0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
PROMOCJA PRZEDSPRZEDAŻ

Rebranding (Książka)

Strategiczna zmiana dla organizacji

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
79,00 zł
59,25 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 19,75 zł
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
0,00 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Paczkomaty InPost9,75 zł
Kurier11,75 zł
Księgarnia partnerska
3,95 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka
Uwaga! Kupując produkt w przedsprzedaży należy liczyć się z tym, że wysyłka całości zamówienia nastąpi po dniu premiery.

Rebranding

Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego.

W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.

"Praca charakteryzuje się wielością wątków związanych pośrednio lub bezpośrednio z problematyką zmiany, strategią marki i rebrandingu. Autorka przywołuje liczne koncepcje teoretyczne i podaje wiele praktycznych przykładów strategii ze świata biznesu. (…) Przedstawiła również główne problemy stosowania rebrandingu, podsumowała kluczowe wyniki badań własnych i wskazała na implikacje menedżerskie i kierunki przyszłych badań."

prof. dr hab. Adam Sagan

"Podjętą tematykę należy uznać za istotną i aktualną (a nawet przyszłościową), zarówno z punktu widzenia rozwoju teorii zarządzania marką, zarządzania strategicznego, jak i z punktu widzenia praktyki gospodarczej. Fakt, iż autorka odnosi się do problematyki rebrandingu, uwzględniając nie tylko tradycyjne podejście pod kątem zarządzania marką, ale także szersze podejście strategiczne, uwzględniające zarządzanie zmianą w organizacji, stanowi nowe ujęcie problemu i wpływa na oryginalność publikacji."

dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk, prof. Politechniki Łódzkiej

"Książka doskonale wpisuje się w najnowsze trendy związane z rozwojem przedsiębiorstw, dotyczące rosnącego znaczenia wartości aktywów niematerialnych. Rebranding jest nieodłącznym składnikiem wzrostu każdej marki. Nowa gospodarka i tworzenie w niej wartości są oparte o fundamenty marketingu holistycznego. Dotyczy to również efektywnego zarządzania marką korporacyjną, dla której rebranding jest jedną z możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Autorka w ramach zrealizowanych badań potwierdza hipotezę, że istnieje korelacja pomiędzy skutecznością rebrandingu a czynnikami zarządczymi: wiedzy o rynku, integracji komunikacji marketingowej 360 stopni i partycypacyjnego stylu zarządzania. To obowiązkowa pozycja dla kadry zarządzającej i szefów marketingu."

Jacek Kotarbiński, kotarbinski.com

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Organizacja i zarządzanie
    1. Książki »
    2. Podręczniki »
    3. Podręczniki akademickie
    1. Książki »
    2. Wydawnictwa naukowe
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9788301206475
  • Liczba stron: 344
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

41,93 zł 59,90 zł
Do koszyka

Pszczoły

opracowanie tekstu: Wojciech GrajkowskiWszystko o pszczołach w wielkoformatowym albumie.Daj się zaprosić do magicznego królestwa pszczół. Przyjrzyj się z bliska, jak są zbudowane, zajrzyj do ich domu, poznaj ich zwyczaje...
26,79 zł 39,95 zł
Do koszyka

Poczet królów i książąt Polski

Poczet królów i książąt Polski to wydawnictwo prezentujące życiorysy władców od Mieszka I do Stanisława Augusta Poniatowskiego. Przedstawione w publikacji biogramy uzupełniają liczne ilustracje, w tym reprodukcje obrazów Jan...
26,58 zł 37,00 zł
Do koszyka

Scratch Komiksowa przygoda z programowaniem

Wstęp do programowania dla najmłodszych!Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka — pomysłodawcę serii Lego M...
18,05 zł 26,90 zł
Do koszyka

Bon czy ton

Co to jest savoir-vivre? Mniej więcej to samo co bon ton, tylko że trudniej to się wymawia. No dobrze, a co to jest bon ton? Wiedza o tym, jak człowiek dobrze wychowany zachowuje się w różnych sytuacjach. Hm..., a kto to właściwie jest ten dobrz...
8,07 zł 9,99 zł
Do koszyka

Co? Jak? Zilustrować Zeszyt

„Co? Jak? Zilustrować. Zeszyt” jest dodatkiem do książki o takim samym tytule. W zeszycie można ćwiczyć ilustrowanie metodą Franka Tashlina opartą na czterech figurach geometrycznych – kole, kwadracie, owalu i trójkącie. W zesz...
18,05 zł 26,90 zł
Do koszyka

A to historia Opowiadania z dziejów Polski

Historynek, Wierszynek i Militarek lubią się kłócić. A mają o co – z końcu jest wiele faktów w historii Polski (od pradziejów po współczesność), naszej sztuce i literaturze, o które można się spierać do rana. A że bystre z nich mole książkow...
10,22 zł 15,99 zł
Do koszyka

Poznaję świat. Pojazdy

Książeczka kartonowa z serii Poznaję świat. Pojazdy, została przygotowana z myślą o równomiernym rozwoju malucha już od 2. roku życia. Poszerza zasób słownikowy maluchów, pokazując realistycznie pojazdy. Zaspokaja naturalną ciekaw...
89,00 zł
Do koszyka

Fizjologia wysiłku i treningu fizycznego

Nowe wydanie podręcznika zawierającego najważniejsze aktualne informacje na temat wpływu wysiłku i treningu na ustrój zdrowego człowieka. W książce omówiono główne zasady i formy treningu oraz metody oceny wydolności fizycznej. Znalazły s...
52,26 zł 59,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie marketingowo-logistyczne

Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innym...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.