0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Jak złożyć zamówienie?


Zamówienia przyjmujemy wyłącznie poprzez stronę WWW.
W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.


1. Wybór pozycji do zakupu

- Dzięki wyszukiwarce umieszczonej na górze strony.
- Korzystanie z działów tematycznych: lista produktów w kategorii.
- Korzystanie z zestawień: lista bestsellerów, nowości czy zapowiedzi.
- Po znalezieniu interesującej pozycji, kliknij przycisk "Dodaj do koszyka".


2. Obsługa koszyka

- Koszyk przechowuje wybrane przez Ciebie produkty.
- Koszyk jest oparty o pliki cookies i aby działał poprawnie, muszą być włączone.
- Możesz dowolnie modyfikować ilości wybranej pozycji.
- Możliwy jest powrót do sklepu i dodanie nowych produktów.
- Gdy zdecydujesz się na zamówienie, kliknij przycisk "zamawiam".


3. Rejestracja na stronie sklepu

- Email posłuży nam do wysłania potwierdzenia o przyjęciu do realizacji Twojego zamówienia oraz informacji o jego wysłaniu.
- Podczas rejestracji konta w sklepie wymyśl i potwierdź hasło.
- Możesz również zadecydować czy chcesz być z nami w kontakcie i otrzymywać newslettery z informacją o naszych najlepszych akcjach promocyjnych.
- Login i hasło potwierdź przyciskając "Dalej".
- Email z hasłem od tej pory chronią dostęp do Twoich danych i ułatwią logowanie przy kolejnych zakupach.
- Jeżeli zapomnisz hasła do logowania, skorzystaj z opcji „Przypomnienie hasła”. 4. Podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia
- Przekazywane informacje są szyfrowane w standardzie SSL 128-bitów.
- Dane zostaną wykorzystane wyłącznie do realizacji zamówienia.
- Przy kolejnym logowaniu dane zostaną uzupełnione automatycznie, o ile zaznaczysz opcję zapamiętania danych.
- Umożliwiamy podanie dwóch różnych adresów: do wystawienia faktury i dostawy.


5. Wybór dostawy

- Do wyboru dostawa Pocztą Polską, kurierem, do Paczkomatu InPost, w kiosku RUCHu lub księgarni partnerskiej.
- Szczegółowe informacje o kosztach i terminach dostaw znajdziesz na stronie Warunki i terminy dostawy.


6. Wybór formy zapłaty

- Do wyboru płatność gotówką przy odbiorze oraz poprzez PayU (kartą lub szybkim przelewem elektronicznym).
- Szczegółowe informacje o sposobach płatności oferowanych w sklepie Lideria.pl znajdziesz na stronie Formy płatności.


7. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji

- Zostanie wyświetlone na nowej stronie wraz z numerem zamówienia.
- Otrzymasz email z listą zamówionych towarów, potwierdzeniem danych adresowych, wybranym sposobem dostawy i płatności.
- Gdy zamówienie będzie przyjęte do realizacji powiadomimy Cię o tym dodatkowym mailem.
- Etapy realizacji zamówienia możesz sprawdzić na swoim profilu - Twoje konto > Zamówienia.


8. Potwierdzenie wysłania zamówienia

- Gdy paczka zostanie wysłana, otrzymasz od nas email potwierdzający realizację zamówienia wraz z przewidywanym terminem dostarczenia paczki przez przewoźnika.


Biuro Obsługi Klienta
poniedziałek - piątek w godzinach 9:00 - 17:00
42 680 44 87
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.