0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
NOWOŚĆ

The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterpris (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterpris

The monograph discusses an overview of issues related to an empirical analysis of the determinants of innovation management in tourism enterprises. From among the determinants of innovation, particular attention is paid here to: anthropogenic determinants of innovation – the role of people and their creativity, cooperation and partnership – coopetition and tourism clusters, and conditions for the division of roles on the market – the role of efficient relations with customers and demand approach to the development of innovation in tourism. The element linking these conditions and simultaneously increasing their aptitude is knowledge, and its transfer within the framework of the innovative environment.

The results presented in this monograph derive from research conducted in Poland among tourism enterprises. The research has allowed identification of the most important actions, which have a significant impact on the innovation of tourism enterprises. On the basis of analysis of secondary sources, new primary research, a catalogue of the activities these entities must undertake was developed. These activities apply to both innovators and to the final recipients of innovative solutions (open innovation). Creating innovation in tourism should result from the implementation of public sector activities, both at the local, regional and national level, the private sector and the sector of supporting institutions, including: universities, research and development units, advisory centres, guarantee funds, business incubators, and also technology transfer centres, local associations and organizations. However, cooperation between individual entities in these sectors is also important.

In modern society, oriented to the development of new information techniques, innovations have more and more utility in creating preferences in the tourism market. Innovation implies new solutions to problems of tourism services and issues, which involve a change of actual state, and it has an important part to play in the development of some fields of the tourism business. This monograph is intended for tourism industry entrepreneurs, students of management and tourism faculties. and all those interested in innovations.


We współczesnym społeczeństwie, nastawionym na rozwój nowoczesnych technik informacyjnych, coraz większe znaczenie w kształtowaniu preferencji na rynku turystycznym mają innowacje. Monografia ma na celu analizę i empiryczną weryfikację uwarunkowań zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach turystycznych. Szczególną uwagę zwrócono na znaczącą rolę: zasobów ludzkich i ich kreatywności w podnoszeniu innowacyjności przedsiębiorstwa, uwarunkowań współpracy, w tym koopetycji oraz klastrów turystycznych, a także uwarunkowań podziału ról na rynku. Elementem spajającym te uwarunkowania i podnoszącym ich użyteczność jest wiedza i jej transfer w ramach środowiska innowacyjnego.

W monografii przedstawione zostały wyniki badań, którymi zostały objęte polskie przedsiębiorstwa turystyczne. Na podstawie analizy źródeł wtórnych oraz przeprowadzonych badań pierwotnych opracowany został katalog działań koniecznych do podjęcia przez poszczególne podmioty kreujące usługi turystyczne i wspierające ich rozwój. Działania te dotyczą zarówno twórców innowacji, jak i finalnych odbiorców rozwiązań innowacyjnych (open innovation). Kreowanie innowacji w turystyce powinno być efektem realizacji działań sektora publicznego, zarówno na poziomie lokalnym, regionalnym, jak i krajowym, sektora prywatnego oraz sektora instytucji wspomagających, obejmujących: szkoły wyższe, jednostki badawczo-rozwojowe, ośrodki doradcze, fundusze poręczeń, inkubatory przedsiębiorczości, a także centra transferu technologii, lokalne stowarzyszenia i organizacje. Z drugiej strony istotna jest również współpraca poszczególnych podmiotów tych sektorów.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Nauki przyrodnicze, matematyka, geografia »
    3. Geografia
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Organizacja i zarządzanie
    1. Książki »
    2. Wydawnictwa naukowe
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9788320823547
  • EAN: 9788320823547
  • Liczba stron: 148
  • Waga: 0.28kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

21,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Human Resources Management in a Modern Company: the Handbook for Students of Management and Human Resources Practitioners

Ongoing, global insecure economic situation and intensive changes on market put numerous challenges in front of Human Resources departments in companies. Following handbook aims at describing, in possibly simple way, the introduction to the wide knowle...
14,45 zł 17,00 zł
Do koszyka

Logistics and Supply Chain Management in Polish, Russian and Ukrainian Research

The twenty first century is acknowledged as the century of information, innovation and generally functioning within the environment, which has been co-created by technological development and globalisation. Their impact on economy is crucial, and simul...
22,10 zł 26,00 zł
Do koszyka

Ewolucja usług private banking & wealth management

Książka wprowadza czytelnika w świat bankierów prywatnych i ich zamożnej klienteli. Wyjaśnia, jak rozwijały się usługi dla najbogatszych klientów, jak doszło do ogromnego zróżnicowania podmiotów na rynku Private Banking &...
19,38 zł 22,80 zł
Do koszyka

Management accounting innovations the case of ABC in Poland

It is appropriate to note that Wnuk-Pel has given a comprehensive summary of the ABC adoption in various countries and companies across the globe. For anyone interested in and keen on the topic, the book offers an outstanding reference source of manage...
85,60 zł
Do koszyka

Oxford English for Careers Tourism 3 Class CD

Tourism to idealny kurs dla studentów posługujących się językiem angielskim na poziomie średnio zaawansowanym (od Pre-intermediate do Intermediate), którzy będą wykorzystywać znajomość tego języka w codziennej pracy.Kurs język...
91,57 zł 105,70 zł
Do koszyka

Oxford English for Careers Tourism 2 Student's Book

Tourism to idealny kurs dla studentów posługujących się językiem angielskim na poziomie średnio zaawansowanym (od Pre-intermediate do Intermediate), którzy będą wykorzystywać znajomość tego języka w codziennej pracy.Tourism dz...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka

Japanese Supply Chains in Europe. Management and Development

This book is an attempt at broadening the knowledge on the operation of Japanese enterprises in Europe from the point of view of a harmonious cooperation with the surrounding environment and a possibility to transfer Japanese supply chain management me...
38,76 zł 39,90 zł
Do koszyka

Praktyki performance management w kontekście wymogów koncepcji lean w środowisku usług

Koncepcja szczupłego zarządzania (lean management) prowadzi do ograniczania marnotrawstwa i tworzenia wartości dla klienta. Sprawdziła się ona w produkcji, ale czy taki sam sukces może osiągnąć w środowisku usług? Cechy usług wskazują bowiem na trudnoś...
63,94 zł 70,00 zł
Do koszyka

The concept of a comprehensive approach to knowledge management in the organization

During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously. In consequence, the problems which the organizations must f...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.