0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterpris (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterpris

The monograph discusses an overview of issues related to an empirical analysis of the determinants of innovation management in tourism enterprises. From among the determinants of innovation, particular attention is paid here to: anthropogenic determinants of innovation – the role of people and their creativity, cooperation and partnership – coopetition and tourism clusters, and conditions for the division of roles on the market – the role of efficient relations with customers and demand approach to the development of innovation in tourism. The element linking these conditions and simultaneously increasing their aptitude is knowledge, and its transfer within the framework of the innovative environment.

The results presented in this monograph derive from research conducted in Poland among tourism enterprises. The research has allowed identification of the most important actions, which have a significant impact on the innovation of tourism enterprises. On the basis of analysis of secondary sources, new primary research, a catalogue of the activities these entities must undertake was developed. These activities apply to both innovators and to the final recipients of innovative solutions (open innovation). Creating innovation in tourism should result from the implementation of public sector activities, both at the local, regional and national level, the private sector and the sector of supporting institutions, including: universities, research and development units, advisory centres, guarantee funds, business incubators, and also technology transfer centres, local associations and organizations. However, cooperation between individual entities in these sectors is also important.

In modern society, oriented to the development of new information techniques, innovations have more and more utility in creating preferences in the tourism market. Innovation implies new solutions to problems of tourism services and issues, which involve a change of actual state, and it has an important part to play in the development of some fields of the tourism business. This monograph is intended for tourism industry entrepreneurs, students of management and tourism faculties. and all those interested in innovations.


We współczesnym społeczeństwie, nastawionym na rozwój nowoczesnych technik informacyjnych, coraz większe znaczenie w kształtowaniu preferencji na rynku turystycznym mają innowacje. Monografia ma na celu analizę i empiryczną weryfikację uwarunkowań zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach turystycznych. Szczególną uwagę zwrócono na znaczącą rolę: zasobów ludzkich i ich kreatywności w podnoszeniu innowacyjności przedsiębiorstwa, uwarunkowań współpracy, w tym koopetycji oraz klastrów turystycznych, a także uwarunkowań podziału ról na rynku. Elementem spajającym te uwarunkowania i podnoszącym ich użyteczność jest wiedza i jej transfer w ramach środowiska innowacyjnego.

W monografii przedstawione zostały wyniki badań, którymi zostały objęte polskie przedsiębiorstwa turystyczne. Na podstawie analizy źródeł wtórnych oraz przeprowadzonych badań pierwotnych opracowany został katalog działań koniecznych do podjęcia przez poszczególne podmioty kreujące usługi turystyczne i wspierające ich rozwój. Działania te dotyczą zarówno twórców innowacji, jak i finalnych odbiorców rozwiązań innowacyjnych (open innovation). Kreowanie innowacji w turystyce powinno być efektem realizacji działań sektora publicznego, zarówno na poziomie lokalnym, regionalnym, jak i krajowym, sektora prywatnego oraz sektora instytucji wspomagających, obejmujących: szkoły wyższe, jednostki badawczo-rozwojowe, ośrodki doradcze, fundusze poręczeń, inkubatory przedsiębiorczości, a także centra transferu technologii, lokalne stowarzyszenia i organizacje. Z drugiej strony istotna jest również współpraca poszczególnych podmiotów tych sektorów.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Nauki przyrodnicze, matematyka, geografia »
    3. Geografia
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Organizacja i zarządzanie
    1. Książki »
    2. Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9788320823547
  • EAN: 9788320823547
  • Liczba stron: 148
  • Waga: 0.28kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

89,51 zł 105,70 zł
Produkt niedostępny

Oxford English for Careers Tourism 2 Student's Book

Tourism to idealny kurs dla studentów posługujących się językiem angielskim na poziomie średnio zaawansowanym (od Pre-intermediate do Intermediate), którzy będą wykorzystywać znajomość tego języka w codziennej pracy.Tourism dz...
39,90 zł
Do koszyka

Praktyki performance management w kontekście wymogów koncepcji lean w środowisku usług

Koncepcja szczupłego zarządzania (lean management) prowadzi do ograniczania marnotrawstwa i tworzenia wartości dla klienta. Sprawdziła się ona w produkcji, ale czy taki sam sukces może osiągnąć w środowisku usług? Cechy usług wskazują bowiem na trudnoś...
73,74 zł 119,90 zł
Do koszyka

Value Based Management

Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowy...
70,37 zł 119,00 zł
Do koszyka

Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English

Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.
41,16 zł 51,45 zł
Do koszyka

Innovation in Small Firms and Dynamics of Local Development

This book provides an analytical study of innovation in small enterprises and its role in the dynamics of local development in lagging areas. It also evaluates the effect of the local environment on the innovative potential of small firms.(?) The empir...
48,58 zł 64,99 zł
Do koszyka

Puzzle Essence of Paris 4000

Puzzle 4000 el. Niespotykany i bardzo efektowny olbrzymi format ułożonej układanki, o wymiarach 138x68 cm. Opakowanie zawiera 3 worki z puzzlami. Puzzle można układać mieszając wszystkie elementy z 3-ch worków równocześnie, lub fragmentam...
22,59 zł 25,00 zł
Do koszyka

Determinants of the Ethnic Policy of the Polish Government in Exile in the years 1939-47

The book organizes knowledge clarifying conditions of Polish ethnic policy after 1939. Similar considerations were previously undertaken by researchers usually on short discussion, here we reach an in-depth analysis of the conditions presented in an ac...
18,70 zł 22,00 zł
Do koszyka

Challenges of New Technology Applications in Project Management and Evaluation

W monografii zaprezentowano efekty badań teoretycznych oraz praktycznych związanych z ważniejszymi problemami dotyczącymi szybko rozwijającej się dziedziny zarządzania – zarządzania projektami i ewaluacji (Projekt Management and Evaluation).
87,76 zł 105,70 zł
Do koszyka

Oxford English For Careers Tourism 3 Student's Book

Tourism to idealny kurs dla studentów posługujących się językiem angielskim na poziomie średnio zaawansowanym (od Pre-intermediate do Intermediate), którzy będą wykorzystywać znajomość tego języka w codziennej pracy.Tourism dz...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.