Drodzy Klienci!
Informujemy, że z dniem 31.03.2020 r. Księgarnia Internetowa Lideria.pl kończy działalność i od tego dnia możliwość składania zamówień zostanie zablokowana.
Zamknięcie sklepu nie wpływa na zakres zobowiązań Ravelo sp. z o.o., administratora Sklepu, wynikających z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży oraz uprawnień z tytułu rękojmi. Ravelo sp. z o.o. pozostaje administratorem danych użytkowników Lideria.pl.

Jednocześnie informujemy, że interesującą Państwa ofertę można znaleźć na www.ravelo.pl.




Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym (Miękka)

Wartość dla klienta

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje

Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym

Wyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają wyraźnym zmianom, które wyrażają się w nowych działaniach logistyczno­marketingowych i wykorzystaniu nowatorskich narzędzi zarządzania.
Autorka monografii koncentruje się na problematyce kreowania wartości dla klienta w handlu elektronicznym. Jej rozważania oscylują wokół tezy, iż aspekty logistyczne funkcjonowania handlu elektronicznego tworzą wartości dla klienta, które wpływają na regularne decyzje zakupowe.
Celem książki jest identyfikacja czynników logistycznych tworzących wartość dla klienta detalicznego w handlu elektronicznym. Postawienie diagnozy dotyczącej obecnego stanu rynku e-commerce wymagało przeprowadzenia przez autorkę badań obejmujących zarówno stronę popytową, jak i podażową rynku, dzięki czemu możliwe było określenie luki wartości – oczekiwanej i dostarczanej.
Publikacja jest adresowana przede wszystkim do studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także do praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Gospodarka
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Organizacja i zarządzanie
    1. Książki »
    2. Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788381426510
  • EAN: 9788381426510
  • Liczba stron: 158
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.27kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne z kategorii

Inni Klienci oglądali również

19,08 zł 22,45 zł
Do koszyka

Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny dóbr używanych na rynku elektronicznym

Dobra używane, czyli kiedyś przez kogoś posiadane i ponownie odprzedawane, dość długo znajdowały się na marginesie handlu. Przełomem stał się rozwój handlu elektronicznego pomiędzy osobami fizycznymi, m.in. na aukcjach internetowych czy portalac...
38,85 zł 59,85 zł
Do koszyka

Gestalt w organizacjach

Z ogromną radością oddajemy w ręce Czytelników pierwszą wydaną w Polsce publikację o podejściu Gestalt w organizacjach. Wiemy, że wiele osób na nią czekało. Dotąd nie mieliśmy dostępu do polskojęzycznej literatury na ten temat, dlatego ty...
9,50 zł 10,00 zł
Produkt niedostępny

Les valeurs en langue et en discours

TABLE DES MATIERESEWA MICZKA Introduction ANNA BRANDT-SALMERI Salute — merce, diritto, agiatezza o nulla che duole? Valori espressi nelle strutture metaforiche comprendenti il lessema salute
23,94 zł 25,20 zł
Produkt niedostępny

Ograniczanie konfliktów w Nigerii i Indonezji.

Monografia ta traktuje o ograniczaniu konfliktów w relacjach między segmentami społecznymi (takimi jak grupy etniczne, wspólnoty religijne), w których członkostwo opiera się na podstawach askryptywnych i kulturowych, a także między...
42,75 zł 45,00 zł
Produkt niedostępny

Media cyfrowe wspierające procesy dydaktyczne

SPIS TREŚCIWstępCZĘŚĆ PIERWSZAMEDIA CYFROWE W EDUKACJIROZDZIAŁ 1Techniczne środki wsparcia dla procesów uczenia się i nauczania1.1. Technologie multimedialne wspierające procesy u...
52,25 zł 55,00 zł
Produkt niedostępny

Katowice 1945-1950

Spis treściWstępI. Wyzwolenie KatowicII. Wygląd miasta, obszar i ludnośćWygląd miastaObszar i ludnośćTygiel ludnościowyIII. AdministracjaIV. Życie polityczne a) Do połowy 194...
34,74 zł 44,00 zł
Do koszyka

The Looting Machine

‘The Looting Machine' is a searing exposé of the global web of traders, bankers, middlemen, despots and corporate raiders that is pillaging Africa's vast natural wealth. From the killing fields of Congo to the crude-slicked creeks of Niger...
45,79 zł 58,00 zł
Do koszyka

It Doesn’t Have to Be Crazy at Work

Jason Fried and David Heinemeier Hansson, the authors of the New York Times bestseller Rework, are back with a manifesto to combat all your modern workplace worries and fears.It Doesn’t Have to Be Crazy at Work is a direct successor t...
37,91 zł 39,90 zł
Produkt niedostępny

Perswazja i manipulacja w komunikacji

Komponowanie i interpretowanie komunikatówRóżne realizacje zamiaru pragmatycznegoKod werbalny i niewerbalnyWypowiedź jako działanie. Akty mowyAkty mowy w tekścieSkuteczność aktów mowy w komunikacji

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.