0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa
NOWOŚĆ

Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów rynkowych (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
25,00 zł
19,53 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 5,47 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Odbiór w księgarni partnerskiej
3,95 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Paczkomaty InPost11,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Kurier11,75 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów rynkowych

Skuteczne zarządzanie podmiotami gospodarczymi jest procesem niezwykle trudnym i złożonym – wymaga bowiem od menedżerów aktualnej i interdyscyplinarnej wiedzy. Wiedza ta powinna dostarczać informacji dotyczących koncepcyjnego ujęcia podmiotu, ale również powinna być związana z postulatami interesariuszy, w tym w szczególności interesariuszy zewnętrznych. To część z nich (konsumenci), poprzez swoje wybory, decyduje o pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Biorąc pod uwagę coraz większą świadomość konsumentów związaną chociażby z ochroną środowiska czy też szeroko pojętą społeczną odpowiedzialnością biznesu, nie bez znaczenia pozostaje fakt włączania wartości priorytetowych dla interesariuszy w koncepcję (strategię) funkcjonowania podmiotu. Budowanie potencjału firmy tylko w oparciu o strategie finansowe (redukcja kosztów) jest w obecnych czasach metodą wysoce nieefektywną, o czym świadczy zarówno teoria, jak i praktyka gospodarcza. Niewystarczające jest również realizowanie działań marketingowych w oparciu o znane schematy, środki czy też metody – konsument chce być zaskakiwany i pragnie coraz to nowych doświadczeń. Zaspokojenie tych wszystkich postulatów, przy jednoczesnym przestrzeganiu uregulowań zewnętrznych, w tym prawnych, jest ogromnym wyzwaniem dla wszystkich przedsiębiorców.
Niniejsza monografia składa się z siedmiu rozdziałów przedstawiających wybrane teoretyczne i empiryczne aspekty z zakresu zarządzania, ekonomii i finansów. Autorzy poszczególnych rozdziałów, reprezentujący różne ośrodki naukowe, omawiają wyniki przeprowadzonych badań i analiz, które obejmują aktualne problemy z zakresu współczesnych problemów przedsiębiorstw.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Organizacja i zarządzanie
    1. Książki »
    2. Wydawnictwa naukowe
  • Redakcja: Magdalena Byczkowska, Anna Majzel, Iwona Przychocka
  • Język wydania: rosyjski,polski
  • ISBN: 9788375459722
  • EAN: 9788375459722
  • Liczba stron: 106
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.17kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

8,50 zł 10,00 zł
Do koszyka

Stefan Żeromski wobec Niepodległości oraz Na probostwie w Wyszkowie

Publikacja rozpoczyna serię Zeszytów Stowarzyszenia imienia Stefana Żeromskiego i zawiera referaty wygłoszone na konferencji "Stefan Żeromski wobec Niepodległości", zorganizowanej wspólnie z Uniwersytetem Muzycznym Fryderyka Cho...
8,50 zł 10,00 zł
Do koszyka

Polacy wobec przestępstw i karania

Książka została napisana na podstawie reprezentatywnych badań społeczeństwa polskiego przeprowadzonych przez TNS OBOP. Przedstawia opinie i poglądy Polaków o czynach najbardziej społecznie szkodliwych (przestępstwach) oraz karach za nie orzekany...
17,02 zł 26,25 zł
Do koszyka

Twórczość Zygmunta Baumana w kontekście współczesnych teorii kultury

DARIUSZ BRZEZIŃSKI – doktor nauk społecznych, adiunkt w Zakładzie Socjologii Teoretycznej IFiS PAN. Absolwent studiów socjologicznych i kulturoznawczych na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz europeistycznych na University of Exeter. Jego zai...
46,26 zł 48,00 zł
Do koszyka

Tekst wobec Zagłady

Autor bada dokumenty osobiste z getta warszawskiego (dzienniki, pamiętniki, zapiski kronikarskie, raporty) pisane tam i wtedy. Podejmuje – po raz pierwszy w takiej skali – analizę tych tekstów z perspektywy literaturoznawczej (przeds...
42,07 zł 46,74 zł
Do koszyka

Wartości w muzyce. T. 3: Zarys współczesnych kierunków badań nad wartościami w muzyce

Podjęte tematy w tym tomie są odzwierciedleniem współczesnych kierunków badań nad wartościami w muzyce. Autorami tekstów są czynni nauczyciele akademiccy, artyści, dyrygenci, muzykolodzy, etnomuzykolodzy, pedagodzy rożnych dyscypli...
42,27 zł 65,00 zł
Do koszyka

Analiza finansowa przedsiębiorstwa

Analiza finansowa przedsiębiorstwaAnaliza finansowa pozwala ocenić działalność operacyjną przedsiębiorstwa. Wnioski z analizy finansowej są niezbędne do zarządzania przedsiębiorstwem. W książce przedstawiono następujące zagadnienia:• f...
62,60 zł 79,00 zł
Do koszyka

Rachunkowość zarządcza w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa

Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach rosnącej konkurencji jest niemożliwe bez dostępu do aktualnej, wiarygodnej oraz dostarczonej na czas informacji. Rachunkowość jako system informacyjny organizacji ma na celu dostarczenie danych niezbę...
17,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce wobec wyzwań gospodarki XXI wieku

Rozwój współczesnych przedsiębiorstw jest zagadnieniem wieloaspektowym i wielopłaszczyznowym, co wynika m.in. z oddziaływania zarówno jego warunków, jak i czynników na uzyskiwane efekty tego procesu. Sam rozwój...
49,00 zł
Do koszyka

Postawy nauczycieli wychowania fizycznego wobec edukacji zdrowotnej

Książka jest monografią naukową powstałą w wyniku ogólnopolskich badań, których celem było poznanie i ocena postaw nauczycieli wychowania fizycznego wobec edukacji zdrowotnej w kontekście współczesnej teorii wychowania fizycznego o...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.