0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa

Marketing w działalności agencji reklamowej (Miękka)

Materiały edukacyjne do kwalifikacji A.26.

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
27,00 zł
23,86 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,14 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Odbiór w księgarni partnerskiej
3,95 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Paczkomaty InPost11,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Kurier11,75 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

Marketing w działalności agencji reklamowej

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Marketing usług zdrowotnych

.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym po...
25,42 zł 29,90 zł
Do koszyka

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone

"Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki spos&oac...
22,97 zł 34,90 zł
Do koszyka

Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy

Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwsze...
55,93 zł 79,90 zł
Do koszyka

Spółka z o.o. Prawo, zarządzanie, finanse, PR, marketing, wydanie październik 2015 r.

E-BOOK ZAWIERA NASTĘPUJĄCE TEMATY: POSTĘPOWANIE CYWILNE 1.Zmienią się przepisy dotyczące e-doręczeń w postępowaniach cywilnych SPADKI 2.Zabezpieczenia spadku – będą nowe przepisy GOSPODARKA 3.Koniunktura gospodarcza w sierpniu 2015 roku – d...
71,92 zł 119,00 zł
Do koszyka

Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English

Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.
63,21 zł 69,00 zł
Do koszyka

Raport roczny jako źródło informacji o wynikach działalności instytucji finansowej

Joanna Krasodomska - doktor habilitowany, adiunkt w Katedrze Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, European Accounting Association oraz Internati...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Marketing w erze technologii cyfrowych

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek na...
48,72 zł 55,00 zł
Do koszyka

Koncepcja innowacji kreowanej przez użytkownika w działalności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw

Głównym osiągnięciem naukowym niniejszej pracy jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu UDI oraz przeprowadzenie i zweryfikowanie wyników badań odnośnie do stosowania UDI w komórkach badawczo-rozwojowych w warun­kach polskich. B...
80,15 zł 85,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie ryzykiem w działalności touroperatora. Ryzyko specyficzne a efektywność gospodarowania

Zarządzanie ryzykiem jest jednym z najbardziej interesujących i kluczowych procesów efektywnego gospodarowania przedsiębiorstwem. Im bardziej złożona i specyficzna działalność gospodarcza przedsiębiorstwa, jaką niewątpliwie jest działalność tour...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.