0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa

Od czerwieni do turkusu. (Miękka)

Jak lepiej porozumiewać się w pracy

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
  • Wydanie: 2019

  • Autor: Ewa Mażul

  • Wydawca: Helion

  • Typ oprawy: miękka

  • Data premiery: 26.11.2019

37,00 zł
19,96 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 17,04 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Odbiór w księgarni partnerskiej
3,95 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Paczkomaty InPost11,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Kurier11,75 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

Od czerwieni do turkusu.

Biznes na skali barw
Czy wiesz, że firmy i organizacje mają swoje kolory? Mogą być czerwone, bursztynowe, pomarańczowe, zielone albo turkusowe. I nie, wcale nie chodzi o logo, które reprezentuje daną firmę czy organizację. Tajemnica tych barw tkwi w przyjętym stylu zarządzania. O tej typologii świat po raz pierwszy usłyszał w 2014 roku dzięki przełomowej publikacji Frederica Lalouxa zatytułowanej Reinventing Organizations. Według klasyfikacji zaproponowanej przez autora kolor przypisany organizacji odpowiada przyjętemu w niej modelowi zarządzania - opresyjnemu w organizacjach czerwonych, sformalizowanemu w bursztynowych, zmechanizowanemu w pomarańczowych, nastawionemu na dialog w zielonych oraz płaskiemu w turkusowych.

Ta książka stanowi zbiór metod właściwych do zarządzania komunikacją w zależności od koloru firmy. Autorka, doradczyni i trenerka od wielu lat współpracująca z polskimi firmami, wskazuje w niej, jak zdefiniować dominującą barwę własnej organizacji. Podpowiada, jak określić preferowany styl komunikacji, zarówno organizacyjny, jak i osobisty, zwiększać efektywność i komfort pracy oraz zapobiegać niepożądanym zjawiskom (jałowe dyskusje, przemoc słowna czy mobbing). Co istotne, książka odnosi się do rodzimych realiów, a podane w niej przykłady różnych strategii radzenia sobie z problemami komunikacyjnymi pochodzą z życia - faktycznie wystąpiły w którejś z polskich firm lub organizacji.

O autorze
Ewa Mażul — pracuje jako doradca i trener komunikacji. Od ponad 10 lat propaguje i wdraża w firmach programy oparte na zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), zrównoważonej komunikacji i metodzie Nonviolent Communication (NVC). Uczyła się jej między innymi bezpośrednio od Marshalla Rosenberga — twórcy NVC. Jest doradcą do spraw CSR wpisanym na listę doradców Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Napisała ponad 100 artykułów na temat komunikacji, które zostały opublikowane między innymi w miesięcznikach: Charaktery, Sens, Personel i Zarządzanie, „Personel Plus”. Więcej na http://ewamazul.pl/.

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

50,03 zł 69,90 zł
Do koszyka

Kodeks pracy 2017 Ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę Ujednolicone przepisy z komentarzem

Książka zawiera aktualną na 1 czerwca 2017 r. treść ustawy Kodeks pracy, a także ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, z omówieniem ostatnich zmian w przepisach. Niniejszy zbiór przepisów dedykowany jest przede wszystkim prac...
23,24 zł 24,90 zł
Do koszyka

Rozporządzenia wykonawcze do Kodeksu Pracy z komentarzem

Publikacja zawiera treść najważniejszych rozporządzeń wykonawczych do Kodeksu pracy wraz z praktycznym komentarzem do każdego z nich. Znajduje się w niej obowiązujące od 1 stycznia 2019 r. rozporządzenie o dokumentacji pracowniczej, które wprowa...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Umowy. Czas pracy. Wynagrodzenia

Stan prawny: 1 września 2015 r.Seria "Twoje Prawo" zawiera: Boldowanie najnowszych zmian Przypisy od Redakcji Czytelne hasła i teksty Indeks rzeczowy
45,60 zł 48,00 zł
Do koszyka

Jakość pracy w procesie konkurowania o kapitał ludzki w gospodarce turystycznej

Publikacja poświęcona jest roli jakości pracy w procesie rywalizowania o kapitał ludzki przez podmioty gospodarki turystycznej. Jakość pracy, jako instrument konkurowania, za pośrednictwem którego dostarczana jest nosicielom kapitału ludzkiego w...
40,66 zł 45,00 zł
Do koszyka

O prawdziwej pracy psychologa

Książka skierowana jest do studentów psychologii oraz innych kierunków społecznych i medycznych, praktyków oraz osób niezwiązanych ze środowiskiem psychologicznym a zainteresowanych psychologią. Publikacja ma na celu skonfro...
15,68 zł 25,22 zł
Do koszyka

Romantyzm A5 Notes linia turkus

Oprawa twarda, ekologiczna z surowców naturalnych. Papier 80 g. Pierwsza i ostatnia strona notesu wykonana z ozdobnego papieru w kolorze czarnym. Koperta z tyłu na luźne karteczki. Specjalna gumka na długopis. Wstążka w kolorze okładki. Notes za...
31,82 zł 59,00 zł
Do koszyka

Od hierarchii do turkusu

Od EGO do ECOHistoria cywilizacji to zapis następujących po sobie przemian technologicznych, cywilizacyjnych i społecznych. Od momentu, w którym ugruntowała się hierarchiczna struktura społeczeństwa, minęły wieki. Inaczej żyjemy, inaczej s...
25,92 zł 28,80 zł
Do koszyka

Więcej czerwieni

W Lipowie lato w pełni. Na polach rozpoczynają się żniwa, a w sadach dojrzewają jabłka. Młodszy aspirant Daniel Podgórski czuje, że znalazł się w najlepszym momencie swojego życia. Tymczasem w okolicach sennego zazwyczaj Lipowa zostają zabite dw...
6,79 zł 7,99 zł
Do koszyka

Kobieta w czerwieni

Najpierw zobaczył ją w pięciogwiazdkowej restauracji, potem usiadła obok niego w loży w operze, a pod koniec dnia ujrzał ją w ekskluzywnym klubie, do którego wpadł na drinka. Podczas jednego wieczoru spotkał ją trzy razy! Trzy razy to nie przypa...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.