 52
1.5. Openness – understanding – questionness of things . 54
1.6. The conversation/listening that we are 58
1.7. Listening to light – ontological tonality and the self 60
1.8. Sense and the logic of evocation 67
1.9. Someone as (hermeneutically dialectic) art 72
2. The hermeneutic priority of the question: Cultivating
the hermeneutic ear 77
2.1. Initial remarks: The formative how and a deep-rooted liberation 77
2.2. The educational: Between question and listening 80
2.3. Ways of the question(ing): An approximation 85
2.4. Ways of listening: An approximation 88
2.5. Issue of education: An approximation 93
3. A mini-phenomenology of listening (or the small hermeneutic phenomenology of listening) 97
3.1. Conceptual ambiguity: Forms of listening 97
3.2. Unwitting listening and listening as intentional, attentive hearing 100
3.3. Understanding/interpretative listening 105
3.4. Breathing listening or heart listening 108
3.5. Listening in action 111
3.6. Critical listening 112
3.7. Interrogative listening 114
3.8. Emancipatory-liberating listening 116
3.9. Recognizing/diagnostic listening 119
3.10. Instrumental listening 121
3.11. Psychologically therapeutic listening 126
3.11.1. Attentive-feeling listening and mindfulness 130
3.11.2. Empathic listening 132
3.11.3. Actively conscious listening 136
3.11.4. Passive-impression listening 137
3.11.5. Relaxing-meditative listening 137
3.12. Philosophically therapeutic (therapeic) listening 139
3.12.1. Dialogical listening and its polyphonic doubleness 142
3.12.2. Musical listening and listening to music 148
3.12.3. The musical (mousikē-logos listening) in the philosophical, or the musicality of the wor(l)d 165
4. Interludium. Interweaving of meanings: (Trans-)formative (dialectic) mousikē 173
PART II
TOWARD ACOUOLOGICAL EDUCATION
5. Listening in acouo-translation(al) education 201
5.1. The understanding of (transformative) acouo-translation 201
5.2. Some myths about translation – some myths about education 214
5.3. The listening culture (and the fi gure) of the Meaningful Translator-Interpreter 221
5.4. Translation(al) listening or listening-for translation 229
6. The sense of acouological education 232
6.1. Pedagogical apologias in contemporary dynamics of/in education:Approaching the acouological in education 232
6.2. The question of the hermeneutics of education: The in-between of philosophy and pedagogy 255
6.3. The sense (reductions) and a sense of a “tasting touch” recoveryin acouological education 262
6.4. Education(al) listening – formative listening 272
7. Coda: Acouo-Educator 276
Acknowledgments 281
Bibliography 282
Index 297
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Rekomendacja
Brak informacji

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

82,45 zł 97,00 zł
Do koszyka

Unlock 3 Listening and Speaking Skills Student's Book with online workbook

Unlock is a four-level academic skills course that combines thought-provoking video from Discovery Education™ with carefully scaffolded exercises and a fresh approach to critical thinking skills. Unlock Listening and Speaking Skills Level 3 provi...
99,50 zł 110,00 zł
Do koszyka

Cambridge English Skills Real Listening and Speaking with answers + 2CD

A four-level skills series for adults and young adults Learners can develop the skills they need to use English confidently wherever they are - at home, at work, travelling, studying or just in social situations with English-speaking friends. This edit...
200,31 zł 219,00 zł
Do koszyka

Authentic Listening Resource Pack

Authentic Listening Resource Pack provides an invaluable bank of selected audio and video material offering authentic listening practice, essential in developing 'students' listening skills in preparation for being exposed to "real" English.<...
108,42 zł 127,00 zł
Do koszyka

Unlock 2 Listening and Speaking Skills Teacher's Book + DVD

Unlock is a four-level academic skills course that combines thought-provoking video from Discovery Education™ with carefully scaffolded exercises and a fresh approach to critical thinking skills. The Listening and Speaking Skills 2 Teacher's Book...
108,42 zł 127,00 zł
Do koszyka

Unlock Level 4 Listening and Speaking Skills Teacher's book + DVD

Unlock is a four-level academic skills course that combines thought-provoking video from Discovery Education™ with carefully scaffolded exercises and a fresh approach to critical thinking skills. The Listening and Speaking Skills 4 Teacher's Book...
24,30 zł 28,35 zł
Do koszyka

Computer Science Applied in Education

The authors of articles in this collection seek to answer the following questions: how to use and design appriopriate tools which facilitate research and axploration of the data obtained, among others, in the course of educational processes, as well as...
40,76 zł 42,90 zł
Do koszyka

Special Education Vocabulary in Use

Podręcznik stanowi użyteczną pomoc w zdobywaniu i doskonaleniu sprawności językowych polegających na znajomości słownictwa, biegłości stylistycznej oraz swobodnym i dokładnym rozumieniu dłuższych wypowiedzi z zakresu pedagogiki specjalnej w języku...
82,81 zł 97,00 zł
Do koszyka

Unlock 3 Listening, Speaking & Critical Thinking Student's Book

Get your students thinking critically. A six-level skills-based English course. Unlock Listening, Speaking & Critical Thinking is a six-level, research-informed, academic-light English course created to build the skills and language students need ...
82,81 zł 97,00 zł
Do koszyka

Unlock 2 Listening, Speaking & Critical Thinking Student's Book

Get your students thinking critically. A six-level skills-based English course. Unlock Listening, Speaking & Critical Thinking is a six-level, research-informed, academic-light English course created to build the skills and language students need ...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.