0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

New media in the marketing communication of enterprises in the international market (Książka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
89,00 zł
78,83 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,17 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Odbiór w księgarni partnerskiej
3,95 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Paczkomaty InPost9,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Kurier11,75 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing. The author presents a set of tools that are used to measure the effectiveness and efficiency of the use of new media in marketing. She indicates the factors that may determine the actions within marketing communication in foreign markets. The publication also presents the results of quantitative and qualitative research conducted in over 320 enterprises operating not only in Poland but also in foreign markets - divided into B2B and B2C markets. The results of the research identify solutions that are used by enterprises in communication with foreign partners as well as factors which define the nature of the communication. Thanks to the presented case studies, the book is an invaluable source of knowledge for everyone who studies market trends and coordinates marketing activities. It can also be useful for students of management, marketing and new media in the following subject areas: marketing, marketing communication, international marketing, digitalization in marketing.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Marketing
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Socjologia
    1. Książki »
    2. Wydawnictwa naukowe
  • Język wydania: angielski,eng
  • EAN: 9788301206055
  • Liczba stron: 350
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

28,68 zł 29,40 zł
Do koszyka

The Architecture of the European Financial Market: Legal Foundations

European Union financial legislation has evolved from liberalization and deregulation to the harmonization of law, uniform rulebooks and supervisory practices, the establishment of new regulatory agencies, and the federalization of financial market law...
33,32 zł 39,20 zł
Do koszyka

Nowe media w systemie komunikowania Polityka

Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywis...
53,96 zł 59,00 zł
Do koszyka

Social Dialogue in Face of Changes on the Labour Market in Poland. From Crisis to Breakthrough

Poland has been building its market economy for slightly more than a quarter of a century and has been a member of the European Union for thirteen years. Currently, Poland can feel the results of the international crisis, but with some delay compared t...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zas...
36,49 zł 39,90 zł
Do koszyka

Kreatywność językowa w literaturze i mediach

Niniejszy tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej, takich jak: Kreatywność językowa w komunikowaniu (się) i Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej oraz Kreatywność językowa w prze...
85,97 zł 89,90 zł
Do koszyka

Market Leader Elementary Flexi Course Book 2 +CD +DVD

Market Leader 3rd Edition is a five-level English course for students who want to learn English and learn about business, and for business people who want to advance their careers.It has been developed in association with the Financial Tim...
11,28 zł 11,97 zł
Do koszyka

Długopis żelowy Pilot FriXion Ball Różowy Medium

Pisz płynnie piórem kulkowym Frixion, usuwaj błędy, ogrzewając je za pomocą silikonowej końcówki i poprawiaj je szybko i sprawnie! Tusz Metamo, wrażliwy na zmiany temperatury, został opatentowany przez Pilot'a. Dzięki niemu PILOT zrewoluc...
27,20 zł 29,00 zł
Do koszyka

Szkoła w kryzysie versus media

Książka, będąca następstwem cyklu wykładów i warsztatów prowadzonych dla dyrektorów szkół, jest poświęcona współpracy szkół z mediami w zakresie zarządzania sytuacją kryzysową. Media są zainteresowane działalno...
8,26 zł 8,77 zł
Do koszyka

Długopis żelowy G2 Mika Medium fioletowy Edycja limitowana

Wyjątkowa wydajność i komfort pisania dzięki miękko i gładko piszącemu atramentowi Ergonomiczny, z uchwytem zapewniającym doskonałą kontrolę podczas pisania Możliwość wielokrotnej wymiany wkładu, to oszczędność pieniędzy i s...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.