Drodzy Klienci!
Informujemy, że z dniem 31.03.2020 r. Księgarnia Internetowa Lideria.pl kończy działalność i od tego dnia możliwość składania zamówień zostanie zablokowana.
Zamknięcie sklepu nie wpływa na zakres zobowiązań Ravelo sp. z o.o., administratora Sklepu, wynikających z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży oraz uprawnień z tytułu rękojmi. Ravelo sp. z o.o. pozostaje administratorem danych użytkowników Lideria.pl.

Jednocześnie informujemy, że interesującą Państwa ofertę można znaleźć na www.ravelo.pl.




WARUNKI I TERMINY DOSTAW


Uwaga! W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19 informujemy, że do odwołania wyłączyliśmy możliwość wyboru płatności przy odbiorze zamówienia.
Prosimy o wybór zapłaty poprzez PayU (szybkie przelewy, karty płatnicze, BLIK).



Koszty doręczenia paczki zależą od wybranego przewoźnika oraz wartości zamówienia. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.

Do podanego terminu dostawy należy doliczyć czas potrzebny nam na skompletowanie zamówienia i przygotowanie paczki do wysyłki. Termin ten podawany jest na stronie każdego dostępnego w sprzedaży produktu.



TABELA OPŁAT ZA PRZESYŁKĘ

SPOSÓB DOSTAWY WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
DO 149,99 ZŁ
WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
OD 150 ZŁ
ODBIÓR OSOBISTY W URZĘDZIE POCZTOWYM (dostawa 2-3 dni robocze) 7,75 zł 0,00 zł
KURIER POCZTOWY
(dostawa 2-3 dni robocze)
10,75 zł 0,00 zł
ODBIÓR OSOBISTY
W KIOSKU RUCHU
(dostawa 2 dni robocze)
6,75 zł
0,00 zł
ODBIÓR OSOBISTY W PACZKOMACIE INPOST (dostawa 2 dni robocze) 11,75 zł 0,00 zł
KURIER (dostawa 1-2 dni robocze)11,75 zł
0,00 zł
ODBIÓR OSOBISTY
W KSIĘGARNI PARTNERSKIEJ
(dostawa 3 dni robocze)
OPCJA ZABLOKOWANA DO ODWOŁANIA
3,95 zł
0,00 zł



Całkowity czas oczekiwania na zamówienie jest sumą czasu wysyłki podaną na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki.



1. Odbiór paczki w kiosku RUCHu - Paczka w RUCHu


- W trakcie składania zamówienia, prosimy o wybór kiosku, w którym chcesz odebrać paczkę.
- Gdy zamówienie zostanie wysłane, będziesz poinformowany o tym osobnym mailem.
- Dostawa do kiosku RUCHu trwa zazwyczaj ok. 2 dni roboczych, licząc od chwili nadania paczki.
- Gdy paczka dotrze do wybranego kiosku RUCHu, otrzymasz SMS z kodem, umożliwiającym odbiór przesyłki.
- Na odbiór paczki masz 5 dni, licząc od chwili otrzymania SMS-a.
- Jeżeli gabaryty przesyłki przekroczą 20x30x50 cm lub waga przekroczy 20 kg, wówczas przesyłka zostanie nadana za pośrednictwem firmy kurierskiej (bez dodatkowych opłat dla odbiorcy).
- Zamówienia odbierane w kioskach RUCHU muszą być opłacone z góry kartą płatniczą lub ePrzelewem.


2. Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - odbiór w placówce pocztowej

- W trakcie składania zamówienia, prosimy o wybór urzędu pocztowego, w którym chcesz odebrać paczkę. Nie musi być to urząd zgodny z Twoim miejscem zamieszkania.
- Gdy zamówienie zostanie wysłane, będziesz poinformowany o tym osobnym mailem.
- Dostawa do placówki pocztowej trwa zazwyczaj 2-3 dni robocze, licząc od chwili nadania paczki.
- Gdy paczka dotrze do wybranego urzędu, otrzymasz SMS z kodem, umożliwiającym odbiór przesyłki. Prosimy nie zapomnieć o zabraniu dowodu tożsamości.
- Na odbiór paczki masz 7 dni, licząc od chwili otrzymania SMS-a.


3. Kurier pocztowy - dostawa do domu lub biura

- W trakcie składania zamówienia, prosimy o podanie adresu dostarczenia paczki.
- Gdy zamówienie zostanie wysłane, będziesz poinformowany o tym osobnym mailem.
- Dostawa trwa zazwyczaj 2-3 dni robocze, licząc od chwili nadania paczki.
- Paczka zostanie dostarczona przez listonosza, a jeżeli listonosz nie zastanie Cię pod wskazanym adresem, pozostawi awizo.
- Na odbiór paczki na poczcie masz 14 dni. Prosimy nie zapomnieć o zabraniu dowodu tożsamości.


4. Odbiór paczki w Paczkomacie Inpost 24/7

- W trakcie składania zamówienia prosimy o wybór konkretnego paczkomatu, w którym chcesz odebrać paczkę.
- Gdy zamówienie zostanie wysłane, będziesz o tym poinformowany osobnym mailem.
- Dostawa do paczkomatu trwa zazwyczaj ok. 2 dni roboczych, licząc od chwili nadania paczki.
- Gdy paczka dotrze do wybranego paczkomatu, otrzymasz email oraz SMS z kodem, umożliwiającym odbiór przesyłki.
- Na odbiór paczki masz 48 godzin, licząc od chwili otrzymania SMS-a. W przypadku nieodebrania przesyłki trafi ona do najbliższego oddziału InPost Paczkomaty, gdzie poczeka przez kolejne 3 dni.
- Jeżeli gabaryty przesyłki przekroczą 64x41x38 cm lub jej waga będzie większa niż 12 kg, wówczas przesyłka zostanie nadana za pośrednictwem firmy kurierskiej (bez dodatkowych opłat dla odbiorcy).
- Zamówienia odbierane w Paczkomatach InPost 24/7 muszą być opłacone z góry kartą płatniczą lub ePrzelewem (chyba, że dany paczkomat pozwala na płatność przy odbiorze).


5. Kurier - DPD, DHL lub GLS

- W trakcie składania zamówienia, prosimy o podanie adresu dostarczenia paczki.
- Gdy zamówienie zostanie wysłane, będziesz poinformowany o tym osobnym mailem.
- Wybór konkretnego kuriera (DPD, DHL lub GLS) następuje w chwili wysyłki z magazynu i zależy od tego, który z nich sprawniej i szybciej będzie mógł dostarczyć paczkę.
- Paczka zostanie dostarczona przez kuriera w ciągu 1-2 dni roboczych, licząc od chwili wysłania paczki.
- W trakcie składania zamówienia prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu komórkowego, co znacznie ułatwia kontakt z odbiorcą paczki i przyspiesza jej dostawę.


6. Odbiór paczki w księgarni partnerskiej  - OPCJA ZABLOKOWANA DO ODWOŁANIA

- W trakcie składania zamówienia, prosimy o wybór księgarni, w której chcesz odebrać paczkę.
- Gdy zamówienie zostanie zrealizowane, będziesz poinformowany o tym osobnym mailem.
- Paczki dostarczane są do księgarni zazwyczaj w ciągu trzech dni roboczych, licząc od dnia realizacji zamówienia. O możliwości odbioru zamówionego towaru zostaniesz poinformowany mailem.
- Zamówienia oczekują na odbiór przez 3 dni kalendarzowe. Po upływie tego terminu nieodebrane zamówienia zwracane są do magazynu, a pobrane środki odsyłane na konto, z którego opłacono zlecenie.
- Punkty odbioru nie przyjmują zwrotów towarów ani nie rozpatrują reklamacji. Nie oferują również możliwości częściowego odbioru zamówień. Możesz natomiast zrezygnować z odebrania całej paczki.
- Aktualna lista księgarni partnerskich, w których można odebrać zamówienie, znajduje się w koszyku.
- Odbiór osobisty możliwy jest jedynie w przypadku zamówień opłaconych elektronicznie (np. karta kredytowa, ePrzelew, BLIK).


7. Dodatkowe informacje

- Sklep internetowy Lideria.pl realizuje zamówienia i wysyła towar wyłącznie na terenie Polski.
- Całkowity czas oczekiwania na zamówienie jest sumą czasu wysyłki podaną na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki.
- Produkty oznaczone jako "Przedsprzedaż" oraz "W dodruku" nie są dostępne w terminie 24 h, a ich wysyłka następuje, gdy towar pojawi się w magazynie.
- Wszystkie terminy podawane na stronie księgarni dotyczą dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
- Wszystkie podane kwoty są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Kwoty są zliczane w walucie: PLN.
- Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
- W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
Przykładowo: przy zakupie trzech produktów - książki w cenie 25.16 zł (stawka VAT 5%), zabawki w cenie 66.50 zł (stawka VAT 23%) oraz płyty CD w cenie 17.20 zł (stawka VAT 23%) - opłata za dostawę wyniesie 16.99 zł, a łączna wartość do zapłacenia 125.85 zł. Na fakturze VAT koszt dostarczenia paczki zostanie rozdzielony i proporcjonalnie doliczony do cen towarów.
W przypadku książki do ceny towaru 25.16 zł zostanie doliczony koszt 3.93 zł (cena brutto na fakturze 29.09 zł), zabawki - odpowiednio 66.50 zł + 10.38 zł (76.88 zł) oraz płyty - 17.20 zł + 2.68 zł (19.88 zł).

Biuro Obsługi Klienta
poniedziałek - piątek w godzinach 9:00 - 17:00
42 680 44 87
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.