0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa
NOWOŚĆ

Międzynarodowe public relations (Miękka)

jako narzędzie konkurencyjności gospodarki

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
43,08 zł
37,58 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 5,50 zł
Stan magazynowy:
Średnia ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Odbiór w księgarni partnerskiej
3,95 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Paczkomaty InPost9,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Kurier11,75 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

Międzynarodowe public relations

Międzynarodowe public relations jest jednym z najważniejszych narzędzi budowania reputacji państwa w środowisku międzynarodowym. W dobie postępujących procesów globalizacji, mediatyzacji i demokratyzacji, którym towarzyszy wzrost globalnego popytu na zaufanie, reputacja odgrywa coraz większą rolę w kształtowaniu procesów gospodarczych. Przedstawione w książce badania wskazują, że państwa, jako podmioty globalnej konkurencji, prowadzą aktywną politykę komunikacyjną, a działania te wykorzystują głównie do realizacji celów ekonomicznych, w tym poprawy ich konkurencyjności.
W opracowaniu, oprócz konceptualizacji międzynarodowego public relations, zaprezentowane zostały narzędzia, specjalizacje i strategie prowadzenia tej działalności. Znaczną część pracy poświęcono analizie
przypadków, gdzie można znaleźć między innymi liczne przykłady wykorzystywania efektu kraju pochodzenia przez podmioty globalnej konkurencji oraz analizy prowadzonych przez państwa działań z zakresu międzynarodowego public relations.
W książce zaprezentowane zostało ekonocentryczne podejście do badań nad międzynarodowym public relations. Prowadzone analizy służyły określeniu rynkowej wartości działań komunikacyjnych państwa
i ich efektów. W opracowaniu przedstawiono metody pomiaru wartości reputacji oraz wyniki przeprowadzonych badań, w których uwzględniono takie wielkości, jak premia za reputację kraju, kapitał reputacji oraz konkurencyjność kraju pochodzenia.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Gospodarka
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Marketing
    1. Książki »
    2. Wydawnictwa naukowe
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788376544403
  • EAN: 9788376544403
  • Liczba stron: 238
  • Waga: 0.42kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne autora

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

16,10 zł 23,00 zł
Do koszyka

Sprawy Międzynarodowe nr 2/2014

Spis treści Gisela Müller-Brandeck-Bocquet Nowa polityka europejska Niemiec Sebastian Harnisch Przywództwo bez hegemonii. Rola Niemiec w czasie kryzysu euro Krzysztof Miszczak Nowa polityka bezpieczeństwa i obrony Niemiec Beata Molo Międzyn...
98,01 zł 99,00 zł
Do koszyka

Prawo międzynarodowe publiczne. Wydanie 3

Podręcznik „Prawo międzynarodowe publiczne” omawia instytucje z zakresu prawa międzynarodowego publicznego z licznymi odniesieniami do praktyki stosunków międzynarodowych. Przedstawiono w nim m.in. aktualne trendy dotyczące: międzyna...
29,50 zł 44,90 zł
Do koszyka

Public Relations Wizerunek Reputacja Tożsamość

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klie...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Międzynarodowe stosunki kulturalne

dlaczego rozróżnienie kultury i cywilizacji rodzi wiele kontrowersji? czym jest komunikowanie międzynarodowe, a czym – międzykulturowe?jakie wyzwania rodzi globalny przepływ idei i informacji?dlaczego współczesne p...
36,63 zł 42,00 zł
Do koszyka

Etyka w polskim public relations

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki<...
16,10 zł 23,00 zł
Do koszyka

Sprawy Międzynarodowe 3/2014

"Sprawy Międzynarodowe" są unikatowym kwartalnikiem poświęconym teorii i praktyce polityki zagranicznej i stosunków międzynarodowych. Ukazujące się od 1948 roku, stanowią forum debaty i prezentacji polskiej myśli na temat problematyki ...
48,48 zł 53,00 zł
Do koszyka

Public Relations w bankach wirtualnych

Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji...
30,52 zł 35,00 zł
Do koszyka

Negocjacje międzynarodowe

Czy w rozmowie handlowej dopasowujesz się do kultury swojego partnera, czy raczej narzucasz swoją? Czy wiesz, co dzięki temu zyskujesz? A może coś tracisz? Autorka zestawia podstawy zwyczajów biznesowych w różnych krajach z technikami roz...
13,00 zł
Do koszyka

Stosunki Międzynarodowe nr 2(54)/2018

W NUMERZE [CONTENTS] S T U D I A [S T U D I E S] Roberto Rabel, Kieran Ireland: Regionalism in the Balance: Reflections on ASEAN at Fifty from a Liberal Perspective, doi 10.7366/020909612201801, s. 9-30; Konstantin K. Khudoley, Dmitry A. Lanko: Russia&...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.