0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
PROMOCJA OUTLET
Uwaga! produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony.

Tworzenie przekazu reklamowego Kwalifikacja A.27.1. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy - Outlet (Miękka)

Szkoły ponadgimnazjalne

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
43,00 zł
21,50 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 21,50 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze. Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Odbiór w księgarni partnerskiej
3,95 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Paczkomaty InPost9,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Kurier11,75 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

Tworzenie przekazu reklamowego Kwalifikacja A.27.1. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy - Outlet

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Podręcznik omawia zagadnienia związane z określaniem celów przekazu reklamowego i dobieraniem narzędzi promocji oraz przedstawia w formie graficznej, tekstowej i tabelarycznej wiedzę na temat informacji reklamowych. Autorzy publikacji kładą duży nacisk na znaczenie mechanizmów wpływających na tworzenie reklamy. Pokazują, jak wykorzystywać programy komputerowe do gromadzenia i przetwarzania informacji oraz opracowywania treści do kampanii. Podkreślają także obowiązek stosowania przepisów prawa oraz przestrzegania zasad etyki zawodowej.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki reklamy wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne »
    3. Ekonomia »
    4. Marketing
    1. Książki »
    2. Podręczniki »
    3. Podręczniki dla szkół średnich »
    4. Opracowania lektur dla szkół średnich
    1. Książki »
    2. Podręczniki »
    3. Podręczniki dla szkół zawodowych
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788302157158
  • EAN: 9788302157158
  • Liczba stron: 336
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.47kg
  • Klasyfikacja edukacyjna:
    1. Szkoła ponadgimnazjalna »
    2. Szkoła ponadgimnazjalna 1-3 »
    3. Przedmioty zawodowe »
    4. podręcznik
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.