0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

ksiązka gratis

The concept of a comprehensive approach to knowledge management in the organization (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2019

  • Autor: Irena Figurska

  • Wydawca: CeDeWu

  • Typ oprawy: miękka

  • Data premiery: 12.01.2019

70,00 zł
60,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,00 zł
Stan magazynowy:
Średnia ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Paczkomaty InPost9,75 zł
Kurier11,75 zł
Księgarnia partnerska
3,95 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

The concept of a comprehensive approach to knowledge management in the organization

During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously. In consequence, the problems which the organizations must face, as well as resources, methods, and tools, which can help solve them, are undergoing constant changes. Solving these problems requires appropriate knowledge and wise management of this strategic resource.

Knowledge management (KM) is a concept of the future, which is worth devoting the time and scientific effort. However, while providing a thorough analysis of the literature on knowledge management it was discovered that the majority of publications do not discuss this concept in a comprehensive manner, but focus on specific aspects or issues related to knowledge management. What is more, the author's scientific investigations conducted so far led to the conclusion, that managers know and apply some of the knowledge management tools and initiatives in their organizations, but their decisions and actions related to KM are rather intuitive than based on knowledge of knowledge management. It was therefore considered that there is a need to develop and present a comprehensive approach to knowledge management, which gives an answer not only to the question what? but also to questions: why? and: how? one should act in order to achieve success in knowledge management.

This monograph contains a broad and insightful overview of issues related to knowledge management in the organization, thus constituting a very good compendium of information about such an important area of modern management of the organization. In an accessible, substantial and at the same time an exhaustive manner, the author presents, inter alia:
- systematized knowledge related to the concept of knowledge management in the organizations,
- original model presenting a comprehensive approach to knowledge management in the organizations,
- authorial model of knowledge management system, which enables the implementation and realization of KM in the organizations,
- practical solutions (procedures) facilitating knowledge management in the organizations.

This monograph should become a source of inspiration and ideas for further research as well as be a source of knowledge for students of economics faculties. With regard to implementation, it should interest entrepreneurs and managers who want to increase the effectiveness and competitiveness of their organizations.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Organizacja i zarządzanie
    1. Książki »
    2. Wydawnictwa naukowe
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9788381021685
  • EAN: 9788381021685
  • Liczba stron: 244
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.39kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

27,39 zł 39,00 zł
Do koszyka

Lean management po polsku O dobrych i złych praktykach

11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działająKażdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jes...
57,48 zł 58,99 zł
Do koszyka

Career Paths Management II Student's Book

Management II z serii Career Paths to publikacje przeznaczone dla osób przygotowujących się do pracy lub pracujących w zawodach związanych z zarządzaniem, pragnących doskonalić znajomość języka angielskiego w aspekcie związanym z pracą zawodową....
50,57 zł 59,00 zł
Do koszyka

Theory of tourism and tourism management

This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring, organization touring, rendering services and creating material base for tourism, as well as f...
126,65 zł 149,00 zł
Do koszyka

Digital Business i E-Commerce Management

Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie? „Digital...
83,86 zł 119,00 zł
Do koszyka

Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English

Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.
110,13 zł 119,00 zł
Do koszyka

Cambridge English Exam Booster for Preliminary and Preliminary for Schools with Audio Comprehensive Exam Practice for Students

Essential exam task practice for class or home study for use alongside a coursebook or intensively before the exam.Focus on essential exam practice with the Exam Booster for Preliminary and Preliminary for Schools. Maximise learners' potent...
277,14 zł 303,00 zł
Do koszyka

Marketing Management

For undergraduate and graduate courses in marketing management.The gold standard for today's marketing managementStay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.
230,49 zł 252,00 zł
Do koszyka

Marks' Basic Medical Biochemistry: A Clinical Approach 5e

Marks’ Basic Medical Biochemistry links biochemistry to physiology and pathophysiology, allowing students to apply fundamental concepts to the practice of medicine – from diagnosing patients to recommending effective treatments. Intuitively...
90,54 zł 99,00 zł
Do koszyka

Judicial Management versus independence of judiciary

Th e foregoing monograph is the first to present the situation of the Polish judiciary after the reforms of 2015–2018 against the background of the international standards of managing the justice system and in the context of regulations and model...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.