0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

darmowa dostawa

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2019

  • Autor: Honorata Howaniec

  • Wydawca: CeDeWu

  • Typ oprawy: miękka

  • Data premiery: 01.05.2019

84,00 zł
79,20 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,80 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Odbiór w księgarni partnerskiej
3,95 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Paczkomaty InPost11,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Kurier11,75 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Bez względu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badaniach naukowych, ale także w praktyce gospodarczej. Szeroko pojęta odpowiedzialność za środowisko, społeczności lokalne, kulturę czy - ujmując to bardziej górnolotnie - za obecny i przyszły dobrobyt społeczeństwa, coraz częściej przypisywana jest również sferze biznesu. Globalny charakter konkurencji oraz ogromny wpływ sfery gospodarczej na funkcjonowanie jednostek oraz całych gospodarek spowodowały, że od biznesu oczekuje się zwiększonego zainteresowania problemami społecznymi.

Takie spojrzenie na biznes zmienia percepcję wartości, jakiej przedsiębiorstwa dostarczają klientom oraz pozostałym interesariuszom. Funkcjonowanie według dotychczasowych zasad może być niewystarczające. Klienci nie są już bowiem zainteresowani zakupem produktu o określonych właściwościach, na warunkach proponowanych przez przedsiębiorstwa. Chcą partycypować w całym procesie, współuczestnicząc tym samym w tworzeniu wartości dla siebie.

Przedstawiona Czytelnikowi monografia prezentuje pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu, potrzebę i sposób jej uwzględniania w działaniach rynkowych przedsiębiorstw. Zaprezentowano także koncepcję marketingu wartości, wraz z określeniem działań związanych z kształtowaniem produktu, promocji, ceny i dystrybucji. Przedstawiono także pojęcie marki pracodawcy i działań związanych z jej kształtowaniem. Najważniejszą częścią niniejszej publikacji są wyniki badań dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu i kształtowania wartości na polskim rynku.

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

20,36 zł 23,95 zł
Do koszyka

Potencjał innowacyjny firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw

W dobie globalizacji innowacje stały się dla przedsiębiorstw podstawowym sposobem na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i poprawę efektywności działania. Wprowadzanie innowacji zatem to warunek konieczny dla rozwoju każdego przedsiębiorstwa, jednak w ...
47,92 zł 59,90 zł
Do koszyka

Rachunkowość przedsiębiorstw wybranych sektorów gospodarki

Autorzy niniejszej książki podjęli się przedstawienia rozwiązań rachunkowości szczególnie istotnych ze względu na rodzaj działalności przedsiębiorstw prowadzonej w poszczególnych sektorach gospodarki. Zakres pracy obejmuje charakterystycz...
19,71 zł 21,90 zł
Do koszyka

Jak o pieniądzach myślą bogaci i dlaczego biedni robią błąd, myśląc inaczej

Jesteś biedny i nieszczęśliwy nie dlatego, że Bóg tak chciał, ale dlatego, że twój ojciec wpoił ci, że tak musi być. Henry Ford Umiejętność dawania sobie rady z własnymi finansami jest sztuką. Jedni ludzie, nie mając wiele pieniędzy, potr...
36,71 zł 39,90 zł
Do koszyka

Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach

Dorobek naukowy Autorów niniejszej monografii – pracowników i współpracowników Katedry Ekonomii i Innowacji Uniwersytetu Jagiellońskiego – obejmuje teoretyczne oraz aplikacyjne rozwiązania w zakresie:...
17,09 zł 18,99 zł
Do koszyka

Uciec jak najbliżej

Dla Tyśki, po wyjeździe chłopaka, świat nagle traci kolory. Pogrążona w poezji, tęskniąca za Zachem, nie zauważa, że w jej rodzinie rozgrywa się cichy dramat. Dopiero gdy jeden z braci ucieknie z domu, Justyna zrozumie,że to koniec beztroskiego dziecin...
35,70 zł 42,00 zł
Do koszyka

Kryzys małżeński jako wyzwanie dla duszpasterstwa. Studium teologiczno-pastoralne

Patrząc na statystyki, które ukazują zwiększającą się liczbę rozpadających się małżeństw, zachodzi potrzeba szczegółowego zbadania zjawiska rozwodów. Należałoby poszukać przyczyn będących źródłem konfliktów małżeńskic...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Jak się uczymy

Czy kiedykolwiek nauczałeś?To pytanie retoryczne. Oczywiście, że tak.Ludzie mają podstawową potrzebę, by się nawzajem nauczać. Robią to nauczyciele, rodzice, przyjaciele, rodzeństwo, plotkarze i pracodawcy. Uczymy innych najróżniejsz...
13,93 zł 19,90 zł
Do koszyka

Organizacja inwentaryzacji w szkole – jak uniknąć błędów

Inwentaryzacja w placówce oświatowej musi być przeprowadzona zgodnie z przepisami i wytycznymi dyrektora szkoły. Sprawdź, w jaki sposób przygotować plan inwentaryzacji i harmonogram zadań oraz jakie są metody przeprowadzania inwentaryzacj...
27,32 zł 39,90 zł
Do koszyka

Feluś i Gucio wiedzą, jak się zachować

Feluś jest już przedszkolakiem. Nadszedł czas, żeby poznał zasady dobrego wychowania. Dowie się, że w różnych sytuacjach, czy to w domu, czy w przedszkolu, należy zachować się w określony sposób. Dzięki temu, że pozna kodeks przedszkolaka, będzie ...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.