0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
POBIERZ FRAGMENT
Wybierz format pliku:
Pobierz

Marketing polityczny (eBook)

Jak wygrać wybory?

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
  • Wydanie: 2019

  • Autor: Robert Stępowski

  • Wydawca: Roster

  • Formaty:
    Epub Mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

35,00 zł
24,50 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,50 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Marketing polityczny

Praktyczny poradnik dla kandydatów biorących udział w wyborach samorządowych i parlamentarnych. Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami?Odpowiedź znajdziesz w książce "Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?", której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.Zero teorii. Tylko praktyczne podpowiedzi i rady jak krok po kroku:- przygotować się do kampanii wyborczej;- zorganizować sztab wyborczy;- budować i komunikować markę osobistą kandydata;- przygotować program i materiały wyborcze;- komunikować się z wyborcami przy użyciu mediów społecznościowych (co, jak i kiedy publikować oraz w jaki sposób reagować na komentarze);- zarządzać kryzysem wizerunkowym i łagodzić jego skutki;- przygotować się do debaty wyborczej i współpracować z dziennikarzami;- wykorzystywać najważniejsze i najskuteczniejsze w kampanii wyborczej techniki manipulacji.Książka ta skierowana jest do kandydatów od szczebla ogólnopolskiego:kandydatów do Parlamentu Europejskiego i krajowego, po lokalny samorząd (kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów), a także dla wszystkich, którzy w praktyczny sposób są zaangażowani w prowadzenie kampanii wyborczej.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia i polityka
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia i biznes
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Poradniki
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-953978-0-6
  • ISBN druku: 978-83-950069-7-5
  • Liczba stron: 224
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inne autora

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

23,53 zł 34,90 zł
Do koszyka

Skuteczny e-mail marketing

Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych? Potrzebujesz praktycznych porad w zakresie tworzenia skutecznych i atrakcyjnych e-mailingów oraz newsletterów? Ta książka ci w tym pomoże! W sposób komple...
43,01 zł 50,60 zł
Do koszyka

Teologia polityczna św. Tomasza z Akwinu

Niniejsza książka jest próbą spojrzenia na politykę tak, jak ją widział św. Tomasz z Akwinu, ale też poniższa praca będzie próbą zobaczenia, w świetle jego nauczania, wskazówek moralno-etycznych, jakimi może, nawet powinien kierowa...
24,43 zł 34,90 zł
Do koszyka

Email marketing

To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pi...
33,52 zł 41,90 zł
Do koszyka

Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych

Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi k...
56,05 zł 59,00 zł
Do koszyka

Kaukaz mechanizmy legitymizacji i funkcjonowania elit politycznych

Publikacja ta jest efektem drugiego etapu badań nad przywództwem i elitami politycznymi Kaukazu, które były realizowane przez Zakład Badań Wschodnich Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Autorzy niniejszego tomu koncent...
66,49 zł 69,99 zł
Do koszyka

Uchodźcy polityczni z Europy Środkowo-Wschodniej w amerykańskiej polityce zimnowojennej 1948-1954

Autorka analizuje proces kształtowania się amerykańskiej polityki wobec uchodźców politycznych z krajów Europy Środkowo-Wschodniej, w których władzę w latach czterdziestych przejęli komuniści. W latach 1948-1954 wypracowano mechani...
27,12 zł 32,50 zł
Do koszyka

Przestępstwo i kara w myśli politycznej,prawnej i ekonomicznej

W potocznym mniemaniu przestępcę powinna spotkać sprawiedliwa kara... Czy system prawny, w którym znajdujemy przecież także powiązanie przestępstwa i kary, jest i może być autonomiczny, jak chcieli tego pozytywiści prawni? Może jednak prawodawca...
65,55 zł 69,00 zł
Do koszyka

Problem władzy politycznej

Michael Huemer jest profesorem filozofii Uniwersytetu Colorado Boulder. Jest autorem ponad sześćdziesięciu artykułów naukowych i sześciu książek. W swoich pracach porusza szczególnie zagadnienia związane z etyką, epistemologią i filozofią...
53,25 zł 71,00 zł
Do koszyka

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.