0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Psychologia Społeczna nr 2(25)/2013 (ePrasa)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
  • Wydanie: 2, 2013

  • Redakcja naukowa: Maria Lewicka

  • Wydawca: Scholar

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

13,00 zł
11,70 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 1,30 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Psychologia Społeczna nr 2(25)/2013

W numerze [Contents] Dorota Wiśniewska-Juszczak: Konsekwencje stosowania różnych narzędzi sprawowania władzy [The consequences of the use of various tools of power], s. 125–134; Agnieszka Niedźwieńska, Jacek Neckar: Pozytywna tendencyjność w pamięci źródła informacji na własny temat [Positivity bias in memory of the source of self-information], s. 135–139; Marieke C. van Egmond, Ulrich Kühnen, Susanne Haberstroh, Nina Hansen: Learning through the eyes of Eastern and Western European university students: Mind or virtue-oriented?, s. 140–155; Agata Gąsiorowska: Psychologiczne skutki aktywacji idei pieniędzy a obdarowywanie bliskich [The psychological consequences of mere exposure to money and gift-giving], s. 156–168; Paweł Koniak, Wojciech Cwalina: Perswazyjne skutki wieloznaczności przekazu: polaryzacja czy depolaryzacja postaw? [Persuasive effects of message ambiguity: Attitude polarization or depolarization?], s. 169–190; Agnieszka Wilczyńska, Magdalena Mazur: Gniew i empatia a poziom zagrożenia wykluczeniem społecznym u młodzieży [Anger and empathy and risk of social exclusion among young people], s. 191–202; Alina Kolańczyk, Wacław Bąk, Marta Roczniewska: Skala samoregulacji promocyjnej i prewencyjnej (SSPP) [Promotion and Prevention Self-Regulation Scale (PPSS)], s. 203–218; Agnieszka Czerw: Co ludzie myślą o pracy zawodowej? Konstrukcja metody diagnozującej postawy wobec pracy [What do people think about work? Construction of the method diagnostic of attitudes toward work], s. 219–233.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Psychologia
  • Redakcja: Maria Lewicka
  • Język wydania: polski
  • ISSN: 1896-1800
  • Liczba stron: 122
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Waverley

This historical novel tells of a romantic young English captain in Scotland who strives for love, harmony and peace during the Jacobite rebellion in 1745. He becomes one of the leaders of the insurrection directed against the English. There is romance ...
11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka

Psychologia Społeczna nr 4(27)/2013

W numerze [Contents] Aleksandra Szymków, Michał Parzuchowski: Wspólnotowość ucieleśniona: wpływ aktywizacji cech wspólnotowych na odczuwanie temperatury [Communion embodied: The influence of communion priming on temperature estimat...
45,60 zł 48,00 zł
Do koszyka

Leksykon psychologii rozwoju człowieka Tom 2

Publikacja stanowi uporządkowany zbiór terminów stosowanych w psychologii rozwoju człowieka. Leksykon obejmuje ponad tysiąc haseł, które zostały opracowane w opar­ciu o długotrwałą i wnikliwą analizę literatury naukowej z zakre...
11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka

Psychologia Społeczna nr 2(29)2014

Numer specjalny (część II): Psychologia kulturowa [Special issue (part II): Cultural psychology] Redaktor numeru: Anna Kwiatkowska [Editor: Anna Kwiatkowska] W numerze [Contents] Grażyna Wieczorkowska-Wierzbińska, Jerzy Wierzbiński, Anna Olga Kuźmińska...
27,19 zł 31,99 zł
Do koszyka

Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest ś...
8,63 zł 11,50 zł
Do koszyka

Psychologia penitencjarna. Rozdział 1-2

Rozdziały 1-2 z publikacji pt. "Psychologia Penitencjarna" - redakcja naukowa: Mieczysław Ciosek, Beata Pastwa-Wojciechowska. Rozdział 1. Kara, kary kryminalne i kara pozbawienia wolności. Rozdział 2. Powstanie i rozwój instytucji więz...
16,40 zł 21,00 zł
Do koszyka

Psychologia społeczna 2/2016

Aleksandra Szymków: Był bystry i na pewno miał wąsy! Efekty zapamiętywania informacji związane z przetwarzaniem treści sprawczych i wspólnotowych [Memory effects of processing agentic and communal information], doi: 10.7366/18961800201637...
11,81 zł 15,75 zł
Do koszyka

Psychologia Społeczna nr 1(1)/2006

ISSN 1896-1800 Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej. Profil kwartalnika obejmuje problematykę szeroko rozumianej psychologii społecznej: obok eksperymentalnej ps, publik...
15,12 zł 18,90 zł
Do koszyka

Psychologia społeczna Tom 5/2010

W numerze:Obiektywna i spostrzegana natura dzielonych zasobów a preferencje alokacyjneOsobowość makiaweliczna i jej czynniki w porównaniach międzypłciowych: znaczenie inteligencji emocjonalnej i lękuOrientacja na dominac...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.