Zakupy B2B dla szkół, bibliotek i instytucji



Zapraszamy szkoły, biblioteki, instytucje publiczne, placówki kulturalno-oświatowe, biblioteki oraz firmy do współpracy w ramach platformy B2B.


Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów wdrożyliśmy profesjonalny system B2B - platformę dla podmiotów gospodarczych. Możliwość rejestracji konta B2B oraz składania zamówień hurtowych dostępna jest pod adresem: https://www.lideria.pl/login_b2b.html

Oto korzyści płynące z zakupów B2B na Lideria.pl:

- atrakcyjne ceny;
- indywidualna obsługa i doradztwo;
- możliwość sprowadzenia tytułów na specjalne zamówienie;
- rezerwacja stanów magazynowych np. dla firm startujących w przetargach;
- błyskawiczny termin realizacji zamówień lub dostawa w ustalonym terminie;
- dogodne warunki płatności;
- wysyłkę gratis już od 500 zł.


UWAGA! Warunki handlowe (specjalne ceny, formy płatności i koszta za dostawę) dla zakupów B2B będą dostępne po rejestracji konta poprzez formularz https://www.lideria.pl/login_b2b.html oraz po poprawnej weryfikacji danych firmy lub instytuacji przez naszego pracownika.
Weryfikacja trwa zazwyczaj do 3 dni roboczych, o jej wyniku Klient jest informowany mailem.

Szczegółowych informacji udzieli Państwu Dział Obsługi Klienta pod numerem tel. +48 42 680-44-87, mail: info@lideria.pl (pon-pt. 9:00-17:00).







Księgarnia internetowa Lideria.pl - prowadzona przez: Ravelo Sp. z o.o., ul. Daimlera 2, 02-460 Warszawa. Wpis do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000442101.