0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
NOWOŚĆ

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 (Kartonowa Foliowana)

Tytuł oryginalny: MASTERING GAME DEVELOPMENT WITH UNREAL ENGINE 4 SECOND EDITION

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
79,80 zł
56,06 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 23,74 zł
Stan magazynowy:
Średnia ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
8,99 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
8,99 zł
Kurier pocztowy
10,99 zł
Paczkomaty InPost11,99 zł
Kurier12,99 zł
Księgarnia partnerska
3,99 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
12,99 zł
Kurier pocztowy13,99 zł
Kurier15,99 zł
Dodaj do schowka

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4
Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków.
Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efeky wizualne.
W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść.
Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu !
Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+.
Umiejętności, które można zdobyć:

Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwięk
Korzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałów
Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowe
Poznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzania
Implementacja zgodności czasowej dźwięku i animacji
Integracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore
Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Podręczniki
    1. Książki »
    2. Technika, informatyka, przemysł, rolnictwo »
    3. Informatyka, komputery »
    4. Oprogramowanie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375413670
  • EAN: 9788375413670
  • Liczba stron: 358
  • Waga: 0.57kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

7,82 zł 7,90 zł
Do koszyka

Black White 2 - poradnik do gry

Poradnik do Black & White 2 zawiera gruntowny opis wszystkich dziewięciu wysp, wraz ze szczegółami na temat zadań z srebrnych zwojów (i innych). Ponadto znajdziecie tu listę cudów oraz garstkę cennych porad. Black &...
13,97 zł 19,90 zł
Do koszyka

Gra o wszystko Jinny z Finmory 10

Jinny otrzymuje list od właścicielki stadniny, która podejrzewa, że Shanti może być koniem wykradzionym kilka lat wcześniej z jej stadniny. Jinny staje przed groźbą utraty ukochanej przyjaciółki. Chcąc po raz ostatni udowodnić wszystkim, ...
29,80 zł
Do koszyka

Śluby Sinnersów. Tom 2 Ostrzejsza gra

Wokalista Sinnersów Sed Lionheart nigdy nie pragnął wystawnego wesela. Ale jego narzeczona Jessica marzy o niezapomnianej uroczystości i chce mieć ślub ze swoich marzeń. I uroczystość okazuje się niezapomniana, choć niekoniecznie z powodó...
23,75 zł 25,00 zł
Do koszyka

Gra o pałac

O tym, że życie pisze różne scenariusze, Klara Czempińska, dziennikarka i przewodniczka, przekonała się już jako trzyletnie dziecko, kiedy to nieznany mężczyzna porzucił ją na szpitalnym korytarzu, a powtarzający się senny koszmar wciąż przypraw...
94,50 zł 126,00 zł
Do koszyka

Tajniki ASP.NET Core 2.0

ASP.NET jest platformą WWW z otwartym kodem źródłowym, służącą do budowania nowoczesnych aplikacji i usług WWW. Ta książka jest przewodnikiem po nowych funkcjach ASP.NET Core 2.0, do których należą interfejsy Web API oraz wzorzec MVC. Zac...
7,65 zł 9,00 zł
Do koszyka

Podstawy konstrukcji maszyn. Projektowanie mechanizmów śrubowych oraz przekładni zębatych

W podręczniku zaprezentowano metodykę rozwiązania zagadnień projektowania maszyn takich, jak podnośniki, prasy śrubowe oraz przekładnie zębate. W procesie projektowania wykorzystano system wspomagania projektowania CAD – Solid Edge, który ...
25,19 zł 27,99 zł
Produkt niedostępny

Karty do gry Piatnik 1 talia Muzeum Sztuki

Najwyższej jakości karty do gry renomowanej firmy Ferd. Piatnik & Sohne. Na 55 awersach obrazy ze zbiorów Kunsthistorisches Museum, na rewersach zdjęcie wiedeńskiego muzeum. Talia składa się z 55 plastikowanych kart o wymiarach 58 x 89 mm i ...

Doom III - poradnik do gry

W poradniku do Doom 3 znajdziecie najważniejsze kwestie dotyczące broni i przeciwników, a także kompletny opis przejścia gry z uwzględnieniem wszystkich, zwłaszcza trudnych do odnalezienia, ukrytych lokacji. Doom III - poradnik do gry zawiera po...
7,82 zł 7,90 zł
Do koszyka

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Poradnik do gry „Onimusha 3: Demon Siege” to obszerny opis przejścia mający służyć pomocą tym, którzy jej potrzebują w pokonywaniu kolejnych lokacji. Nie obejmuje on jednak tych elementów gry, które stają się dostępne p...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.