0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Modna Polka. Rozmowy o modzie, urodzie i życiu z polskimi ikonami stylu (Książka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
44,90 zł
27,41 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 17,49 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Odbiór w księgarni partnerskiej
3,95 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Paczkomaty InPost11,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Kurier11,75 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

Modna Polka. Rozmowy o modzie, urodzie i życiu z polskimi ikonami stylu

16 kobiet. Wyjątkowych. Inspirujących. Stylowych. To miały być rozmowy tylko o modzie, a wyszło też trochę o życiu. Bo nie da się przecież mówić o wizerunku, nie zahaczając o temat samoakceptacji, kobiecości, dojrzałości czy nawet feminizmu. W końcu styl to przede wszystkim osobowość. Dlatego do rozmowy o nim zaprosiłam Polki, które są nie tylko piękne i dobrze ubrane, ale przede wszystkim - niezwykłe. Każda w swojej dziedzinie. Co sprawiło, że dziś są ikonami? Spotkanie z nimi w tej książce powinno przynieść odpowiedź.

Bohaterki, alfabetycznie:

  • Zuzanna Bijoch
  • Magdalena Boczarska
  • Marta Dyks
  • Joanna Horodyńska
  • Jessica Mercedes Kirschner
  • Małgorzata Kożuchowska
  • Aneta Kręglicka
  • Julia „Maffashion” Kuczyńska
  • Magda Mołek
  • Helena Norowicz
  • Maja Ostaszewska
  • Lidia Popiel
  • Katarzyna Sokołowska
  • Danuta Stenka
  • Małgorzata Szumowska
  • Marieta Żukowska

  • Kategorie:
    1. Książki
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9788380535121
  • Liczba stron: 280
  • Wymiary: 16.5x21.5cm
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

33,17 zł 49,00 zł
Do koszyka

Polski rynek wydawniczy Lwowa w dobie autonomii galicyjskiej (1867-1914)

Publikacja przybliża osiągnięcia lwowskich nakładców i ich wkład do ogólnopolskiego dorobku wydawniczego drugiej połowy XIX i początku XX wieku. Przedstawia środowisko księgarzy-nakładców – najbardziej aktywne w zakresie fina...
19,53 zł 25,00 zł
Do koszyka

Efektywność reprezentacji interesów Polski w Unii Europejskiej

Reprezentacja interesów w systemie politycznym Unii Europejskiej jest konfrontowana z jego specyficznymi cechami. Aktorami tego rozproszonego - tak w sensie horyzontalnym, jak i wertykalnym - systemu są zarówno państwa czy instytucje unij...
59,55 zł 103,95 zł
Do koszyka

Wielki słownik włosko-polski Tom 4 Sf-Z

Ostatni tom Wielkiego słownika włosko-polskiego przygotowanego wspólnie z Accademią della Crusca we Florencji i Włoskim Instytutem Kultury w Warszawie. Całość zawiera 350 000 wyrazów hasłowych i przykładów ich użycia, wyrażeń, zwro...
38,28 zł 49,00 zł
Do koszyka

Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich

Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach,...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Zbigniew Książę Polski

Zbigniew był przyrodnim bratem Bolesława Krzywoustego i synem Władysława Hermana z jego pierwszego związku. Jeszcze za życia ojca obaj bracia wymusili na nim podział kraju i własne prowincje, aby w 1102 roku, po jego śmierci, objąć samodzielne rządy. Z...
57,94 zł 59,00 zł
Do koszyka

Geologia regionalna Polski

Czwarte, zasadniczo zmienione i zaktualizowane wydanie popularnego podręcznika akademickiego, omawiającego jednostki geologiczne Polski pod kątem stratygrafii, sedymentologii, petrografii oraz tektoniki. Jednostki geologiczne prezentowane są w nim w ko...
33,84 zł 50,00 zł
Do koszyka

Antologia tekstów polskiego kulturoznawstwa

Oddajemy w Państwa ręce Antologię tekstów polskiego kulturoznawstwa. Powstała ona w ramach grantu „Kulturoznawstwo polskie. Historia i dziedzictwo dyscypliny”. Konstruując ją, stawialiśmy przed sobą kilka celów. Pierwszy [&hel...
28,54 zł 49,90 zł
Do koszyka

Polska rodzinna

To przewodnik po miejscach zapewniających świetną zabawę całym rodzinom przez okrągły rok. Z nami trafisz do Żywego Muzeum Piernika i Centrum Nauki Leonarda da Vinci, dowiesz się wszystkiego o wodzie w Hydropolis, zwi...
30,60 zł 36,00 zł
Do koszyka

Kapitał intelektualny organizacji w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw – inwestorów zagranicznych

Monografia jest wartościowym opracowaniem, w którym Autor umiejętnie powiązał […] problematykę kapitału intelektualnego oraz zagranicznych inwestycji bezpośrednich, nie zapominając o imperatywie budowania przewagi konkurencyjnej przez prz...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.