Seria Media Początku XXI Wieku

Produkty z serii Media Początku XXI Wieku

  • Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

    Tom 33. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań...
    Podręcznik
    39,00 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Gry w komunikacji

    Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy w działaniach marketingowych, politycznych, wykorzystywania...
    Akademickie podręczniki
    39,00 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Mediamorfozy

    Tom 27. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie będą media w przyszłości, to w tej książce znajdzie wiele inspirujących myśli. Rzecz naukowa, ale pomaga w zrozumieniu codzienności....
    Książka, op. miękka
    39,00 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Debata nad stanem wojennym w Polsce

    Tom 18. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Jest to książka o jednej z ważniejszych polskich debat współczesnych, która trwa już wiele lat i która zapewne nigdy się nie zakończy. Autorka zresztą dobrze panuje nad językiem wywodu...
    Podręcznik
    49,00 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Quo vaditis? Interdyscyplinarne horyzonty nauk..

    Tom 17. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Książka „Quo vaditis? Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach” odpowiada przede wszystkim na pytanie o perspektywy nowej-starej dyscypliny naukowej – nauki o mediach. Nie...
    Podręcznik
    45,00 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Strukturalna budowa utworu

    Tom 15. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Przedmiotem rozważań, a zarazem spoiwem, łączącym w niniejszej pracy twórczość i prawo, jest dzieło literackie. Głębokie spostrzeżenie Jorge L. Borgesa doskonale oddaje ideę utworu,...
    Podręcznik
    59,00 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Komunikacja sieciowa

    W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz...
    Książka, op. miękka
    49,00 zł
    wysyłka w 24 godziny

Może zainteresują Cię również