0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

gratis do wyboru
NOWOŚĆ

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2019

  • Autor: Honorata Howaniec

  • Wydawca: CeDeWu

  • Typ oprawy: miękka

  • Data premiery: 01.05.2019

84,00 zł
72,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 12,00 zł
Stan magazynowy:
Średnia ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień opłaconych z góry już od 150 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna (PayU)
Kiosk RUCHu
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
7,75 zł
Kurier pocztowy
10,75 zł
Paczkomaty InPost9,75 zł
Kurier11,75 zł
Księgarnia partnerska
3,95 zł
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w urzędzie
10,75 zł
Kurier pocztowy13,75 zł
Kurier14,75 zł
Dodaj do schowka

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Bez względu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badaniach naukowych, ale także w praktyce gospodarczej. Szeroko pojęta odpowiedzialność za środowisko, społeczności lokalne, kulturę czy - ujmując to bardziej górnolotnie - za obecny i przyszły dobrobyt społeczeństwa, coraz częściej przypisywana jest również sferze biznesu. Globalny charakter konkurencji oraz ogromny wpływ sfery gospodarczej na funkcjonowanie jednostek oraz całych gospodarek spowodowały, że od biznesu oczekuje się zwiększonego zainteresowania problemami społecznymi.

Takie spojrzenie na biznes zmienia percepcję wartości, jakiej przedsiębiorstwa dostarczają klientom oraz pozostałym interesariuszom. Funkcjonowanie według dotychczasowych zasad może być niewystarczające. Klienci nie są już bowiem zainteresowani zakupem produktu o określonych właściwościach, na warunkach proponowanych przez przedsiębiorstwa. Chcą partycypować w całym procesie, współuczestnicząc tym samym w tworzeniu wartości dla siebie.

Przedstawiona Czytelnikowi monografia prezentuje pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu, potrzebę i sposób jej uwzględniania w działaniach rynkowych przedsiębiorstw. Zaprezentowano także koncepcję marketingu wartości, wraz z określeniem działań związanych z kształtowaniem produktu, promocji, ceny i dystrybucji. Przedstawiono także pojęcie marki pracodawcy i działań związanych z jej kształtowaniem. Najważniejszą częścią niniejszej publikacji są wyniki badań dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu i kształtowania wartości na polskim rynku.

Inne z kategorii

Inne wydawcy

Inni Klienci oglądali również

34,64 zł 34,99 zł
Do koszyka

IQuchnia, czyli jak inteligentnie jeść i pić

Jak być doskonałą panią domu, nie siedząc w kuchni godzinami? Jak świadomie kupować, gotować, karmić rodzinę, przyjaciół i siebie? Jak inteligentnie być na diecie, jeść, pić i nie tyć? Znajdziecie tu przepisy i porady przyprawione szczyptą humor...
20,81 zł 21,90 zł
Do koszyka

Jak o pieniądzach myślą bogaci i dlaczego biedni robią błąd, myśląc inaczej

Jesteś biedny i nieszczęśliwy nie dlatego, że Bóg tak chciał, ale dlatego, że twój ojciec wpoił ci, że tak musi być. Henry Ford Umiejętność dawania sobie rady z własnymi finansami jest sztuką. Jedni ludzie, nie mając wiele pieniędzy, potr...
18,80 zł 18,99 zł
Do koszyka

Uciec jak najbliżej

Dla Tyśki, po wyjeździe chłopaka, świat nagle traci kolory. Pogrążona w poezji, tęskniąca za Zachem, nie zauważa, że w jej rodzinie rozgrywa się cichy dramat. Dopiero gdy jeden z braci ucieknie z domu, Justyna zrozumie,że to koniec beztroskiego dziecin...
17,14 zł 24,48 zł
Do koszyka

Jak naliczyć wypłatę świadczenia urlopowego dla pracownika niepełnosprawnego

Świadczenie urlopowe dla pracowników niepełnosprawnych przysługuje w wysokości odpisu podstawowego, bez zwiększeń. Wysokość odpisu podstawowego zależy od tego, na jakiego pracownika jest dokonywany. Co prawda na pracowników niepełnosprawn...
35,70 zł 42,00 zł
Do koszyka

Kryzys małżeński jako wyzwanie dla duszpasterstwa. Studium teologiczno-pastoralne

Patrząc na statystyki, które ukazują zwiększającą się liczbę rozpadających się małżeństw, zachodzi potrzeba szczegółowego zbadania zjawiska rozwodów. Należałoby poszukać przyczyn będących źródłem konfliktów małżeńskic...
45,73 zł 59,00 zł
Do koszyka

Jak się uczymy

Czy kiedykolwiek nauczałeś?To pytanie retoryczne. Oczywiście, że tak.Ludzie mają podstawową potrzebę, by się nawzajem nauczać. Robią to nauczyciele, rodzice, przyjaciele, rodzeństwo, plotkarze i pracodawcy. Uczymy innych najróżniejsz...
13,93 zł 19,90 zł
Do koszyka

Organizacja inwentaryzacji w szkole – jak uniknąć błędów

Inwentaryzacja w placówce oświatowej musi być przeprowadzona zgodnie z przepisami i wytycznymi dyrektora szkoły. Sprawdź, w jaki sposób przygotować plan inwentaryzacji i harmonogram zadań oraz jakie są metody przeprowadzania inwentaryzacj...
22,56 zł 32,90 zł
Do koszyka

Jak przetrwać w świecie Stranger Things

Must have dla fanów kultowego serialu Stranger Things produkcji Netflixa!Chcesz wiedzieć, jak przetrwać w mrocznym świecie Willa, Mike’a, Lucasa, Dustina, Jedenastki i innych? A może masz czasem wrażenie, że twoje życie także przypom...
33,75 zł 39,90 zł
Do koszyka

Feluś i Gucio wiedzą, jak się zachować

Feluś jest już przedszkolakiem. Nadszedł czas, żeby poznał zasady dobrego wychowania. Dowie się, że w różnych sytuacjach, czy to w domu, czy w przedszkolu, należy zachować się w określony sposób. Dzięki temu, że pozna kodeks przedszkolaka, będzie ...

Recenzje

DODAJ RECENZJĘ
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.